3. Bölüm

15 1 0
                                    

05/02/2023 günlerden pazar , saat 19:00 , yer Mersin/ Anamur :

Fulya Ateş
" Ya kızım mal mısın kes artık gülmeyi! Elimin tersiyle bir vurucam tam gülüceksin o zaman " Melis'e iki saattir güldüğü için sinir oluyordum hâlâ da gülüyordu . Kendini biraz toparlayarak yarı ciddi bir tavırla " Tamam gülmüyorum ,tamam . Sonra beni de döversin. " Ben sana karakolda olmasak yapacağımı biliyordum da dua et sen şuan karakoldayız diye geçirdim içimden . Melis'i dürttüm , polis geliyordu.

Memur : Fulya Ateş , hanginiz ?
Fulya : Benim , memur bey .
Memur : Gelin , son kez yazılı ifadenizi alacağız. Sonra serbestsiniz . Şimdi anlatın lütfen olay nasıl gerçekleşti?
Fulya : Sevgilim olucak şerefsiz , karaktersiz , cibiliyetsiz , haysiyet...
Memur : Hanımefendi ,karakoldasınız lütfen sözlerinize dikkat edin .
Fulya : Afedersiniz efendim , hâlâ hıncımı alamadım. Neyse anlatıyorum düzgünce : Sevgilime sürpriz yapmak için çalıştığı yere gittim , orada onu başka bir kadınla gördüm, yakınlardı . Beni aldatıyordu , bende dayanamadım ve ...
Memur : Sende dayanamadın ve önce kızın saçından tutup bir sürü hakaret edip sürükledin , sevgiline de yumruk atıp , erkekliğini tekmeledin öyle mi ?
Fulya : Evet , birde kafasını ısırdım onu da eklersek çünkü dikiş atmışlar eksik olmasın dosyada .
Memur : Kızım, keşke direkt ayrılsaydın şimdi bak siciline işledi ne gerek vardı böyle birşeye . Allah'tan şikayetçi olmamış, olsaydı vay haline .
Fulya: Şikayetçi olsaydı asıl onun vay haline . Amaa şimdi konumuz bu değil. Biz gidebilir miyiz ?
Memur : Şurayı da imzalayıp gidebilirsiniz .

Melis Soylu
Karakoldan çıkmıştık, benim evime gidiyorduk . Gülmemek için kendimi zor tutuyordum . Fulya'nın karşısında durdum ve şöyle dedim " Kankacım , bişey sorucam ama beni de döversin diye soramıyorum . " Fulya da gülüyordu artık , şöyle cevapladı " Soracağın , soruya bağlı. " Tam ona sorumu soracaktım ki telefonum çaldı. " Efendim , hayatım . Ne?! Mehmet ne diyosun sen nasıl kaçırmış ? Tamam , tamam biz de geliriz tabiki geçerken al bizi . " Telefonu kapadığımda Fulya merak dolu gözlerle bana bakıyordu . Şaşkınlığımı üstümden atamadan gülen bir sesle şöyle dedim " Barış sonunda dediğini yapmış , Füsun'u kaçırmış. Hadi gidelim valiz hazırlayalım Mehmet bizi alacak Urfa 'ya gidiyoruz . "

01/02/2023 günlerden çarşamba, saat 23:15 Fulya, Melis , Mehmet ,Barış görüntülü konferans araması :

...
Barış : Abi o değil de , bizimkiler evlen diye tutturdu . Kız bakıyorlar bana ya ben kendi istediğimle evlenirmişim üç ay içinde ya da onlar beni istedikleri kişiyle evlendireceklermiş.
Melis : Hadi ya , kötü olmuş . E ne yapacaksın , onların dediğiyle mi evleneceksin ?
Barış : Ölürüm de Füsun'dan başkasıyla evlenmem. Barıştırsanıza ya bizi hadi siz yaparsınız, lütfen.
Fulya : Oda zaten senle evlenmeye can atıyor . Ya Barış sen bunları onu o kadar üzmeden önce düşünecektin .
Mehmet : Tamam ya gitmeyin çocuğun üstüne , pişman zaten yeterince .
Barış : Yok abi yok bırak haklılar. Ama ben onu bile isteye neden üzeyim , Allah benim belamı versin. Hepsini hakediyorum bu sözlerin.
Fulya : Evet hakediyosun , hemde sonuna kadar :)
Melis : Sen Füsun'u unut . Bence o da bişeyler hissediyor hâlâ sana ama çok kızgın. Aman neyse zaten Füsun'u istemeye geliyorlarmış haftaya .
Barış : Ne ?! Kim istemeye geliyormuş ? Füsun'da istiyor mu evlenmeyi ?
Melis : Hayır, ama ailesi gelsinler bir tanış diye ısrar etmiş .
Barış : Ben karar verdim Füsun'u kaçırıyorum.
Mehmet : Aynen abi burası da zaten dağ başı ya .
Barış : Bekleyin ve görün.

05/02/2023 günlerden pazar, saat 22:32 , yer Şanlıurfa / Siverek :

Füsun Işık
Başımda müthiş bir ağrıyla, tanımadığım bir yatakta açtım gözlerimi. Baş ucumda Barış vardı oturmuş , bana bakıyordu sırıtarak.

Barış: Ne çok uyudun be güzelim ,daha da uyanmasan uyandırmak için öpecektim seni .
Füsun: Seni parçalarım! Sen kimsin de beni kaçıyorsun ya , nereye getirdin beni ? Olum ruh hastası mısın sen insan kaçırmak nedir?! Hemde rızam yokken .
Barış : Şuan evimizdeyiz , Urfa'da . Ve evet rızan yokken kaçırdım seni ama şimdi sevgilim eğer sana söyleseydim , sorsaydım sanki evet deyip gelecektin benimle .
Füsun : Ruh hastası , vallahi ruh hastası !
Barış biz ayrıldık biliyosun dimi beş ay oluyor ayrılalı,bitti kabullen.

Barış yanıma oturdu ellerimi sıkıca tutup, gözlerime baktı. Ona karşı hâlâ bişeyler hissediyodum ama yaptığı şey... Beni çok kırmış çok kızdırmıştı . Ellerimi geri çekmeye çalışsamda bırakmıyordu .

Barış : Füsun, Füsun'um yapma bak evet orda birşeyler gördün ama olayın aslı öyle değil . Ya beni dinlemedin bile lütfen , bak bir kere dinlesen anlayacaksın . Nolur dinle bana bir şans daha ver , bize bir şans daha ver .
Füsun : Ya neyi dinliycem ha neyi dinliycem ?! Yalanlarını mı , beni nasıl kandırdığını mı ! Allah aşkına git işine ya .
Barış : Şimdi sinirlerin çok bozuk , yarın konuşalım uyu güzelim iyi geceler ve unutma ben sana deliler gibi aşığım.

- E Geldik o kadar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin