~Komşu~

14K 550 96
                                    

Okulda ki ilk ders bittiğinde fena acıkmıştım. Kantine gittiğimde Jimin bana el salladı ve oraya gelmemi istedi. Yemeğimi aldım.Tam oraya gelicekken Şu uyuzu gördüm. Ve yanlarında 5 kişi. Hep birlikte oturmuşdular. Oraya giderken Jiminin kulağına fısıldadım.

"Şu uyuzun burda ne işi var?"

"Uyuz mu? Kim? "

"Jungkook mu neyse "

"Arkadaşım" dedi. Şaşkın dım ama pek takmadan yemek yedim.

***

Eve gidiyodum. Jungkook u yine gördüm. Takmamış gibi yaparken taşa takıldım. Jungkook tepki bile vermedi. Bende dururmuyum taşı alıp kafasına attım.

"Ne yapıyorsun?"

"Tam isabet."

"Gerizekalı şey."

"Sensin o."

Bana kaba bi şekilde baktı.

***

Ertesi gün okula giderken onu görmemek için çabuk çıktım. Sınıfa girdiğimde çoktan gelmişti. Ki bende onun yanında oturduğum için dik dik bana baktı.'Gelde gününü gör.' gibisinden.

Korkarak yanına geçtim. Ders bitinceye kadar bana dik-dik baktı. Fazlasıyla rahatsız olmuştum.

***

Jiminle kantine giderken yine o 6-sı ordaydı. Sakince yemeyimi alıp oturdum.

"Yine mi sen?" dedi Jungkook.

"Beğenemedin mi?" altta kalırmıyım.

"Beğenemedim."

"Birlikte ders çalışsak mı bu gün? " dedi Jimin.

"Olur."

"Olmaz. " Dedi Jungkook.

'Sana ne be ' der gibi baktım.

***

Jiminle evlerine giderken öylece konuşuyoduk. Eve girerken yine o 6-sını gördüm. Şimdi Jungkook un ne dediyini anlamıştım. Jungkook itiraz edercesine

"Yeter be. Ben gidiyorum" dedi.

"Gidersen git be. Çokta tım çok ta fifi." ki bunu türkçe demiştim kimse anlamadı.

***

Ders çalışmayı bitirdiğimizde çok geç olmuşdu.

"İstersen bu gece bizde kala bilirsin." dedi Jimin.

"Hayır. Ben kendim gideri-"

"Olmaz. Bu gün bizimlesin " diyerek lafımı bitirmeme izim vermedi.

***

Nerede kalıcağıma bakarken

"Tek boş oda Jungkook un odası. " dedi. Fena sinirim bozuldu.

"NE! BEN ONLA KALMAM.! " dedim ki 'İti an çomağı hazırla.' demiş babalarımız. Jungkook konuşmamızı duydu. Yüzünü eşkitmişcesine odasına doğru ireliledi. Ben odaya giderken tam kapının ardında durmuştu. Bir an ürktüm.

BTS | Jeon Jung KookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin