10

45 8 24
                                    

Selam yepyeni bir bölüm ile karşınızdayım bu arada okunmalar baya iyi :D Bu bence çok güzel bir şey.

Yeni Bölüm Aşağıdan Devam Ediyor;

Savaşın yaklaştığından artık tüm ustalar emindi.Bu gün savaş başlayacaktı Felix ve tüm ordusu gelecekti.
Ustalar öğrencileri ayrı yerde Lady Noire gibi partnerli iş yapanlar farklı yerdeydiler.15 tane dış yerden gözetmen koymuşlardı.

Gecenin 02.00 sularında ustaların bağrışma,kılıç seslerinden onların geldiği anlaşılmıştı...

Queen,Viperion,Mister Bug ve Lady Noire dördüde şu anda Queen'nin odasındaydılar.

Queen:S-savaş....b-başlıyor.

Mister Bug:E-evet.

Viperion:Öyleyse...hazır mıyız ?

Lady Noire:Tabi ki !

Grup kendi içinde konuştuktan sonra onlarda dış yerlere doğru gitmişlerdi.Mister Bug ve Lady Noire 2.Kuleye gitmişlerdi.Queen ve Viperion'da 3.Kuleye.

Kule sayısı 5'ti.Her kulede 3 gözetmen vardı.5 öğrenci vardı ve 2 tane partner olması gerekiyordu.Mister Bug ve Lady Noire kuleye çıktılar ve ardından aşağıya baktılar...

Kuzeni Felix'i görebiliyordu...ayrıca Mayura,Ryuko,Hawkmoth,Tilki(Lila'nın tilki hali.)

Daha bahçedeydiler...etraf kapkaranlıktı dikkat çekilmemesi için minik ışıklar yerlerde duruyordu...
Sadece bir tane kulede ateş vardı ve orta kulede yandığı için etraf aydınlanıyordu.

Mister Bug:Orta binadan giriş yapacaklar ! Lady Noire oraya gitmeliyiz hemen.

Lady Noire:Tamam...hadi gidelim..

İkiside hızlıca koşturdular...Mister Bug'un tahmin ettiği gibi hızlı gelmişlerdi burada bir sürü öğrenci olsada mutlaka büyük birileri olmalıydı.Kapıyı iyice kapamışlardı...ama daha da sıkı olmalıydı Mister Bug yerde gördüğü halatı kapı koluna bağladı ardından da açık pencereden atlayıp bir ağaca bağladı halatı.

Bu sürede binaya tekrar girerken onların giriş yaptığını gördü...

Bu yıl diğer savaşlara göre daha farklıydı....onlar...2 kişiyi öldürmüşlerdi.Lady Noire'lerin olduğu tarafta bunun öcünü almak için tüm kuralları çiğniyordu...Herkes öç almak istiyordu bu nedenle...öldürmek için uğraşıyorlardı...

Mister Bug hızlıca koşarak yoyosuyla üstlerine bir kaç eşya düşürdü...ardından Felix ile göz göze geldiler...
Mister Bug'un gözleri dolsada her savaşta olan bir şeydi bu acımasızca aşağıya indi Argos/Felix onu umursamadan binaya doğru koşturdu...

Mister Bug ise koşarak arkasından geldi...binada herkes biri ile savaşıyordu Argos(Felix)bir öğrenciye kılıcı saplayacakken Mister Bug onu tuttu.Argos'un gözleri ona döndü...

Argos:Savaşmak mı istiyorsun ?

Mister Bug:Aynen öyle....

İki kuzen birbirine acımadan kılıçlarla savaşıyorlardı....Mister Bug,Argos'a kılıcı omzundan saplayacakken beklemediği bir şekilde düştü.

Argos,Mister Bug'u düşürdükten sonra kısa bir bakış attı ve kılıcı yere atıp oradan uzaklaştı...

