11

39 8 15
                                    

Herkese selam :D Yepyeni bir bölüm ile karşınızdayım umarım beğenirsiniz keyifli okumalar :D

Geçen Bölümden:
Lady Noire akan göz yaşlarıyla kanamayı durdurmaya çalışırken bir anda iki el gözlerini kapamıştı...

Lady Noire hızlıca arkadan gözlerini kapatan kişiye tekme atmıştı ve arkasına döndüğünde bunun Ryuko olduğunu gördü...

İkiside kılıçla savaşmaya başlamışlardı bile...sürekli birbirlerine kılıçla vurup bir yerlerini yaralamaya çalışıyorlardı....ardından Lady Noire belindeki sopasını da aldı ve Ryuko'yu yere doğru fırlattı.

Ryuko yere düştükten sonra koşarak yanındaki ipi aldı ve Ryuko'yu bağlamaya başladı...

O sırada Mister Bug'un Lady Noire ! Diye bağırmasıyla gözleri arkasına dönmüştü....Argos kendisini ok ile vuracakken Mister Bug,Lady Noire'nin önüne gelmişti ve ok ona isabet etmişti...

Lady Noire dolan gözleriyle Ryuko'yu bıraktı ve Mister Bug'a baktı...kanlar akıyordu...
Gözlerini Argos'un olduğu yere doğru çevirdi ama Argos çoktan Ryuko'yu almış kaçıyordu...

Ardından Mister Bug'un yerde kanlar içinde yatan bedenine ağlayarak sarıldı...

{...}

Yeni Bölüm Buradan Devam Ediyor;
Sabah

Lady Noire:M-Mister Bug... ! Queen uyandı !

Mister Bug,gözlerini yeni açmışken olduğu yeri inceliyordu.Bir revirdeydi ama kesinlikle binaları değildi burası.İçeride bir sürü kişinin olduğunu anlamıştı ardından yanındaki kişilere baktı hemen yanında  yatakta oturan:Lady Noire,Queen,Viperion.

Queen:İyi misin ?? Nasıl hissediyorsun ?

Viperion:Durun bir daha yeni uyandı.Kendi ilk bir toplasın sonra sorarsınız.

Mister Bug:N-neredeyiz biz ?

Lady Noire:Gizlide tutulan bir revirdeyiz.Şavaş için saklanılıyormuş...s-sen iyi misin ?

Mister Bug:O-omzum sızlıyor..o kadar.

Queen:Öhm öhm biz çok susadık.Viperion ile su almaya gidiyoruz.

Viperion:Ah evet.Hadi gidelim Queen.

Viperion ve Queen gittikten sonra Lady Noire ve Mister Bug yalnız kalmışlardı.Lady Noire dolan gözleriyle Mister Bug'a döndü.

Lady Noire:...O-o k-kadar çok k-kan akıyordu ki...b-bir daha uyanamayacaksın zannetmiştim...

Lady Noire ağlamaklı bir ses tonuyla konuşmaya başlamıştı ardından göz yaşlarını akıtmaya başlamıştı bile.
Göz yaşları yanağından süzülürken Mister Bug yattığı yatakta dik oturur pozisyona geldi.

Mister Bug:B-bak u-uyandım ama iyiyim ben her yıl olabilecek kazalardan biri.

Lady Noire:Hayır ! Hiç kimse öyle demiyor bu yıl dövüş yok herkes birini öldürmek istiyor.

Mister Bug:...

Lady Noire:B-bir daha sakın kendini feda etme.Hiç kimse için...

Mister Bug:E-eğer s-sana o ok gelseydi.Kendimi affetmezdim...s-sen dayanamazdın...ama ben dayanabilirim.Sen daha yenisin.

Lady Noire:Ne olursa olsun bir daha kendini feda etme benim için...

Lady Noire ağlayarak konuşurken Mister Bug koluna bir şey bağlı olmadığını görünce Lady Noire'ye sarıldı.

Mister Bug:D-daha fazla ağlama tamam mı ? Sil şimdi gözyaşlarını.

Lady Noire kafasını sallamıştı ardından Mister Bug işaret parmağıyla Lady Noire'nin akan gözyaşlarını silmişti.

Sarılmalarından sonra Lady Noire eline bir kaç peçete alıp,yüzünü sildi.Mister Bug'un omzu sarılıydı.
Mister Bug ayağa kalkacakken Lady Noire onu geri oturturdu.

Lady Noire:Ne yapıyorsun sen ?!

Mister Bug:Yanlarına gidiyorum.

Lady Noire:Dalga mı geçiyorsun sen ? Doktor en az 1 hafta dinlenmeli dedi.

Mister Bug:N-ne ?! Savaş ama devam ediyor orada ve ben gayet iyiyim !

Lady Noire:Hala savaş diyorsun...tekrardan vurulursan ne olacak ?! Hiç bir şey yapamayız...burada durmalısın.

Mister Bug:A-Argos...ve Ryuko onlar yakalandı mı ?

Lady Noire:...H-hayır....

Bir kaç dakika sonra Queen,Viperion ve ardından Usta-Sie-yue gelmişlerdi.

Usta-Sie-yue:Geçmiş olsun Mister...şimdi iyisin değil mi ?

Mister Bug:Ah...e-evet usta ş-şimdi daha iyiyim.

Usta-Sie-yue:Sadece omzundan yaralandın değil mi ?

Mister Bug:E-evet...

Usta-Sie-yue:Geçmiş olsun tekrardan Mister Bug.Şimdi 3'nüz de benimle gelin hemen ! Mister sen kal.

Mister Bug:U-usta bende gelebilirim gerçekten ! Gayet iyiyim.

Usta-Sie-yue:Hayır,sen burada kalacaksın dinlenmelisin.Şimdi Lady Noire,Queen,Viperion hemen benle gelin.

Mister Bug:Usta !

Mister Bug bağırsada 4'de gözden kaybolmuşlardı...savaş hala devam ediyordu..ve Mister Bug burada durmaktan hiçte memnun değildi.Savaşa tekrardan gitmek istiyordu...

Devam edecek

Sizce yeni bölüm nasıldı ?

Diğer bölümde görüşmek üzere (daha uzun olacak bu bölüm Mister Bug'un yaralanmasından sonraki konuşmalar gibiydi)

Görüşmek üzereee :D

640 Kelime.

7 Mart 2023 SAlı.

Son Adım Misternoire HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin