Taehyun
Kai itirafımla donup kalmıştı. Birkaç kez seslenip omu biraz sarstım. Kafasını hızla iki yana sallayıp toparladı.
"Hyung, dalga geçiyorsun değil mi?"
"Hayır bir tanem seni gerçekten çok seviyorum"
Bir anda ağlamaya başladı onu incitecek birşey mi söylemiştim. Onu böyle görünce kendimi kötü hissetmeye başladım. Kai'yi kendime çekip sarıldım. Kokusu burnuma dolarken sordum.
"Neden ağlıyorsun?"
"Ç-çünkü beni h-hiç sevmeyeceksin sanıyordum"
Söylerken sesi titriyordu. O an kendimi daha da kötü hissettim. Ben onu sevmeden yapamazdım ki o yoksa bende yoktum. Komik olansa...
"Bende sen beni sevmezsin sanıyordum"
Bu dediğimle benden ayrıldı ve gülümsedi. Sanırım bu onu güldürmüştü. Gülümsemesini seviyordum. Sanki beni tekrar hayata getiriyordu.
"Seni seviyorum Taehyun "
"Bende seni çok seviyorum"
"Sevgilim olursun değil mii?"
"Bu bir teklif mi?"
"Evet!"
"Öyleyse olurum"
Çocuk gibi sevinip ellerini çırptı. Gözlerine bakıp iki elimi yanağına koydum ve giderek ona yaklaştım. Çok uzun zamandır farklı şekillerde bunun olduğunu hayal ediyordum.Tabiki bu şekilde olacağı aklıma gelmemişti. Yüzlerimiz arasında çok az bir mesafe kalmıştı. Dudakları ile dudaklarım buluşurken dudaklarına iyice asıldım. Ellerim hala iki yanağında yer edinirken o ise ellerini belime dolamıştı.
&
Yeonjun:
Şansımı sikeyim
Yeter ya
Hyunjin:
Ne oluyor bebekim
Soobin:
Bana okuduğu lanetler girmiştir bir yerine jsvysgsys
Jungkook:Susunda anlatsın çocuk
Jimin:
Evet yeonjun anlat aşkım
Yeonjun:
Ne güzel karıma açılıyordum
Açıldım da
Soobin:
Red yedin hshjsbsh
Yeonjun:
SOOBİN SİKERİM SENİ
NEYSE
Devam ediyorum
Ben buna yaklaştım öpüp kendime aşık edeceğim
Birde gözlerini kapadı nasıl da tatlı
Sonra işte
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOOGYU (Gerçek Bir Hikaden Alıntı Olacaktır)
Fanfictionben yine istemesemde kalbimde taşıyorum seni, herşey çok zor benim için ama görmüyorsun. yoksa görmek mi istemiyorsun?