■sen bilmiyordun■

55 5 8
                                    









Biten bir hikayeyi daha iyi bir şekilde hatırlamak için bu hikayeyi yaralarıma sarıyorum :)






Beomgyu



Kapı zilinin bir kaç kere çalmasıyla derin bir nefes verdim. Suratına doğru  ne istiyorsun ne diye bağırmak  istiyordum. Ama yapamıyorum işte, kapıyı açmamla soobin içeri daldı. Hareketleri çok garipti. Sanki herhangi birşeye hazırlıklı olmam gerekiyormuş  gibi hissettim. Kapıyı hızla kapatıp beni kapıyla arasına aldı. Bir tepki bile veremiyordum. Sikeyim ne yapıyordu bu böyle, dudaklarımı ısırıp emmeye başlamasıyla neye uğradığımı şaşırdım. Şaşkınlıktan öylece donakaldım. Onu itmeye çalışıyordum ama gücüm yetmiyordu. O ise dudaklarımı kanatana kadar devam etmişti. Ayrıldığımız zaman hala dudaklarıma baktığını fark ettim. Tabi ayrılır ayrılmaz tokadı suratına yapıştırmıştım. İlk defa ona vurmuştum. İlk defa bu kadar cesur davranmıştı. Ama bunu yapmaması gerekiyordu.

"Defol git evimden"

Sakin kalmaya çalışıyordum

"Beomgyu ben-"

"SİKTİR GİT!"

Hala bana durumu açıklamaya çalışırken onu çoktan kapı dışarı atmıştım. Kapının arkasından  bana seslendi. Onu duymazdan geliyordum. Kapıya yaslandım ve yere çöktüm onun gittiğinden emin olmaya çalıştım. Ve artık gittiğinde gözyaşlarımı çoktan salmıştım. Neden böyle birşey yapmıştı anlamıyordum. Onu daha yeni unutmuştum. Zor unutmuştum. Artık bildiğim tek birşey  vardı. O da bundan sonra Choi Soobin'in hiçbir şekilde hayatımda olmayacağıydı. Belki de birbirimizi sadece tanımalıydık. Ne arkadaş ne başka birşey. Biz sadece birbirini tanımış olan iki yabancı kalsaydık. Herşey daha güzel olurdu. Artık hayatımda istemiyorum seni Soobin...



&



Jungkook'umda Jungkook'um

'Beomgyu' kişisi gruptan ayrıldı.

Kai:

Hyungg

Niye gittin

Aaa

Hyunjin:

Lan

Ne oluyor

Niye gitti bu şimdi

Taehyun:

Tahmin ettiğim şey olmasın lütfen

Jimin:

Yeonjun sen mi birşey dedin

Yeonjun:

Hayır ama

Soobin?

Soobin:

Ben biliyorum

Şey evet benim yüzümden

Taehyun:

*ekran görüntüsü*

Bunu yaptın değil mi?

Sadece şakaydı. Soobin, bana kısa dedi diye gerçekleştirmek zorunda değildin.

Yeonjun:

Şimdi siktim seni

Soobin seni mahvedeceğim

SOOGYU (Gerçek Bir Hikaden Alıntı Olacaktır)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin