< 12🔞 >

2.5K 330 28
                                    

Sujin : ටෙ..ටේහ්‍යුන්ග් ඔයා මොකක්ද මේ කරන්නේ??

Tae : මට ඔයාව ගොඩක් මිස් උනා ඩෝල්.. අයි වෝන්ට් යූ... අයි වෝන්ට් යූ සෝ බෑඩ්ලි බේබිගර්ල්... ම්ම්ම්හ්හ්... ඩැඩී වෝන්ට්ස් යූ...





• ටේ එහෙම කියාගෙනම කෙල්ලගෙ උරහිසක් හපන්න ගත්තේ සූජින්වත් ඒ ස්පර්ශයෙන් ගැස්සිලා යද්දි.. ටේ එහෙමම කෙල්ලගෙ මුලු පිට පුරාවටම පොඩි පොඩි හාදු තිබ්බේ ගොඩාක් හෙමීට.. එදා වගේ කෙල්ලට ටේව ප්‍රතික්ෂේප කරන්න ඕනකමක් දැනුනෙත් නෑ.. හරියට කෙල්ල මේදේට අකමැති උනාට සූජින්ගෙ යටි හිත ටේ දෙන මේ ස්පර්ශයට කැමතී වගේ හැගීමක් කෙල්ලට දැනුනේ.. ටේ එහෙමම කෙල්ලව හරවගෙන කිස් කරන්න පටන් ගත්තෙ එයාගෙ ටේගෙ ඇදුම් එකින් එක ගලවන ගමන් සූජින් ඉස්සරහා සම්පූර්ණයෙන්ම නිරුවත් වෙමින්.

දෙන්නගේ ඇගවල් එකට තද වෙලා ඒ අතරින් ශවර් එකෙන් වැටෙන වතුර පාරවල් ගලාගෙන යද්දි ටේ කලේ සූජින් ගෙ තොල් වලින් අයින් වෙලා කෙල්ලගෙ බෙල්ලට තොල් අරගෙන ආපු එක. බෙල්ලේ සියුම්ම තැන් දත් වලින් ලාවට හපමින් උරන්න ගනිද්දි සූජින් කලේ ලාවට කෙදිරි ගාපු එක.. ටේ එහෙමම කෙල්ලව කලවා හරියෙන් අල්ලලා ඉස්සුවෙ කෙල්ල ටේගෙ ඇගට පැනලා කකුල් පටලවගනිද්දි..


සිප ගැනීම ආයෙමත් පටන් ගත්ත ටේ එයාගෙ ඩික් එක හෙමීට කෙල්ලගෙ එන්ට්‍රි එකට ඇතුල් කලේ කෙල්ලව හයියෙන් කෑගැස්සෙද්දි...




Sujin : ම්ම්හ්... ආහ්හ්හ්.. ටේහ්‍යුන්ග්....

Tae : ටිකක් ඉන්න බබා...ෆස්ට් ටයිම් නෙමේ නිසා ඔයාට එදා වගේ රිදෙන්නෙ නැති වෙයි...





• ටේ එහෙමම කෙල්ලට මූව් වෙන්න ගත්තෙ සූජින්ව බිත්තියට තියලා තද කරගෙන. ටික වෙලාවකින් thrust කරන එක නතර කරපු කොල්ලා වතුර පිටින්ම කෙල්ලව අරගෙන ආවෙ කෙල්ලගෙ රූම් එකේ ඇදට.




Sujin : ඇද තෙමෙනවනේ ටේහ්‍යුන්ග් මොකක්ද ඔයා මේ කරන්නෙ??

Tae : ඕක නම් වේලගන්න බැරියෑ කෙල්ලේ... මුලින් පොඩි ෆන් එකක් අරගෙන ඉමු..





• කට කොනෙන් හිනා වෙලා එහෙම කියපු කොල්ලා ඒ ගමන්ම කෙල්ලට ඇතුල් වෙලා ආයෙමත් මූව් වෙන්න ගත්තෙ සූජින් ටිකක් සද්දෙට කෙදිරි ගාද්දි. මුලු ඇදම එයාලගෙ ඇගේ තියෙන වතුර නිසා තෙත් උනත් කොල්ලට නම් ගානක්ම නෑ.

ටික වෙලාවක් යනවත් එක්කම ටේ සූජින් තුලට එයාගෙ කම් එක පිට කලේ සූජින් ඒ වෙද්දිත් දෙපාරක්ම කම් වෙද්දි.

එහෙමම ඇදට වැටුන ටේ මහන්සිය නිසා වේගෙන් හුස්ම ගත්තේ කෙල්ලත් ඒ වේගෙන්ම හුස්ම ගනිද්දි...








Tae : තමුසෙ ඔම්මට මේ මුකුත් කිව්වෙ නෑ නේද ඩෝල්??

Sujin : න්.. නෑ... ටේහ්‍යුන්ග්

Tae : Good..! ඉස්සරහටත් නොකියා ඉදීවි කියලා හිතනවා...

Sujin : ඉස්සරහට ??

Tae : වේ?? මට ඔයාව තාම එපා වෙලා නෑ කෙල්ලේ.. අපි දෙන්නට තව session දෙක තුනක්ම යන්න පුලුවන් වෙයි ඉස්සරහට 😌






• ටේ එහෙම කියලා හිනා වෙවී තුවායත් ඇගේ පටලවගෙන කෙල්ලගෙ රූම් එකෙන් එලියට ගියේ සූජින් ජීවිතේම එපා වෙලා වගේ බලන් ඉද්දි. කෙල්ල ටික දවසක් නිදහසේ හිටියා ටේ ගෙදර හිටපු නැති නිසා.. ටේ ආපු නිසා එයා තවදුරටත් නිදහස් නෑ කියලා හිතෙද්දි සූජින්ගෙ ඔළුව පවා රිදෙන්න ගත්තා. ඒත් සූජින්ගෙ ඔම්මයි ඔප්පයි ලබන සතියෙ එන නිසා කෙල්ලගෙ හිතට පොඩි සහනයක් දැනුනා..





















#To be Continued

කොටයි තමයි 🙂 ඊලග එක ඉක්මනට දෙන්නම්.... ටයිප් කරන්න බැරි උනා අනේව්... ඔයාල බලන් ඉන්න නිසා ඉක්මනට ටයිප් කරලා මේ කෑල්ල දැම්මේ...

කතාවෙ ප්ලොට් එක මටම අවුල් වෙලා තියෙන්නෙ ලමයි ගොඩක් කාලයක් ඔන් හෝල්ඩ් තිබ්බ නිසා ප්ලොට් එක ඔළුව ඇතුලෙ අච්චාරුවක් වෙලා... හේහේ... ගනන් ගන්න එපා ඉතින්...

ඉක්මනට ටයිප් කරන්නම්.. 💜️🤗

Vote goal : 125
Comment goal : 40

අලුතෙන් ටේකුක් එකකුයි ජීකුක් එකකුයි දැම්මා.. කැමති අය ගිහින් ලයිබ්‍රි ඇඩ් කරගන්න...😌❤️

Dark Romance |18+|| KTH✅Where stories live. Discover now