Lady Noire kapının açılmasıyla içeriye giren Ryuko ile savaşmaya başlamıştı bile...içinden Mister Bug'un nerede kaldığı geçsede kendini şu ana vermeliydi.En sonunda kedi sopasıyla Ryuko'yu uzağa doğru fırlattı.

Ardından koşarak,yaralanmamış öğrencilerle birlikte merdivenlerin oraya gittiler...
Lady Noire ve diğer öğrenciler koşarken merdivenlerde yaralı Viperion'u ve hemen başında ağlayan Queen'i gördü.Koşarak yanlarına gitti.

Lady Noire:Q-Queen !

Queen:H-hawkmoth...kelebek k-kostümlü a-adam onu yaraladı...

Lady Noire,Queen'nin yanına çöktü...Queen'nin üzgün olduğu çok belliydi sürekli gözlerinden yaşlar akıyordu..

Lady Noire:Q-Queen...

Usta-Sie yue:Queen ve Lady Noire hemen yanıma gelin diğer öğrencilerle hemen !

Queen,Lady Noire ile bakıştı...ardından Lady Noire Usta'ya döndü.

Lady Noire:B-ben...V-viperion'u en alt kattaki revire götüreceğim Usta.

Usta-Sie-yue:P-peki...a-ama dikkatli ol hadi Queen hadi !

Queen ve Usta gözden uzaklaşırken Lady Noire,Viperion'u hemen yaralıları kaldırmak için olan sedyeye koydu.En alt kata kadar mola vererek indirmişti.Viperion'nun ağzından,omzundan kanlar akıyordu...kılıç saplamışlardı..

Lady Noire en sonunda revir kapısını tıklattı...ama ses gelmedi...

Korkmaya başlamıştı tekrar tıklattı ama ses gelmedi...s-sonra tekrardan tıklattı ama ses yoktu...en sonunda sopasıyla kapıyı kırdı ve içeriye girdi...içeride doktor olan ustaların kanlar içinde yattığını gördü.

Eğitim alarken bazı yaralar için neler yapılabileceğini ustalar anlatıyordu.Lady Noire,Viperion'u bir koltuğa yatırdı ardından koşarak dolapları açtı bir tane makas,pamuk,batikon ve benzeri şeyler aldı.

Ardından Viperion'nun en azından kanamasını düzeltmek için işe koyuldu.Ses yoktu binanın en altındaydılar...Lady Noire akan göz yaşlarıyla kanamayı durdurmaya çalışırken bir anda iki el gözlerini kapamıştı...

Lady Noire hızlıca arkadan gözlerini kapatan kişiye tekme atmıştı ve arkasına döndüğünde bunun Ryuko olduğunu gördü...

İkiside kılıçla savaşmaya başlamışlardı bile...sürekli birbirlerine kılıçla vurup bir yerlerini yaralamaya çalışıyorlardı....ardından Lady Noire belindeki sopasını da aldı ve Ryuko'yu yere doğru fırlattı.

Ryuko yere düştükten sonra koşarak yanındaki ipi aldı ve Ryuko'yu bağlamaya başladı...

O sırada Mister Bug'un Lady Noire ! Diye bağırmasıyla gözleri arkasına dönmüştü....Argos kendisini ok ile vuracakken Mister Bug,Lady Noire'nin önüne gelmişti ve ok ona isabet etmişti...

Lady Noire dolan gözleriyle Ryuko'yu bıraktı ve Mister Bug'a baktı...kanlar akıyordu...
Gözlerini Argos'un olduğu yere doğru çevirdi ama Argos çoktan Ryuko'yu almış kaçıyordu...

Ardından Mister Bug'un yerde kanlar içinde yatan bedenine ağlayarak sarıldı...

{...}

Devam edecek :)

Sizce yeni bölüm nasıldı ?

Umaırm beğenmişsinizdir :)

İstediğiniz ya da beğenmediğiniz bir şey varsa yorumlarda belirtebilirsiniz görüşmek üzere :D

767 kelime.

5 Mart 2023 Pazar.

Son Adım Misternoire HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin