Amelia'ya görünüş açısından bu kızı esas alıcağım ama siz daha farklı düşünebilirsiniz.
Amelia'nın Ağzından;Yolda giderken Peter ve Edmund bana kılıcı nasıl daha iyi kullana bilmenin tüyoları veriyorlardı. Derken karşımıza bir tane adamı atan 2 kişi gördük. Susan önce ok attı sonra ise onlara bağırdı.
Susan: Bırakın onu!
Adamlar Susan'ı dinleyip adamı dereye attılar. Susan bir adamı vurdu. Diğeri ise atladı. Peter ve Edmund denize atladılar. Peter adamı kurtardı. Edmund ise kaydığı yanımıza getirdi bavulumdaki havlunun birini çıkarıp Peter'a birini ise Edmund'a verdim. Canım havlularım benim ziyan oldular. Lucy adamın elindeki ipi kesti. Adam ağzımdaki kumaşı çıkarıp konuştu.
???: Bırakın mış? Başka bir şey bulamadın mı?
Susan: Basit bir teşekkür yeterliydi aslında.
???: Senin yardımın olmasada beni boğacaklardı zaten!
Peter: Belkide izin vermeliydik.
Lucy: Onlar kimler ki sana bunları yapmak istiyorlar?
???: Onlar Telmarin! Onlar yaparlar.
Edmund: Telmarin'ler mi? Narnia'da mı?
???: Son bir kaç yıldır neredesin sen?
Susan: Çok uzun hikaye.
Adam Peter'ın kılıcın baktı ve diğerlerine de bakıp konuşmaya başladı.
???: Bu şaka falan olmalı.. Siz misiniz? Narnia'yanın eski kral ve kraliçeleri? Ve sen?
Amelia: Uzun mesele.
Peter: Yüce Kral Muhteşem Peter.
Dedi ve elini uzattı
Susan: Sıfat kullanmadan daha iyi olurdu bence.
Edmund kafasını çevirdi, bana baktı ve gülümsedi.
???: Herhalde.
Dedi ve güldü.
Peter: Çok şaşırabilirsiniz.
???: Bunu yapmak istemezsin evlat
Peter: Ben değil. O
Dedi ve Edmund'a baktı. Edmund'ın üstündeki havluyu verdi. Edmund kılıcını çekerken Peter kılıcı adama verdi. Adam ilk eline aldığında ağır gelmiş olacak ki ucu hızlıca yere düştü. Edmund kafasını başka yöne çevirdiği gibi adam hemen saldırıya geçti yukarıyı hedef aldı ama Edmund eğildiği için kılıç isabet etmedi. Adam kılıcın sapıyla Edmund'ın burnuna vurdu.
Lucy-Amelia: Edmund!
Bir an sadece dudağından kaçmıştı.
???: İyi misin?
Dedi alaycı bir şekilde. Adam Edmund'a kılıcı savurmuştu fakat Edmund adamın arkasına kaçmıştı. Adam arkasına doğru bir atak yaptı. Edmund ise kılıcı ile atağa karşı çıktı. Edmund hemen adamın üstüne doğru bir atak yaptı fakat adam dçfazla aşağıda kaldığı için isabet etmemişti. Adam Edmund'ın bacaklarından kılıcı geçirecek iken Edmund hopladı ve kılıç altından sıyrılıp gitti. Edmund ve adamın kılıcı bir kere daha çakıştıktan sonra kılıçlar yuvarlanma başladı. Ve adamın kılıcı yere serildi.
???: Hay bin pala bıyık.
Adam bize doğru baktı.
???: Belkide boru işe yaramıştır.
Susan: Ne borusu?
.
.
.
Kayıkta giderken etraftaki manzaranın muhteşemliğine büyülenmiş bir şekilde bakıyordum. Belki diğer taraf daha güzeldir diye kafamı döndürürken onu gördüm. Yüzüne güneş vuruyordu. Gerçekten çok büyüleyici gözüküyordu. Resmen ağzımın suyu akmak üzereydi. Arkadan bir öksürük sesi ile dikkatim dağıldı.
Susan: ÖhM. ÖhM (yani*fısıltı*)
Lucy: Çok hareketsizler.
???: Onlar ağaç. Ne bekliyordun?
Lucy: Eskiden dans ederlerdi.
???: Siz gittikten kısa süre sonra Telmarinler Narnia'yı işkal etti. Hayatta kalanlar ormana çekilmek zorunda kaldı. Ağaçlarda içlerine o kadar çekildi ki bir daha onlardan haber alan olmadı...
Lucy: Anlamıyorum. Aslan buna nasıl izin vermiş olabilir?
???: Aslan mı? Bizi sizinle birlikte terk etti sanıyordum.
Peter: Biz aslında gitmek istememiştik.
???: Bu bir şey değiştirir mi?
Peter: Bizi Narnia'ya götürürsen değiştirecektir
Kıyıya geldiğimizde adam ipi hazırladı. Biz ise kaydığı kıyıya yaklaştırmak için çekiyorduk.
Lucy: Merhaba?
Dedi ve ayıya doğru yürüdü. Ayı ayağa kalktı ve etrafa bakınmaya başladı.
Lucy: Merak etme! Biz dostuz!
Fark eder etmez Lucy'e koşmaya başladım.
???: Kıpırdamayın majesteleri.
Lucy arkasına dönmüştü ve ayı direkt üstüne koşuyordu. Lucy'nin yanına geldiğimde Lucy'i önüme aldım ve koşmaya başladık. Lucy yere düştü. Kılıcı mı çıkarttım.
Susan: Kımıldama.
Edmund: Oku at Susan!
Susan'ı dinlemeyip üstümüze koşmaya devam edince kılıcın ile büyük ve derin bir kesik açtım ve arkadan bir ok ile tamamen yere serildi. Başta Susan'ı attığını sandım. Fakat oku Susan değil de adam atmıştı.
Susan: Neden durmadı ki?
???: Muhtemelen çok açtı.
Yerdeki Lucy'i kaldırdım. Hemen aramızdaki abisine (Peter) sarıldı.
Amelia: Teşekkürler.
Edmund: Vahşiydi.
Peter: Konuşabildiğini sanmıyorum.
???: Yeterince aptalı muamelesi görürsen sonu bu olur işte. Narnia'ya hatırladığınızdan daha vahşi bulabilirsiniz.
.
.
.
TikTok: yn_byers
İns: partigre_kun
( Kelime sayısı: 558/628 )
(yeniden güncelleme tarihi: 01.07.23 )
❦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Edmund x reader |Narnia Günlükleri|
FanfictionBir kızın hoşlandığı çocuğun kral olduğu farklı bir boyutta farklı bir ülkeye düştü. Neden olduğu bilinmeden bir anda kendini o ülkede kendini buluyor ve olayların gelişmesiyle gerçekler açığa çıkıyor. . . . Amelia