♥︎○♥︎ Beni delirtiyorsun ♡●♡

80 5 1
                                    




Smut var rahatsız oluyorsanız okumayın 🤗




Beomgyu

Soobin'le dondurmaları yedikten sonra bir film seçip izlemeye başladık. Soobin'in kucağına iyice yerleşmiştim. Film üç saat sürdü sonra da zaten acıkmaya başlamıştım.

"Soobinn acıktım"

"Bende"

"Yemek söyleyelim!"

"Hayır yapalım"

"Yah Soobin yapmayı bilmiyorum"

"Merak etme kocan sana öğretecek sizi mutfağa alalım Beomgyu bey"

"Off ya, Kocaya bak sen"

Mutfağa geçip malzeme çıkartmaya  başladı. Birlikte tteokbokki ve bibimbap hazırlayıp  güzelce yedik. Soobin ile tekrar bu şekilde olmak garip hissettiriyordu. Ama mutluydum.

"Bu sefer ne izleyelim"

"Bilmem"

"Yani benim için  önemli değil seni de izleyebilirim"

"Hm öyle mi?"

"Öyle"

Bir anda sırıttığını gördüm. Bir film seçip yanıma geçti ve Kucağını işaret  etti.

"Ne?"

"Otursana"

"Yok canım böyle iyi"

"Kucağım daha rahat"

"Sus Soobin"

Açtığı filmin call me by your name olduğunu fark ettim. Neden sırıttığı şimdi anlaşılıyor. Filmin ortalarında ona baktım filmi izlemek yerine beni izliyordu. Ona bakmamla koltukta bana doğru biraz daha yaklaştı. Eliyle yanağımı okşayıp izin ister gibi yüzüme baktı. Kafamı salladım. Uzun zamandır bekliyormuş gibi dudaklarıyla  dudaklarımı birleştirmişti. Yavaş ve sert öpüyordu. Kucağına yerleşip ellerimi boynuna  doladım. Onun eli belimde ve kalçamda geziniyordu. Ben onun üst dudağını emerken o alt dudağımı emiyordu. Dillerimiz birbiriyle savaş içinde gibiydi. İstemeden ağzımdan birkaç inleme bırakıyordum. Benimle birlikte oda ağzımın içine doğru inliyordu. Üstümdeki tişörtü eteklerinden kaldırıp çıkarttı ve bir köşeye fırlattı. Bu sefer dudakları boynuma yöneldi. Boynumda hissettiğim dudaklarla ellerimi omuzlarına indirdim nefeslerim sıklaşıyor, heyecanım artıyordu. Bende aynı şekilde soobin'in  üstünü çıkartıp bir köşeye attım. Köprücüğüme gelip hafif öpücükler kondurmaya başladı. Öptüğü yerleri ısırıp emiyor, kendimden geçmemi sağlıyordu. Ben Kısık  Kısık inlerken o daha fazlasını  istiyormuş gibi kalçama bir tokat atıp sıktı bunu yapmasıyla daha yüksek sesle inledim ve ona sürtündüm. Soobin yavaş hareketlerle şortumun fermuarını ve düğmesini açtı kalçamı kaldırıp çıkarmasını sağladım. Sonrada kendisininkini çıkarttı. İkimizde boxer ile kalmıştık ve bu utanmama neden oluyordu ama belli etmemeye çalışıyordum. Şuan daha çok onu arzuluyordum. Soobin beni kucaklayıp kaldırdığında ellerimi boynuna ve bacaklarımı da beline doladım. Ve beni odama kadar taşıyıp yatağa yavaşça bıraktı. Üzerime çıkıp beni daha sert öpmeye başladı. Nefeslerimiz bir olurken giderek daha da hassaslaşıyordum.

