~Çikolata~

7.9K 382 53
                                    

Gerçekten bu çocuktan gelecekte bişey olmaz. Bi bakalım: Hem yakışıklı, hem kibar (benden başkalarına karşı), hem tatlı, hem popüler bi baktım da bişey olurmuş. Neyse konumuz bu değil. Ihm ıhm nerde kalmıştım

"Sinirr"

"Onu söyledin."

"O kadar sinirlendim ki tekrar söylüyorum."

"Haa tamam devam et." alaycı bir şekilde güldü.

***

"Hadi gidelim Shi Hae." Jimin seslendi. Aslında Jungkook yüzünden moralim bozuktu. Ama inadına 'olur' dicektim

"Olur." hahaha sanada kapak olsun Jungkook.

Kantine gittik. Şu yeni gelen çocuk varya şu Dae-Won muydu neydi. Kantinde bana çarptı.

"Gerizekalı." dedim de. İçimden demeliydim.

"Ş-şey ö-özür dilerim." hah bende yedim. Çocuk resmen kasıtlı yapıyo ya. Sen daha yeni gelmedin mi be?!

"Daha dikkatli olsana." bende iyice kafayı yedim. Çocuğa fazla sert çıkıştım. Bi kız geldi. Artık kimse..

"Unni, biraz sert olmadın mı?"

"S-sen kimsin?"

"Şey ben Hae won." hahahha Dae won, Hae won hhihiihiihi. (espiri yaptım gülün )

"S-siz kardeş misiniz?"

"Evet."

"Ahh tamam. Bu arada biraz sert oldu özür dilerim." ne diye özür diliyorum ki? Kız kardeşi şirin küçük kız ama yinede Dae won mu ne mi çok gıcıkkkk. Bu arada bana çarpınca su üzerime dökülmüştü.( izin verseydi su içicekim de. Nesse)

"Bende üzerimi değişiyim." dedim. Dae Won bunun hesabını kesinlikle çok acı ödeyeceksin. Hahahahihihi. Aklımda Devil Evil planlarımı sürdürürken tuvalete ulaşmıştım.

"İyi misin?" dedi Jimin.

"Evet. Ama üstüm-"

"Al bunları giy." diyip bana kazağını verdi. E iyide biz yazdayız arkadaş. Neyse havalar soğuk. Hem kaba olur. Düşünsene 'E iyide biz yazdayız.' 'Ha tamam. Özür dilerim.' Gerizekalı mısın kızım sen?

"Teşekkür ederim." diyip aldım. Sınıfta kimse yoktu. Bana

"Sen sınıfta giyin, ben kapıda dururum". Dedi. Bende kafamla onaylayıp Üstümü değiştim. Dışarı çıkınca Jungkook la karşılaştım.

"Siz burda ne arıyorsunuz?" Jimin ve bana dedi.
"Ben üstümü değişiyordum, Jiminde kimse gelmesin diye kapıda durmu-"

"Sana hesap mı vericek?" vat didin? Sen az önce beni korudun mu?

"Sana mı sorucak?" Jungkook resmen gol attı ve tuttu. Jimin cevapsız kaldı. Ama sebep o değildi. Arkada öğretmen durup bize bakıyordu.

"Şey ne dedim ki?" vayy Jimin öğretmeni gördü ve şimdi Jungkook a gol attı.

"Ne mi dedin? Gerçekten mi?" Öğretmen araya girdi.

"Jungkook noluyo burda?" ben dururmuyum araya girdim , ne diye giriyorum ki?

"Şey.. Hiç Öğretmenim.. Sadece konuşuyorduk." Jimin bana 'her şeyi bozdun.' diye bakarke Jungkook bana masum 'teşekkür ederim.' gözüyle baktı.

Ders bitti.
***

"Yah Shi Hae dışarı çıkalım mı?"Jimin dedi.

"İkimiz mi?" Jungkook bana bakıyordu.

"Ş-şey gitmeye de biliriz."

"Jungkook la Chi Ho da gelirse neden olmasın?"

"Tamam." dedi üzülerek.

Kafeye gittik.

"Ne alırsınız?"

"Kahve." dedikten hemen sonra Jungkook da bana katıldı. Chin Ho yla Jimin se Kapuçino mu ne öyle bir şey sipariş etti. Onları içip çıktık.

"Çikolata istermisin? Alayım mı?"

"Olur. Kim çikolata sevmez ki?" dediğimde Jungkook elinde çikolata'yla geri geldi. Jimin daha gitmemişti bile. Tıkınarak söyledim

"Toşokkor odorom Jongkook."

"Yavaş ol." dedi gülerek. Onu ilk kez böyle görmüştüm. İlk kez aşık olduğumu hiss etmiştim.

"Yah! Bize yok mu?" dedi Chin Ho. Romantik anı bozmasan olmaz mal.
-Lan o senin arkadaşın

-Nolsun be! İlk kez romantik an oluyo yok canım 'Yıh bızı yıkmı?' Yık cnm yık.

"Hayır. Bunu Shi Hae ye aldım." dedi Jungkook. Utkundukdan sonra

"Teşekkür ederim Jungkook." Hava kararmıştı. Ben de 3 erkek arasında biraz utanmaya başlamıştım.

"Seni evine bırakayım mı?" dedi Jimin.

"Olu-"

"Ben bırakırım." ve MR.Jungkook. Bu gerçekten dw bizi kıskanıyor. Hadi hayırlısı.

Şimdilik bura da bitirdim. Gelecek bölüm artık iyi olur umarım. Bu arada 1 kaç gün aralıklarla devam ede bilirim.

BTS | Jeon Jung KookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin