Yeonjun
Kontrol etmek amaçlı Daejeon noona'ya baktığımda sarang ve bana bakıyor gibiydi. Daha çok saranga...
"Gel bir yere gidip birşeyler içelim sende istersen olanları anlatırsın"
"Teşekkür ederim yeonjun, şey bu arada benden beş yaş büyüksün ve ben sana adınla sesleniyorum istersen sunbae diyebilirim"
Yok artık birde beni büyüğü olarak görecek. Sen önce kendinden sekiz yaş büyük biri ile çık sonra seni seven çocuğa sunbae oldu canım dedirtirim ya ben
"Yeonjun iyi, kendimi yaşlı hissederim sunbae dersen"
"Ah, peki"
Bundan da yırttık. Onu küçük sevdiğim bir cafeye getirdim. Meraktan çatlıyordum. Konu sarang olunca herşeyi bilmek istiyordum. İlk once siparişleri verdik. O caremel machiato isterken ben double espresso istedim.
"Ee noona sana nasıl takıntı oldu?"
"Biz dediğim gibi önceden sevgiliydik. Ama sevgili olmadan önce
o daha farklıydı. Sanki bana farklı bir yüzünü göstermiş gibiydi.""Nasıl yani?"
"Herkese gösterdiği o tatlı kişi işte, ama aslında o daha farklı biriymiş. Sevgili olunca ilk başta birşey fark etmese de beni kısıtlamaya arkadaşlarıma karışmaya ve sürekli kavga çıkarmaya başladı."
"Psikopatça"
"Evet sonra da ayrıldık ama o peşimi bırakmıyor"
"Onu şikayet edebiliriz. Birde uhm nasıl sormalıyım bilmiyorum.."
"İstediğini sorabilirsin"
"Pekala, lez misin"
"Hayır, aslında bisex sayılırım Daejeon ilk ilişkimdi ve hoşlandığım tek kız olmuştu. Ama genelde erkeklerden hoşlanıyorum "
Şurada kalkıp dans etmek, çığlık atmak istiyorum. Bu cevabı beni öyle rahatlatmıştı ki umarım karşısında fazla sırıtmıyorumdur.
"Güzel bende normal düzüm işte"
Aynen öyle yeonjun saçmalamaya devam et.
&
Choi_soo:
Miss you @gyubear
Gyubear: 🙃
F: beomgyu yine yiyecek gibi bakıyor iyiki ayrıldılar
↪️ o: Bence de beomgyu çok yapışkandı Soobin'i bırakmıyordu
↪️ choi_soo: sesinizi kesin ya da azıcık ileride havlayın beomgyu'ma laf edip durmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOOGYU (Gerçek Bir Hikaden Alıntı Olacaktır)
Fanfictionben yine istemesemde kalbimde taşıyorum seni, herşey çok zor benim için ama görmüyorsun. yoksa görmek mi istemiyorsun?