"Çok  güzelsin.. delirtiyorsun beni"

Hırıltılı bir ses tonuyla söyledi. Bu beni daha da çıldırttı ve altında adeta kıvranmaya başladım dudaklarımdan ayrılıp göğsüme doğru diliyle ıslak bir yol çizdi. Gittikçe sertleşiyordum. Tomurcuğumu ağzına  alıp emiyor arada dişlerini sürtüyordu. Biraz da diğerinde oyalandıktan sonra parmaklarını  ağzıma uzattı. Lolipop gibi onları emmeye başladım. İyice ıslandığından emin olduktan sonra parmaklarını ağzımdan çıkardı. Boxerımı çıkartması ile biraz kızardım ve elimle önümü kapamaya çalıştım. Ellerimi çekip başımın üstünde tek eliyle sabitledi. Parmaklarından birini deliğimin  girişinde gezdirip bir anda soktu. Acıyla inledim. Çok acıtıyordu ve bu daha ilk parmağıydı. İkinciyi de ekledi ve sonra da üçüncüyü inlemelerim artarken gözlerimden yaşlar geliyordu. Soobin ilk gözlerimden öpmüş ve sonra da dudaklarımı yine esir almıştı.  Parmaklarıyla git gel yapıyordu. Parmaklarını çıkartıp kendi Boxerından da kurtulmuştu. Erkekliğini birkaç kez çekiştirdi. Bacaklarımı açıp beline yerleştirdi. Erkekliğinin başını girişimde hissetmemle nefesimin kesildiğini hissettim. Bacaklarımı beline daha çok sardım yavaş yavaş girmeye başladı. İlk alışmamı bekledi. Kalçamı oynatmamla içimde hareket etmeye başladı. İçimde gelgitlerini yaparken kendimden geçiyordum. Duvarlarım onu güzelce sarıyordu. Kendini ittirdikce onu daha derinlerde hissediyordum. Tek vücut olmuş gibiydik.

"Mmmh Soobinmmh-ah"

Adını inlememle daha da hızlandı. Bir anda beni kalçamdan tutarak kaldırıp pozisyonumuzu değiştirdi. Oturur pozisyonda üstünde duruyordum.

"Zıpla-ah beomgyum-mh"

Dediğini yapıp üstünde zıplayamaya başladım. Bir süre zıpladıktan sonra yavaş yavaş sürtünmeye başladım. Derince inleyip beni tekrar altına aldı.  Aletini içimden çıkartıp tekrar soktu bunu yapmasıyla bende derince inledim. Birkaç kez böyle yaptı sonra gelgit yapmaya devam etti. Dudaklarıma kapanıp emip ısırmaya başladı. Aletinin içimde seğirdiğini hissetim. Vuruşları hızlanıp sertleşirken, sertleşmiş aletimi eliyle kavrayıp çekmeye başladı. Vuruşlarını daha derine ittiriyordu. Yatak sallanıyor soobin daha da hızlanıyordu. Yavaş yavaş içime akıtmıştı bütün sıvısını bende onun eline bulaştırdım. Hala yavaş yavaş içimde hareket ediyordu. Kendini üstüme bıraktı ama içimden çıkmadı. Bir süre öylece kaldık. Sonra içimden çıkıp  beni kucağına aldı ve banyoya taşıdı. Birlikte güzelce yıkandıktan sonra  Kirlenmiş çarşafları değiştirdikten sonra kendimi yatağa bıraktım. Ve evet hala çıplaktım. 

"Aşkım giyinsen mi acaba?"

"I-ıh uyuyacağım"

"Benim için hava hoş"

Sırıtarak konuşmuştu. O da üzerine temiz bir boxer geçirip yanıma uzandı.  Üzerimize pikeyi örtüp beni kendine çekti tenlerimiz yine bir gibiydi. Kafamı boynuna gömüp ona daha çok sokuldum. Kollarını sıkıca belime sardı ve saçlarımdan öpüp derince kokusunu içine çekti.

"Bu gidişle erken öleceğim beomgyu"

"Hey nereden çıktı bu"

"Kalbime hiç iyi gelmiyorsun"

Kıkırdadım. Onun kollarında oldukça huzurluydum.












Aighhh ne yazdım ben yahu utandım resmen koca bir bölüm smut oldu

İyi okumalar 🩵

















SOOGYU (Gerçek Bir Hikaden Alıntı Olacaktır)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin