6

52 9 2
                                    

Herkese merhaba yepyeni bir bölümle karşınızdayım şu anda aşırı mutluyum  şu son 2 gündür bölüm attım ve bu son attığım 13 okunma çook teşekkür ederim ♥️Sadece 1 oy var :(  Geçen bölüm çok mu kötüydü :( Yani 13 kişi okudu vee hiç kimse mi beğenmedi :/ Yani beğenmediğiniz şeyler varsa da söyleyebilirsiniz.

İlk defa Misternoire hikayesi yazıyorum belki 10 aydır burada olabilirim ama hala seri yazma konusunda kendimi geliştirmeye çalışıyorum bazen eski kitaplarımı okuyorum ve ne kadar saçma,özensiz,konulara hemen tak diye atladığımı farkettim.Bu serilerime daha önem veriyorum oylarınız,okunmalar benim için önemli.

Ünlem işaretli yeri okur musunuz lütfen ?
❗️ Bu arada yanlış anlaşılmasın  kimseye oy at oy at ! Böyle bir şey demeye çalışmıyorum sadece 1 oy geldi ona şaşırdım normalde ya 4 oy ya da 5 oy gelirdi sanırım geçen bölüm gerçektende çok kötüydü ki kimse beğenmemiş ❗️

Çok tuttum üzgünüm sadece yani şaşırdım o yüzden dediğim gibi kimse yanlış anlamasın.Şimdi yeni bölüme geçelim umarım bu bölümü beğenirsiniz keyifli okumalar ;)

5 Şubat Pazar 2023

Geçen bölümden;

Felix:Hahaha her zamanki gibi yine yeniliyorsun küçük kuzenim Adrien !

Lady Noire şaşırmıştı çünkü ortağımın adını öğrenmişti ama dün Felix'le kuzen olduklarını öğrenmişti.Kendi kendine düşündü o ona Mister Bug demeye devam edecekti gerçek adını duysada.

Mister Bug:Onları yakalamış olmalılar !

Lady Noire:Zaten planımızın bir parçası değil miydi ?

Mister Bug:Ah evet ama kulaklıklardan biri düşmüş.

Lady Noire: ?

Mister Bug:Ses Felix'in sesi boğuk geliyordu ikisinden birinin kulaklığı düşmüş ve onu görmemeliler.

Queen:Evet umarım görmezler !

Viperion:Umarım...

Queen:Bir kaç saat sonra gene deneyelim.

Viperion:Tamam !

Dördüde Rena ve Carapace'lerin oldukları odadan çıktılar o sırada koridordan geçen Usta-Fu'yu gördüler elindeki telefona telaşla bir şey yazıyor gibi gözüküyordu.

Sanırım hemen bir şey yapmalılardı,Mister Bug siyah kapüşonlu bir üstü Lady Noire'ye verdi ve kulağına fısıldadı;

Mister Bug:Queen onu oyalayacak sende bu kapüşonlu üstü giy hemen ve Usta'ya çarpıp telefonunu al.

Lady Noire:B-ben yapabilir miyim ki...

Mister Bug:Sana güveniyorum....eh...y-yaparsın y-yani....

Mister Bug,Queen'e işaret etti ve Queen bir anda yoyosunu düşürdü.

Usta-Fu:Kim var orada ?

Queen ve diğerleri ses çıkarmadan koridorda duran ikili koltukların arkasına saklanmışlardı şu anda Usta Fu'nun bu kadar telaşlanmasının nedenini öğrenmeye çalışıyorlardı.

Bir kaç dakika sonra Queen çıktı

Queen:Ah nerede bu yoyom ?

Usta-Fu:Huh sen miydin Queen niye cevap vermiyorsun ?

Queen:Duymamışım

Usta-Fu soran gözlerle bakarken onun yanında çömelmiş bir şekilde duran Viperion onun bacağına vurdu ve kulaklığı gösterdi böylece Usta'da daha fazla şüphelenmeyecekti.

Queen:Ah (kulaklığını gösterir) Kulaklıktan duymamışım müzik açıktı da.

Usta-Fu:Hm anladım.

Usta-Fu giderken Queen biraz daha konuşmak için Usta'ya bağırdı

Queen:Usta-Fu yoyomu verebilir misiniz ?

Usta-Fu:Al.

Queen:Siz nereye çok telaşlı ve aceleniz varmış gibi usta.

Usta-Fu:Eh şey ben mi ?...

Queen:Evet.

Usta-Fu:H-hiç d-diğer ustaların yanına gidiyordumda....

'Queen göz kırpar Lady Noire'ye göz kırpar'

Queen:Eh peki o zaman selam söyleyin onlara da.

Usta-Fu:Söylerim...

Usta-Fu tam önüne dönerken planda ki gibi Lady Noire ona çarpmıştı Usta kısa olduğundan telefonu alması da kolay olmuştu o yere düşüp kalkana kadar Lady Noire telefonu çalmıştı.Queen'de onu yakalamaya gittiğini söyleyip oradan uzaklaşmışlardı.

Queen:Süperdin !

Lady Noire:Asıl sen..çok iyi rol yaptın !

Queen:Sağol

Viperion ve Mister Bug'ta gelirler.

Mister Bug:Çok iyiydiniz.

Viperion:Aynen.

Lady Noire:(Üzgünce)A-ama telefonun şifresini bilmiyoruz...

Mister Bug:...Ben biliyorum...

Lady Noire:Nasıl ?

Mister Bug:K-küçüklüğümden beri buradaydım neredeyse...Yani hala değiştirmediyse büyük ihtimalle şimdi gireceğim paroladır.

Lady Noire telefonu Mister Bug'a verdi.

Mister Bug telefonu açtı ve hatırladığı şifreyi girdi telefon eskiydi ve dokunmatiği de kötüydü bir kaç saniye ekran kararmıştı tereddütle ve heyecanla telefona bakıyorlardı...

Bir kaç saniye sonra ekran açılmıştı mutlulukla birbirlerine baktı herkes.

Queen:İlk önce kiminle mesajlaştığına bakalım.

Mister Bug eliyle Whatsapa girdi.

Mister Bug:Usta-Huli geç,Usta-Eu geç,Hemşire Mary geç,Jack...Kimse yok gizli

Lady Noire:(En üste çıkarır ekranı)Arşivlenmiş sohbetlere gir

Mister Bug:Doğru..

Queen:Genellikle ustalar ve öğrenciler var...

Viperion:Evet...

Mister Bug:Bir dakika burada L.G.N yazıyor

Lady Noire:Bu...

Viperion:Mektupta yazan harflerden sadece üçü !

Queen:Hadi yazışmaya gir !

Mister Bug:Tamam (yazışmalara girer)

'Gördükleri fotoğrafla hepsi birbirlerine baktı...'

Devam edecek

Sizce ne gördülerr ?...

Sizce yeni bölüm nasıldı ?

Bu arada art arta bu seriye baya bölüm attım ama okullar başladı ve bu böyle gitmemeyebilir ama her hafta bölüm atmaya çalışırım yazılı ve sınavlar dışında.

Görüşmek üzere :D

Son Adım Misternoire HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin