Herkese selam yepyeni bir bölüm ile karşınızdayım umarım beğenirsiniz :D
Geçen Bölümden;
Queen'den
Etrafı incelerken Hawkmoth'un herhangi bir çatıdan Lady Noire'ye ok atacağını gördüm.Var olan sesimle bağırmıştım
Queen:Lady Noireee !!
Mister Bug'tan
Revirde arada bazı bildiğim doktor ustalar geliyordu ve yarayı kontrol ediyorlardı.Bazen tanıdığım ustalar yanıma geliyordu ve kısa sohbetler ediyorduk şimdi ise kaç saat oldu bilmiyorum ama baya uzun süredir kimse gelmiyor odaya ve hemde sıkılmıştım başka durumu acil olan hastalar gelmeliydi.Ben gayet iyiydim ve benimde savaş alanına gitmem gerekiyordu.Bir kaç dakika daha durmuştum fakat sonrasında dayanamayıp olduğum odadan çıktım.
Koridorda yürürken beni bilen doktor ustaların koridorda olmamasını içimden geçiriyordum şanslıydım çünkü gerçektende şu anda kimse yoktu.Bir kaç süre sonra çıkış kapısına varmıştım ama önüme daha önceden hiç bilmediğim ustalar gelip yolu açın diye bağırıyorlardı.
Ardından sedyede kanlar içinde olan birini gördüm...
Lady Noire !
! Yeni Bölüm Başlangıcı !
Mister Bug'tanLady Noire !
Sedyede kanlar içinde yatıyordu...gözleri kapalıydı.Ustalardan biri bana döndü.
Usta-Ja-mie:Mister Bug...sensin değil mi ?
Mister Bug:Evet ?
Usta-Ja-mie:Bak,ortağın kötü bir şekilde yaralanmış.Durumunu bilmiyoruz sadece fazla kan akmış.Kan tahlili tarzı şeylerden sonra ortağının iyi olacağını düşünüyorum.Şimdi sakince burada kal ve dışarı çıkma unutma savaşa devam ediyorlar.Bir yere gitmek yok tamam mı ?
Mister Bug:T-tamam usta.
Lady Noire'yi sedyede kanlar içinde gören Mister Bug'un gözleri dolmuştu.Koridorda ki sandalyelerden birine oturdu.Yeşil gözleri biraz daha sulanmıştı,kendini suçlamaya başladı.
Eğer gitseydim yaralanmazdı böyle kanlar içinde yatmazdı !
Ellerini saçlarının arasına soktu ve eğilip sulanmış zümrüt gözlerini akıttı...
Bir kaç dakika sonra Queen ve diğerleri geldi.Queen:Mister ! Lady Noire nerede ?
Viperion:Sen iyi misin Mister ?
Mister Bug:İ-iyiyim...L-Lady Noire ameliyathanede.
Usta-Sie-yue:Hawkmoth atmış.
Viperion:Oku Hawkmoth'a verende Mayura'mış.
Mister Bug:L-Lady Noire...kanlar içindeydi ! Bir şey olmaz y-yani d-deme.. ?
Queen,Mister Bug'un yanına oturdu.
Queen:Öncelikle sakin ol Mister.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Adım Misternoire Hikayesi
RomantizmSon adımı biz atacağız Lady Noire Nasıl bu kadar eminsin Mister Bug ? Biz kaç aydır partneriz Lady Partner olmamızla ne alakası var ? Iı şey boş ver bu günde bir konuyu çözdük hadi kutlayalım Kutlayalım Mister. Bug Lady Noire bir anda başını tu...