Beomgyu
Dışarı çıkmak için hazırlanıyordum. Hep şu oluyordu evde yatıp durmak varken Dışarı çıkıp gezmeye erinirim ama Dışarı çıktıktan sonra da eve hemen gelmeyi istemem böyle garip huylarım vardı.
Hazırlanmaya devam ederken kapının zili çaldı. Gelen Soobin değil sarang'tı biliyordum. Soobin'i özellikle uyardım Yeonjun'la gelmesi için çünkü sarang benden destek alıyordu.
Bu arada jeongin ile konuşmaya devam ediyoruz hatta bayağı yakın olduk. Ama bu salak jeongin hislerinin farkına vardı varmasına ama bu seferde seungmine açılamıyor.
"Hoşgeldin aşkımm"
"Hoşbuldum aşkımm"
Birlikte içeri geçip Soobin'lerden haber gelmesini bekliyorduk.
"Neden geciktin"
"Jeongin bırakmadı zor geldim"
"Nee sorarım ben ona felix'ten beter ya"
"Ayh sorma abim yok ama kendimi 9 abili kız gibi hissediyorum"
"Bu arada ben sana birşey söyl-
Telefonumun çalmasıyla cümlem yarım kaldı. Ona Jeongin'in Seungmin'i sevdiğini soyleyecektim.
"..."
"Tamam geliyoruz."
"...."
"Kapat şunu soo"
"Ne diyor"
"Boşver, hadi çıkalım"
&
Genellikle yaz zamanlarında yalnız kalmak için çocuklarla beraber kullandığımız deniz kenarında bir yazlık vardı tam yazlık denilemez daha çok bir ev, büyük bir ev aslında bu evin hikayesi vardı taehyun ve yeonjun'un dedelerinin gizemi, ikisinin dedeleri gençken arkadaşlarmış ve ailelerinin mirasçıları. Birlikte denizin kenarında herşeyden uzakta olan bu evi almışlar. Tabi onlar ölünce ev kalmış. Taehyun ile yeonjun arkadaş olduklarında böyle birşey olduğunu bilmiyorlardı. İkisininde evden bir şekilde haberi oldu. Bu evde karşılaştıklarında ise taehyun buranın kendisine ait olduğunu, yeonjun da kendisine ait olduğunu söylemiş birbirlerine evin ortak tapusunu göstermişlerdi. Sonra ise evde bir mektup bulmalarıyla herşey oturmuş. Dedelerinin de kendileri gibi yakın arkadaş olduklarını anlamışlardı. Ama bunun neden gizlendiğini İkiside bilmiyorlardı. Şimdi ise bu evi hepimiz kullanıyorduk.
"Denize mi girsek"
"Soobin Saçmalama hem biz geri gideceğiz ya"
Sadece Soobin'in duyabileceği şekilde konuştum. Çok geçmeden biz geri dönmek için hazırlanmaya başladık Sarang ile yeonjun'u yalnız bırakacaktık Sarang bana gitme der gibi bakıyordu. Onun bu haline kıkırdadım. Yanına gidip sarıldım ve kulağına bol şanslar diledim.
&
Yeonjun
Bizimkiler gittikten sonra bir süre ikimizde sessiz kaldık. Ama ben yine daha fazla dayanamıyordum.
"Dediklerimi düşündün mü?"
"Evet yeonj-"
"Dur bir dakika cevabın hayır ise bunu duymaya hazırlanabilir miyim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOOGYU (Gerçek Bir Hikaden Alıntı Olacaktır)
Fanfictionben yine istemesemde kalbimde taşıyorum seni, herşey çok zor benim için ama görmüyorsun. yoksa görmek mi istemiyorsun?