11

4.7K 373 97
                                    

Taehyung ve Yeonjun arasındaki ilişkiyi seviyorum. Bundan dolayı onların olduğu bölümleri yazmak daha çok hoşuma gidiyo.

Oylarsanız sevinirim.

-

Parti bitmişti herkes gitmişti. Amcaları bir halta yarayamadıkları için salonda oturup bekliyorlardı. Ben ise kapı açılınca diğerlerini umursamadan yukarı çıkmıştım.

Ağlama sesi yoktu fakat kapı hala kitliydi. Kapıya bir kez vurmuş ve kısık sesle "Bebeğim?" demiştim. Bana cevap vermemişti. Tuhaf değil mi aynı gün ilk babası sonra da oğlu için bu kapıda dikiliyordum. Ne bitmek bilmez bir geceydi?

"Yeonjun aç kapıyı." kilit sesi duyuldu, kapıyı açmıştı ve bende açtığı an içeri dalmıştım. Sırtını bir kenara yaslamış, bacaklarını kendine çekmiş ve kafasını dizlerine gömmüş yerde oturuyordu. Canım acıdı. Benim gibi bir adamı konuşmadan bile dağıtabiliyordu aynı babası gibi.

Sessizce yanına oturup bacaklarımı uzatmıştım. Ben duvara bakıyor onun konuşmasını bekliyordum, o ise sessizce kafasını koyduğu dizlerinde ağlıyordu.

Sakinleştiğinde kafasını kaldırmış ve bir süre yüzüme bakmıştı. "Birşey sormayacak mısın?" ben ise duvara bakmaya devam ederek "Sen konuşmaya hazır mısın?" demiştim.

"Ben." diyebilmişti fakat bir süre devam etmedi. "Ben sanırım birinden hoşlanıyorum." gözlerim yavaşça yanımda oturan yıkık gence kaymıştı. Devam etmesini bekliyordum ve o bitirmeden birşey demiyecektim.

"Fakat o bir erkek." demişti ve bunu bana söylerken ne kadar zorlandığını fark etmiştim. Pekala bu çocuk maldı. Senin 2 tane baban ve bir sürü amcan var, sen bunu söylemekten çekiniyorsun çocuğum.

2 babası olan benim mal oğlum konuşmasına devam etmeden önce hala tepkimi ölçmek için yüzümü inceliyordu. Sanırım kendisinin 2 babası olduğu hala aklına gelememişti. Benim birşey dememi beklediği belliydi fakat ben hala onun devam etmesini bekliyordum.

"O benden hoşlanmıyor." diye devam etti ve ağlamak için yüzünü tekrar dizine gömdü. "Bunu nerden biliyorsun?" kafasını kaldırıp gözlerimin içine bakmıştı. Aklındakilerin gözlerinin içindeki yıldızlerı söndürdüğünü görmüştüm, bu tekrar canımı acıtmıştı.

"Partideyken mesaj geldi bizim grupta konuşuluyordu bu akşam onu birileri görmüş, bir kızla." demiş ve tekrar başını gömmüştü. Bu her kimse benim çocuğuma birşeyler yapmıştı. Benim bebeğim herşeye ağlamazdı.

"Peki o kız öyle bir kız değilse?" anlamayan gözlerle bakmıştı yüzüme. Bende maldım ama bu çocuğun mallığı benim ki gibi değildi. "Belkide çocuğun kardeşi, kuzeni ya da arkadaşı olamaz mı?"

"Olamaz. Okulda hiç birlikte görünmüyorlardı ama bu gece beraberlermiş demek ki saklamak istedikleri bir ilişki var aralarında." demişti. Gülmüştüm, ona anlatmadığım bir anım vardı.

"Eskiden, ben liseye yeni geçtiğimde o zamanlar da baş belasıydım. Jin amcanla aynı lisedeydik ve o son sınıftı. Biz 1 sene boyunca kardeş olduğumuzu okuldaki herkesten saklamıştık çünkü Jin amcan okulda bir baş belasıyla kardeş olduğunun bilinmesini istemiyordu. Bizde 1 sene boyunca kimse görmesin diye okuldan en son çıkanlar olup birlikte eve dönerdik." anlattığım gerçekti o zamanlar benimle uğraşmak istemiyordu. Tabi şuan için pek öyle denilemezdi hala bana aynı davransada 10 sene önceki olaydan sonra en çok üzerime düşen o olmuştu.

Geldiğimden beri ağlayan bebeğimi sonunda güldürebilmiştim. İkimizde gülüyorduk artık. Anlattığımla gözlerinin içindeki yıldızların tekrar parlayabildiğini görmüştüm. Bu bana yetmişti. Gülüşlerimiz durduğunda bana sakince "Senin söylediğinde olabilir aralarındaki ilişki." demişti.

Two Daddy | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin