"Ya! Versene." dedim. Elinden almaya çalışırken. Bir eliyle kolumu durdurmaya çalışıyordu. Mesajı okudu.
Jungkook Tarafından (Vuhuuu. Bu bölüm böyle.)
Konserler, İmza günleri derken 2 hafta geçti. Tabi bunları yaparken Shi Hae'yi de düşündüm. Kesin kızacak. Kim olsa kızar. İşte siz 2 haftada olayların olacağını düşünmüşsünüzdür. Ama pek birşey olmadı. Neyse Sonunda sınıfa geldim. İlk dersimiz beden dersiydi. Üstümü değişip Jimin'in (Onunla aynı sınıfta olan bir tek Jimin var.) yanına gittim. Dersin ilk 10 dakikasında ısınma hareketleri yaptık. Gözüm hep Shi Hae'yi arıyordu. Ama o ortalıkta yoktu. Biz ısınırken 2 Tane kız geldi. Belli ki geç kalmıştılar. Öğretmen Kafasını onlara çevirip baya baya azarladı. Sonrada Koşu cezası verdi.
"Yang Shi Hae." dedi öğretmen. Sinirle yönünü değiştirdi. Onun baktığı yöne baktım. Shi Hae üzerinde Spor kiyafetleriyle öğretmene döndü. Ve gülümsedi. Bu kıza gülümsemek yakışıyor. Hep gülümsesin ya.
"Koşu. 7 tur. Hadi. Akşama kadar bekleyemem." dedi. Omuzları düştü. Dudaklarını büzdü. Tatlı şey. Benim yüzümdede istemsiz olarak bir gülümseme oluşmuştu. O sırada o da koşmaya başladı. Dersin sonuna kadar koştular. Kıyamam ya... Ders bittiğinde:
"BİTTİİİ!" diye bağırdı bir kız. O tarafa döndüğümde Bir kız Dizlerinin üzerine çökmüş İki elini yumruk yapıp havaya kaldırmıştı. Diğeri yerde sırt üsteü uzanmıştı. Öbürüne döndüğümde.. Ki bu Shi Hae oluyor. Yerle öpüşüyordü. O halina kıkırdadım. O sırada Dae yanına gelip elini uzattı. O da uzatılan eli tuttu. Ve Birşeyler diyip gülümsedi. Hiç orjinal değil. Bunlar daha 2 hafta öncesine kadar düşman gibi birşey değiller miydi?
"Ne oldu?" dedi Jimin elini omzuma atarak. Kaşlarım çatılmıştı. Benim baktığım yöne baktı. Chin Ho da ordaydı. 3'lüyse su içiyorlardı. Daha fazla dayanamayıp sınıfa geçtim. Biraz geçtikten sonra Jiminde geldi. Kendi yerine geçip bana baktı.
"Bakıyorum da kıskanmışsın?" dedi alayla.
"Bunlar daha iki gün önce birbirlerine laf atmıyorlar mıydı? Ne ara yakınlaştılar? Hayır yani. Niye yakınlaştılar? Hadi onu geçtim Chin Ho'ya Ne oluyor? Hadi Tam-" dediğimde Jimin lafımı kesti.
"Birincisi İki hafta önce. İkincisi Chin Ho Ve Dae sadece arkadaşı. Ve üçüncüsü-" dediği sırada Shi Hae ve Yanında adını bilmediğim kız içeri girdi.
"Sen beni dinliyor musun?" dedi.
"Qaaribanda naapsın kaçırdı'dan sonrasını dinlemedim." dedi Shi Hae. Ve Benim yanıma oturdu.
"Selam." dedim gülümseyerek. O da aynı şekilde 'Selam' verdi.
"Bi kerede çabuk uyansan olmuyo mu? Senin yüzünden her gün su taşımaktan bıktım." dedi Chin Ho. O da dil çıkardı. Hayrola??
"İşine yarıyo ama." dedi. Ne dedin gülüm?
"Cık cık cık senin böyle kız olduğunı bilmezdim." dedi ve hayıflandı. O da güldü. Sizin aralar pek iyi. Ellerimi göğüsümde bağladım.
"Bakıyorum da aranız pek iyi."dedim.
"Yaa. Artık insanın her gün takıldıkları olmayınca yeni arkadaşlar ediniyor." dedi. Hah. Triplere gell.
"Bizde iki hafta eğlenmedik herhalde." dedim.
"Aa sen zaman ölçümünüde mi biliryorsun?" dedi şaşkınlıkla. Kıza bak ya. Hem suçlu hem güçlü.
"Tartışmanızı bölmek istemem ama hesap sormayı başka zamana saklasanız. Öğretmen geldi de." dedi Dae. Herkes ayağa kalktı. Shi Hae de. Ben kalkmadım. Beni dürttü. Yine kalkmadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS | Jeon Jung Kook
FanficEğer "Romantik Komedi" gibi bir etiket koya bilseydik, bu hikaye kesinlikle öyle olurdu. Bol Jungkook'lu, eğlenceli ve bayılacağınız türden bir hikaye. ✔ Tüm Hakları Saklıdır.