12

40 7 14
                                    

Herkese selam  yepyeni bir bölüm ile karşınızdayım umarım beğenirsiniz :)

Bu bölüme hiç geçen bölümü koymayacağım çünkü geçen bölüm çok da önemli koyulması gereken şeyler olmadı.Daha çok Mister Bug'un vurulduğundan sonraki diyolagları vardı.

Her neyse yeni bölüm başlıyor :D

Keyifli okumalar :)
Lady Noire'den
Usta-Sie-yue bizi aldıktan sonra hızlıca gizli revirden çıktık.Mister'ın hala savaş var,ben iyiyim,demesi çok sinirimi bozmuştu.Omzundan yaralıydı ayrıca bir sürü kan kaybetmişti ve de omzu sarılıydı hala savaşı düşünüyordu.Gerçektende sinir bozucuydu.

Ben içimden bunları geçirirken yeşil desenli bir el,gözümün önünde elini sallıyordu.Kendimi toparlayınca bunun Viperion olduğunu anladım.

Viperion:Lady Noire,iyi misin ?

Queen,bana dönmüştü.

Queen:Aklın Mister'da kaldı değil mi ?

Tamamen artık aklımdaki düşüncelerimi silip kendimi buraya verdim.Benim hakkımda konuşuluyordu ya da Queen bana bir şey soruyordu.

Lady Noire:E-efendim ?

Usta-Sie-yue:Evet ! Siz 2'niz her ihtimale karşı birlikte hareket edin.Lady Noire sen benle gel.

Lady Noire:T-tamam usta.

Queen'ler gittikten sonra,Usta-Sie-yue dümdüz yolda ilerliyordu...hiç bir şey demeden..

Lady Noire:U-usta nereye gidiyoruz ?

Usta-Sie-yue:Kendimizi korumak için bir kaç kıyafet giyeceğiz.Sen kostümünün üstüne giy.Sadece ayaklarının kostüm hali dursun.

Lady Noire:T-tamam.

Bir kapının önüne gelmiştik daha önceden hiç böyle bir yer görmemiştim.Bu binada daha ne kadar gizli yerler vardır diye düşündüm.Ardından Usta bana döndü.

Usta-Sie-yue:Şu dolaptaki koruma kıyafetleri sizlere göre sen oradan kal.

Lady Noire:Tamam.

Dolabı açtığımda burada bir sürü sert,çelikten yapılma koruma eşyaları olduğunu gördüm.Giysi,eşya olarak.
İlk önce kıyafetleri üstüme geçirdim ardından simsiyah renkte olan büyük daire şeklinde bir şey aldım.Sonra da sırtıma ok aldım.Karşı düşmanlarda bir sürü ok vardı...

Etrafıma baktım az ötede bir ayna görebiliyordum ardından aynanın karşısına geçtim.Tam eski savaşçılar gibi gözüküyordum.Ardından Usta-Sie-yue'ye döndüm.

Lady Noire:Usta,ben hazırım.

Usta-Sie-yue:Tamam o zaman hadi çıkalım.

Usta-Sie-yue ve Lady Noire odadan çıktılar ardından 1 kuleye gittiler.Kulenin en tepesine geldiklerinde uzaktan Hawkmoth,Tilki,Mayura,Argos gözüküyordu sonra da onların öğrencileri.

Öğrenciler öğrencilerle savaşmasına bakan Usta-Sie yue'nin gözüne Mayura takılmıştı etrafına hızlıca göz gezdirirken hiç bir şekilde onu şu anda göremiyordu sanki bir anda yok olmuştu !

Queen'den
Viperion ile 3.kuledeydik,gözlerim Lady Noire'lerdeydi hedefleri genelde onlar oluyordu.Tahmin ettiğim gibi Mayura arkalarındaydı oku belimden alıp gözlerimi kıstım olabildiğimce ona isabet ettirmeye çalışarak attım okumu ardından Viperion'nun okunun Mayura'nın omzuna getirdiğini görmüştüm.Benim okum ise tamamen farklı bir yere gitmişti.

Viperion:Çak ortak.

Şu anda şakalaşmanın hiçte sırası değildi.

Queen:Ciddi ol Viperion.

Her an tetikte olabilirlerdi gözlerim Mayura'dayken Lady Noire kulenin alt basamaklarından bir çatıya zıplamıştı ardından sopasıyla Mayura'nın olduğu yerdeydi.

Görebildiğim kadarıyla Lady Noire'nin belinde bir ip vardı ardından Mayura'yı bağlamaya başladı.
Tutsak olacaktı sanırım...

Viperion:Hey dikkat et Queen !

Viperion bana bağırırken yuvarlak çelikten yapılmış bizi koruyabilecek olan daire şeyi bize doğru tuttu ve okların bize isabet etmesini önlemiş oldu.

Tekrardan Lady Noire'ye baktığımda artık tamamen başlamıştı ve Usta-Sie-yue'ye bağırıyordu.
Etrafı incelerken Hawkmoth'un herhangi bir çatıdan Lady Noire'ye ok atacağını gördüm.

Var olan sesimle bağırmıştım

Queen:Lady Noireee !!

Mister Bug'tan
Revirde arada bazı bildiğim doktor ustalar geliyordu ve yarayı kontrol ediyorlardı.Bazen tanıdığım ustalar yanıma geliyordu ve kısa sohbetler ediyorduk şimdi ise kaç saat oldu bilmiyorum ama baya uzun süredir kimse gelmiyor odaya ve hemde sıkılmıştım başka durumu acil olan hastalar gelmeliydi.

Ben gayet iyiydim ve benimde savaş alanına gitmem gerekiyordu.Bir kaç dakika daha durmuştum fakat sonrasında dayanamayıp olduğum odadan çıktım.

Koridorda yürürken beni bilen doktor ustaların koridorda olmamasını içimden geçiriyordum şanslıydım çünkü gerçektende şu anda kimse yoktu.Bir kaç süre sonra çıkış kapısına varmıştım ama önüme daha önceden hiç bilmediğim ustalar gelip yolu açın diye bağırıyorlardı.

Ardından sedyede kanlar içinde olan birini gördüm...

Lady Noire !

Devam edecek

Sizce yeni bölüm nasıldı ?

Umarım beğenmişsinizdir :) Beğenmediğiniz ya da istediğiniz şeyler varsa yazabilirsiniz,görüşmek üzere ;)

8 Mart Çarşamba 2023

623 Kelime.

Son Adım Misternoire HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin