14

29 6 2
                                    

Herkese selam yepyeni bir bölüm ile karşınızdayım umarım beğenirsiniz :D
Bölüm baya bir geç geldi bunun için üzgünüm başka serilere de başladım yaz boyunca devam edecekler.

Önceki Bölümden;
Mister uzaktan onları görmüştü meydanın ortasında olan Argos ve Usta-Sue-yue'nin yanına doğru ilerliyordu.

Ardından kılıç savaşı yaptıklarını anladı ve Usta-Sie-yue kılıcı yanlışlıkla Argos'un kalbine saplamıştı.
Mister Bug onlara en yakın kişiydi.Koşarak Argos'un yere düşecek olan bedenini tuttu ve sarıldı.

Kuzeni belki karşı düşmanları olabilirdi ama sonuçta kuzenleri o onun geriye kalan tek ailesiydi.
Mister Bug akan gözyaşlarıyla;

Mister Bug:Sabret...F-felix...söz veriyor hiç bir şey olmayacak...

Argos yarım açık gözleriyle ağzını araladı.

Argos:A-adrien...ölmeden ö-önce s-sana b-bir şey s-söylemeliyim...

Mister Bug:Ö-ölmeyeceksin...doktoru çağırıyor Viperion.Şimdi sus kendini yorma ! Viperion doktor nerede kaldı ?!

Viperion:Geliyor..

Argos:A-adrien...b-baban yaşıyor

Argos sözünü tamamlar tamamlamaz gözleri kapanmıştı.Mister Bug duyduğu şey ile şok olmuştu.Şu anda hem şok,şaşkınlık,üzüntü,acı yaşıyordu.

Mister Bug:F-felix...h-hayır şimdi olmaz ! Şimdi olmaz....

Doktorlar gelmişlerdi ardından Argos/Felix'i sedyeye almışlardı...

(Yeni Bölüm Başlangıcı)
Mister Bug,ağlıyordu.Yanında Viperion,Queen vardı.Yere çömelmiş bir şekilde duruyordu.

Aklından Argos'un gözlerinin kapanmadan önce söylediği şey geldi baban yaşıyor demişti.
Babası kimdi ? Daha da önemlisi hani ölmüşlerdi ya anneside yaşıyorsa ? Bunca yıldır bildiği şeyi neden şimdi söylüyordu !

Mister Bug'un gözlerinden daha da yaş aktı...Saatlerce kapının dışarısından bekledi...ne kadar süre geçtiğini bilmiyordu ama bir doktor çıkmıştı.

Doktor:Argo-

Mister Bug:Benim.

Doktor:Oh...pekala...maalesef kurtaramadık..öldü.

Mister Bug:N-ne ?! H-hayır..hayır !

Viperion:Mister...

Mister Bug:Hayır ! Gidip tekrar bakın.Ö-ölmedi o !

Doktor ve Queen konuştuktan sonra Queen'de Mister Bug'un yanına geldi.

Queen:Viperion,Mister'la bir tuvalete gidin isterseniz.

Viperion:Tamam..

Mister ve Viperion tuvalette gittiler.

2 Hafta Sonra
Lady Noire'de iyileşmişti.Queen,Lady Noire'ye Argos'un öldüğünü söylemişti.Mister Bug 1 haftadır kimseyle konuşmuyordu.Kendi odasına çekilmişti.Dış dünya ile olan tüm ilişkilerini kesmişti adeta.

Lady Noire,Mister Bug'a yemek getirmişti.

Tık Tık !

Mister'ın cevap vermeyeceğini bilsede çalmıştı.Ardından hafif aralıklı olan kapıdan içeriye girdi.

Lady Noire:Mister..geliyorum.Müsaitsin değil mi ?

Bir kaç dakika sonra kısık bir ses duymuştu.

Mister Bug:G-gel..

Lady Noire gelen cevap karşısında hafifçe gülümsedi ardından Mister Bug'un cam kenarına oturup dışarıyı izlediğini gördü.

Onun yanına hafifçe eğildi.

Lady Noire:Mister...yemek getirmiştim.

Mister Bug:...

Lady Noire tepsiyi minik bir sehpaya koyduktan sonra Mister Bug kafasını tepsiye çevirdi ardından ağlamaklı bir ses tonuyla:

Mister Bug:S-sağol...

Lady Noire:Bir şey değil.

Mister Bug:...

Lady Noire:Mister...içini dökmek ister misin ? Ya da söylemek istediğin her şeyi söylemek...seni her zaman dinleyeceğim bunu biliyorsun değil mi ?

Mister Bug ağlamaktan kızarmış gözlerini zor tutuyordu.Hafifçe gülümsedi.

Mister Bug:Evet biliyorum..

Cümlesini tamamladıktan sonra dolan gözleri akmaya başlamıştı bile...Lady Noire ona sarıldı ardından konuşmasını bekledi..

Mister Bug:....F-felix...ö-öldü h-hala inanamıyorum...2 hafta oldu ! Onunla hep düşman oldum...Hep ! Oysa o t-tek ailemdi benim....Ya da ben öyle biliyordum.

Lady Noire,Mister Bug'un saçlarını okşarken Mister'ın son söylediği şey ile durdu ardından Mister'ın önüne geldi.

Lady Noire:N-ne ? Ya da ben öyle biliyordum derken ne demek istedin ?

Mister Bug yutkundu...zümrüt gözlerinden hala gözyaşları akıyordu...

Mister Bug:B-babam...b-babam yaşıyormuş.

Lady Noire,Mister'ın göz yaşlarını işaret parmağıyla sildi.

Lady Noire:N-nasıl ? N-nereden öğrendin bunu ya da kim söyledi ?

Mister Bug:F-felix...

Lady Noire:Oh s-sonrada...

Mister Bug:Evet...

Lady Noire,Mister Bug'a tekrardan sarıldı.Bir müddet boyunca birbirlerine sadece sıkıca sarıldılar.

{...}

Devam edecek

Sizce yeni bölüm nasıldı ?

Uzun zamandan sonra yazdım.Bu hafta bu seriye baya bi yeni bölüm gelecek ayrıca finale de adım adım yaklaşıyoruz

Her neyse diğer bölümlerde görüşmek üzere :))

2 Nisan 2023 Pazar

609 Kelime.

Son Adım Misternoire HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin