♧Arkadaşım ve arkadaşım kalsın ♧

77 8 0
                                    





Beomgyu






Özelden hiç konuşmadığımız gibi artık grupta da iletişim kurmuyorduk soobinle, birşeyleri aşıyorken neden böyle oluyordu ki sanki benimle daha konuşmak istemiyor gibi ya da ben kuruntu yapıyorum. Arkadaşım o benim benden Arkadaş olarakta uzaklaşarak değil ya, sonuçta bana hala değer veriyor. Ama bilmiyorum belki de benim yüzümden öyle belki de farkında olmadan soğuk olan benimdir. Artık arkadaş olarakta olsa hiç mi aklına gelmiyorum. Ben gerçekten elimde olmadan onu hergün düşünüyorum. Eskiden insanlara kızardım. Onları bitiren kişileri neden onlarda bitiremez diye, şimdi anlıyorum herşey o kadar kolay değilmiş. Artık bana onu hatırlatan şeylerden nefret ediyordum. Siyahtan nefret ediyorum. Bu Soobin'in en sevdiği renkti. Siyahtan nefret ettiğimi söylediğim zaman yalandan kızardı. Ben de ona ben bir tek siyahı seviyorum derdim. Ona siyahım diyordum. Benim siyahım, o da bana mavim derdi. Benim en sevdiğim renk her zaman mavi olmuştu. Aşıktım mavi renge, ve vişne, vişne ve vişneli şeyler onun en sevdigi meyve vişnedir. Ve ben vişneden de nefret ettim. Kelebekler, kelebek bizim şans hayvanımızdı. İkimizin hayvanı, ben kelebeği ondan öncede çok severdim özeldi benim için. Ama artık kelebekten nefret ediyordum. Onu ilk öptüğüm zamanı hatırlıyorum bazen okulda olduğumuz için lavabodaydık. Küçük bir şekilde öpüp geri çekilmiştim. Sonrada utanıp ona sarılmıştım. Artık bunu hatırlamak birşey hissettirmiyordu. Heyecan gibi, yine de duygularım benden gitmeye başladığı için seviniyordum. Böylesi acı çekmekten Çok daha iyiydi. Şu anki üzüldüğüm şey ise arkadaşımı kaybetme hissi, arkadaşlarım benim için herşey demekti. Ve özellikle soobin ile olan arkadaşlığım biterse tekrardan bir Yıkılmışlık yaşardım. Ben bu kadarına dayanamam. Bunu dışımdan gösteremesem de çok hassas biriyim. Lütfen arkadaşım olarakta gitmesin benden, bunu kaldıramam. Ben choi beomgyu ne kadar acınası ve ezik biriyim. Kendimden utanıyorum. Duyguların altında ezilmekten gerçekten bıktım. Düşünceler beynimi meşgul ediyor. Düşünceler beni çok yoruyor. Herşey neden böyle oldu bilmiyorum. Belki de böyle olması gerekiyordu. Gözyaşlarımı tekrardan döküyordum. En azından ağlamak rahatlatıyordu. Telefona gelen grup mesajlarını görünce elime aldım telefonu Soobin pek yazmıyordu gruba Ah belki yine snap veya instagram'dan birileri ile meşguldü. Yani bir sürü başkaları, soobin için bu hep olacaktı.

&

Jungkook'umda Jungkook'um



Jimin:

Kız gelmiş dans seçmelerinde Jungkook'la ben eş olurum
diyor

Ama nasıl kuduruyorum sonra dedi ki ben jiminle olmak istiyorum ama ne olsa beğenirsiniz

YEONJUN GELDİ DEDİKİ BEN ÇOKTAN JİMİN HYUNGLA İSİMLERİ YAZDIRDIM

ULAN HIYAR MADEM YAZDIRDIN BENİM NİYE HABERİM YOK

Beomgyu:

Ah gözlerim

Yeonjun:

Hyung ama naz yapman gerekiyor

Jimin:

Ha birde bu

Yazdırdım dediğinde aslında yazdırmamış

Jungkook inansın diye öyle demiş gidip sonradan yazdırdı of ya of ya of

Kai:

Aslında

Şey

Jungkook hyung inansın diye değildi

SOOGYU (Gerçek Bir Hikaden Alıntı Olacaktır)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin