~Cinayet~

11K 587 28
                                    

Sabah uyandığımda herkes uyanmıştı. Alarmı kurmadığım için geç uyanmıştım. Jimin yemek hazırlıyor, diğerleri ise masada oturmuş onu bekliyorlardı. Ben de Jimine yardım ettikden sonra masaya geçtik. Ben Jungkook la Jimin arasında oturdum. Jungkook bana 'Görürsün sen' der gibi baktı (Bu bakış nasıl oluyo bende bilmiyorum). Sebebini anlamadım, sakince yemek yedim.

***

Okula geldiğimde sınıfa Jungkook la birlikte girdik. Tüm kızlar bana gözlerini dikti. Dersin sonuna kadar bana baktılar. Zil çalınca sakince kimsenin haberi olmadan aradan çıktım. Kulaklığımı takıp Exo'nun - Power şarkısını dinledim. Evet Exo hayranıyımdır. Okulun etrafını dolanırken okuldan biraz fazla uzaklaştığımı anladım. Geri dönüyodum ki, konuşmalar duydum. Nerdeyse yüzlerini görmüştüm ve seslerini duyabiliyordum.

Erkek "Gerçekten bunu yapmamanı söylemiştim." dedi.

"Gerçekten mi çok korktum." diye kız cevap verdi.

"Ölebilirsin."

Kız "Hahah. " derken diğeri galiba beni görmüştü. Hiç bir şey duymamış gibi okula girdim.

***

Ertesi gün okul Cinayet haberi ile çalkalanıyordu. Duyduğuma göre okulun yakınında cinayet işlenmiş. Aklıma acaba geçen günkü mü diye geldi. Saçmalık diyerek bunları kafamdan attım. Okula yeni çocuk transfer edilmiş. Bizim sınıfa. Sınıfa girerken Jungkook un yanına oturdum. Yeni çocuğun ismi Kang Chin Ho'ymuş. Şu geçen ki çocuktu. Zil çalınca sınıftan çıkarken bi el kolumu tuttu. Arkamı döndüyümde bu Chin Ho'ydu.

"Biraz konuşmamız lazım." dedi qaliba geçen gün beni görmüşdü.

"Özür dilerim ama ne konuşucaz?."

"Geçen gün bizi gördün mü?" diyince korkuya düştüm. Tam o sırada Jungkook bize bakıyordu.

"Tamam-"derken Jungkook benim kolumdan tuttu.

"Ne var?"

"Geçen verdiyim kitabı versene. " diyince ben kurtarmaya çalışıyor gibi görünüyordu.

"Oh evet unutmuşum. Hemen getiriyorum. Bu arada üzgünüm Chin Ho sonra konuşuruz. " diyip aradan sıyrıldım...

OY VERMEYİ UNUTMAYIN. ❤

BTS | Jeon Jung KookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin