15

30 6 6
                                    

Herkese selam yepyeni bir bölüm ile karşınızdayım :D Umarım beğenirsiniz 1 haftalık tatilin başlamasıyla yeni bölümler daha sık bir şekilde gelecek :)

Önceki Bölümden;

Lady Noire gelen cevap karşısında hafifçe gülümsedi ardından Mister Bug'un cam kenarına oturup dışarıyı izlediğini gördü.

Onun yanına hafifçe eğildi.

Lady Noire:Mister...yemek getirmiştim.

Mister Bug:...

Lady Noire tepsiyi minik bir sehpaya koyduktan sonra Mister Bug kafasını tepsiye çevirdi ardından ağlamaklı bir ses tonuyla:

Mister Bug:S-sağol...

Lady Noire:Bir şey değil.

Mister Bug:...

Lady Noire:Mister...içini dökmek ister misin ? Ya da söylemek istediğin her şeyi söylemek...seni her zaman dinleyeceğim bunu biliyorsun değil mi ?

Mister Bug ağlamaktan kızarmış gözlerini zor tutuyordu.Hafifçe gülümsedi.

Mister Bug:Evet biliyorum..

Cümlesini tamamladıktan sonra dolan gözleri akmaya başlamıştı bile...Lady Noire ona sarıldı ardından konuşmasını bekledi..

Mister Bug:....F-felix...ö-öldü h-hala inanamıyorum...2 hafta oldu ! Onunla hep düşman oldum...Hep ! Oysa o t-tek ailemdi benim....Ya da ben öyle biliyordum.

Lady Noire,Mister Bug'un saçlarını okşarken Mister'ın son söylediği şey ile durdu ardından Mister'ın önüne geldi.

Lady Noire:N-ne ? Ya da ben öyle biliyordum derken ne demek istedin ?

Mister Bug yutkundu...zümrüt gözlerinden hala gözyaşları akıyordu...

Mister Bug:B-babam...b-babam yaşıyormuş.

Lady Noire,Mister'ın göz yaşlarını işaret parmağıyla sildi.

Lady Noire:N-nasıl ? N-nereden öğrendin bunu ya da kim söyledi ?

Mister Bug:F-felix...

Lady Noire:Oh s-sonrada...

Mister Bug:Evet...

Lady Noire,Mister Bug'a tekrardan sarıldı.Bir müddet boyunca birbirlerine sadece sıkıca sarıldılar.

{...}

Mister Bug'tan
Artık bir karar vermişti.Bu işe devam edemezdi.Bu gün ustalar ile konuşacaktı ve işinden ayrılacaktı.Yıkılmış bir durumdaydı...kuzeni,usta-fu...öldüğünü sandığı ama yaşadığı babası.

Zümrüt gözlerindeki kırmızılık her geçen gün daha da artıyordu.Sanırım kendi yepyeni bir hayata başlamalıydı her şeyi unutup.Şu anda babasının kim olduğunu merak etsede,onu bulabilmek için atacak bir adıma dahi hali yoktu.

Ruhen,bedenen...Mister Bug fazlasıyla etkilenmişti.Bu gün valizini toplamıştı ve birazdan Usta-Sie-Yue'nin olduğu odaya doğru adımlarını atacaktı.Ayrılıyordu ! Artık daha fazla bu işte olmanın bir anlamı yoktu...

Kostümünü çıkardı artık sadece yüzünde maskesi duruyordu.Odasından çıktıktan sonra Usta-Sie-Yue'nin olduğu odaya doğru yürümeye başladı...o sırada Lady Noire'nin sesini duydu.

Lady Noire:Mister !?

Arkasını dönmedi,dönecek hali de yoktu zaten..

Lady Noire:Nereye g-gidiyorsun ?

Lady Noire'nin sorusunu sorarken ki ses tonu..Mister Bug şu anda gözyaşlarının akmaması için kendini sıkıyordu.Lady Noire,önüne geldiğinde.Artık sorularına cevap vermek zorunda olduğunu biliyordu.

Lady Noire:N-nereye g-gidiyorsun sen ?

Mister Bug:..L-Lady..Noire.

Lady Noire:E-evet ?

Mister Bug:B-ben...ben işi bırakıyorum..

Lady Noire:N-ne ? S-sen ciddi misin ?! A-am-

Mister Bug dolan gözlerini Lady Noire'den kaçırarak konuştu.

Mister Bug:D-daha fazla bu işte duramam...bu işi yapmaya devam e-edemem...

Lady Noire,Mister Bug'un yumruk yaptığı eli kavradı ve böylece Mister Bug'un ona bakmasını sağladı.

Lady Noire:E-eğer..s-sen gidiyorsan bende giderim.

Mister Bug:Hayır ! Benim yüzümden kendi mesleğ-

Lady Noire:M-Mister...her ne olursa olsun senin yanında olacağım...olmak istiyorum.

Mister Bug:L-lady Noire...kendi mesleğinden vazgeçmemelisin..benim yüzümden...

Lady Noire:M-Mister...senin yanında olmak istiyorum.

Lady Noire yavaşça Mister Bug'a doğru yaklaştı ve sarıldı ona sımsıkı bir şekilde onu bir daha bırakmamak üzere...

{...}

Mister Bug,Ustalar ile konuşmuştu...evet artık burada çalışmıyordu,kalmıyordu...Queen ve Viperion'da ustaların odasındaydı.İnkar etmediler çünkü son yaşananları hepsi biliyordu.Mister Bug'un nasıl etkilendiğini...ayrılmamasını isteselerde.Mister Bug artık yepyeni bir başlangıç yapacaktı.

Valizini yere koydu ardından son kez binaya baktı ve kapıdan çıkacaktı ki arkadaşlarının sesini duydu.

Lady Noire:Mister !

Viperion:Bizi de bekle !

Şaşkınlıkla arkasına döndü Mister Bug.

Mister Bug:S-sizde mi a-ayrıldınız ?

Viperion:Evet...

Queen:E-evet..

Mister Bug:Benim yüzümden üçünüzde m-mesleklerinizden vazgeçtini-

Queen:Sen olmadan oranın hiçbir anlamı olmayacaktı Mister..

Şimşeğin çakmasıyla dördüde birbirlerine baktı ardından şemsiyelerini açtılar.

Yeni bir hayat için ilk adımlarını atıyorlardı...

{...}

Devam edecek

Sizce yeni bölüm nasıldı ?

Uzun zamandan sonra yeni bir bölüm attım.Bu bölümden sonra hikayemiz baya bir gelişecek diğer bölüm sürpriz şeyler olabilir :))

Her neyse diğer bölümlerde görüşmek üzere :))

17 Nisan 2023 Pazartesi

666 Kelime

Son Adım Misternoire HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin