16

50 6 23
                                    

Herkese selam yepyeni bir bölüm ile karşınızdayım.Çok uzatmayacağım sadece bu bölüm gerçektende uzun zamandır beklediğiniz bir bölümdü diyebilirim... (:

Geçen bölümden;
Mister Bug,Ustalar ile konuşmuştu...evet artık burada çalışmıyordu,kalmıyordu...Queen ve Viperion'da ustaların odasındaydı.İnkar etmediler çünkü son yaşananları hepsi biliyordu.Mister Bug'un nasıl etkilendiğini...ayrılmamasını isteselerde.Mister Bug artık yepyeni bir başlangıç yapacaktı.

Valizini yere koydu ardından son kez binaya baktı ve kapıdan çıkacaktı ki arkadaşlarının sesini duydu.

Lady Noire:Mister !

Viperion:Bizi de bekle !

Şaşkınlıkla arkasına döndü Mister Bug.

Mister Bug:S-sizde mi a-ayrıldınız ?

Viperion:Evet...

Queen:E-evet..

Mister Bug:Benim yüzümden üçünüzde m-mesleklerinizden vazgeçtini-

Queen:Sen olmadan oranın hiçbir anlamı olmayacaktı Mister..

Şimşeğin çakmasıyla dördüde birbirlerine baktı ardından şemsiyelerini açtılar.

Yeni bir hayat için ilk adımlarını atıyorlardı...

{...}

1 Yıl Sonra
Mister Bug işinden ayrılmıştı:Queen,Viperion ve Lady Noire'de.İşten ayrıldıklarından sonra bir ev tutmuşlardı.1 yıldır bu evde dördü sadece yaşıyordu.

-Bahçede-
Mister Bug,bahçede pofuduklu koltuğa oturmuş Lady Noire'nin yanına oturdu gülümseyerek.Sanırım artık söylemeliydi değil mi ?

Lady Noire'nin yanına oturmasıyla Lady Noire'in de bakışları ona dönmüştü.1 yılda neler mi değişmişti ?
Mister Bug daha iyiydi.İşten ayrılması onun için iyi olmuştu,Queen ve Viperion sevgili olmuşlardı.

Kostümlerini yeni ev alıp birlikte yaşamaları üzerine artık giymiyorlardı.Sadece "maskelerini"takıyorlardı.

Mister Bug ve Lady Noire'nin arası ise...daha iyiydi ! Bu 1 yıl içerisinde birbirlerine olan sevgileri daha da artmıştı ! Mister Bug ondan aslında uzun zamandır hoşlanıyordu fakat bunu  dile getirmeyi sadece nasıl yapacağını bilmiyordu.

Artık bu gün söylemeliydi.Lady Noire nasıl bir cevap verirse versin.Nefesi göğsünde ciğerlerine baskı yaparken,soluk alışının hızlandığından,avuç içlerinin terlediğinden habersizdi Mister Bug.

Lady Noire'ye doğru döndü ve ağzını araladı.Ne kadar da zordu birine aşık olduğunu söylemek!
Derin bir nefes aldı ve sessizce mırıldandı;

Mister Bug:Lady Noire.

Lady Noire'nin ona dönmesiyle alnından terlerin akması bir olmuştu.

Lady Noire:Evet Mister ?

Mister Bug:Sana bunu daha önce söyleyecektim...ama cesaretimi bu gün toplayabildim Lady Noire...nasıl dese-

Lady Noire:Mister....sakin olur musun ilk öncelikle ?

Mister Bug tekrardan derin bir nefes alıp verdi;

Mister Bug:Huh t-tamam...

Lady Noire merakla ona bakıyordu.

Mister Bug:Seni seviyorum

Lady Noire:N-ne ?

Lady Noire kesinlikle beklemiyordu böyle bir şey afallamıştı.

Mister Bug:Seni seviyorum Lady Noire.

Lady Noire:C-ciddi m-misin ?

Mister Bug:Ciddiyim.

Lady Noire:A-ama ?

Lady Noire hala şaşkınlık içindeydi.

Mister Bug:Ama ne ? Sen sevmiyors-

Lady Noire:Hayır !

Buradan sonrası Lady Noire'den
Sesim fazla yüksek çıkmıştı...cesaretimi toplayıp Mister Bug'un gözlerinin içine baktım.

Hayır,yani demek istediğim şey bende seni seviyorum !

Söylemiştim...evet 1 yıldır yapamadığım şeyi şu beş saniyede yapmıştım.
Bu kadar kolay mıydı ?Bu kadar kolay olmasını beklemiyordum.İçimden tonlarca yük kalkmış gibi hissediyordum.Daha önce hiç birine aşık olduğumu söylememiştim,aşıkta olmamıştım zaten ilk ve tek aşkım Mister Bug'tu.

Yazar Anlatımıyla
Mister,Lady Noire'yi kucağına aldı ve onu döndürdü sevinçle.Lady Noire'de gülüşüne karşılık veriyordu.Mister Bug en sonunda onu yere indirdi.Bakışmaları hala sürüyordu.

İlk önce Mister Bug,Lady Noire'nin elleriyle ellerini birbirlerine kenetledi ardından ikilinin bakışları ilk ellerine gitti ardında dudaklarına.

İkiside gözlerini kapadı ardından Mister Bug yavaşça dudaklarını Lady Noire'nin dudaklarına değdirdi.
Lady Noire'de ona karşılık verdi...

(...)

Lady Noire ve Mister Bug bahçedelerken Viperion ve Queen'de mutfakta yemek hazırlıyorlardı.

Queen:Sence sevgili oldular mı ?

Viperion:Ah,aslında ikiside birbirlerine aşık sadece söylemekten utanıyorlar.Umarım Mister Bug söyleyebilmiştir Lady Noire'ye.

Queen:Umarım...

Queen ve Viperion mutfakta yemek yapmaya devam ederlerken içeriye Mister Bug ve Lady Noire girdi.

Queen:S-siz...sevgili misiniz ? Y-yani oldunuz mu ??

Lady Noire:E-evet !

Viperion:Mister bu gün söylemekte kararlıydı.Çok sevindim !

Queen:Sanırım birinizin telefonu çalıyor.

Lady Noire:B-benim...ben hemen geliyorum !

Mister Bug:Ki-

Lady Noire:Birazdan geliyorum !

Mister Bug,Lady Noire'nin bu ani telaşlanmasına şaşırmıştı ama sorunu etmedi.

Etmeli miydi ?

Devam edecek

Sizce yeni bölüm nasıldı ? Bence güzeldi,18.Bölümde kiss,sevgili yaptım.Sonunda yani şu son serilerimde birbirlerine aşık olduklarını söylemeleri çok uzun sürüyor.

Bir şey daha sormak istiyorum.Açıkçası birbirlerine olan duygularını söyledikleri sahne sizce nasıl olmuş ? Açıkçası ben...bilemedim çünkü uzun zamandır böyle sahneler yazmıyorum.

18 Nisan Salı 2023

663 kelime.

Görüşmek üzereee :D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son Adım Misternoire HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin