Bölüm 13 | ☯ Yeniden Mi? ☯|

294 25 16
                                    

⚠️DİKKAT KÜFÜR⚠️

Kalktım ve gözlerimi avuşturdum. Hava daha aydınlamamıştı. Edmund'ı dürttüm.

Amelia: Edmund kalk. Diğerleri bizi merak edicek.

Edmund kalktı ve gitti. Ben de biraz daha bekleyip içeri girdim.

İçeri girdiğimde bizimkileri bulamadım. Belkide tam ortasında yıkık bir şey olan odadadırlar diye içeri girdim. İçeri girdiğimde Peter Caspian'ı itiyordu. Gördüklerimi fark edince bir anlığına durdum. Peter ve Caspian'ı anlaşamaması anormal bir şey değildi. Ama odanın iki molozunun arasında boydan boya bir buz ve içinde elini uzatan bir kadın olması şaşırılacak bir şeydi. Lucy'e saldırmaya çalışan bir cüce vardı tam yanına koşturmaya başladım Lucy'e saldırmaya çalışan cüce Trumpkin(yol boyunca yanlarında olan cüce) tarafından bıçaklandı ve yere yığıldı. Lucy'nin yanın gittim ve ona sarıldım. Yanımıza bir anda Susan geldi.

Susan: Burda ne oldu?

Derken koca buz kitlesini gördü.

Susan: Hay ananı avradını.

Amelia: Bekle bir dakika Edmund nerede?! Ona bir şey olmamıştır değil mi?!

Tam gidicekken Susan göğüslerimden tuttu ve oraya gitmeme izin vermedi. Ondan kurtulmaya çalışsam da nafileydi. Hem benden büyüktü hem de benden uzundu. Yani benden güçlüydü. Gözlerim hala Edmund'ı arıyordu. Bir anda kadının karnının içinden bıçak girdi ve çıktı. Arkasındaki Edmund'ı görünce rahatladım. Edmund 3 kelime etti ve arkasına bakmadan gitti.

Edmund: Biliyorum. Sen hallederdin.

Beni tutan Susan'ın ellerini ellerimle aşağıya indirip Edmund'ın arkasından gittim.

.

.

.

Piramitin balkonu tarzı bir yerde oturuyorduk. Güneşin doğuşunu izledik. Aslında bunu romantik olması gerekirken bir tık hüzüne kaçtı. Nedensizce ikimizde tek kelime le etmiyorduk. Sadece oturuyorduk. Ben sağda o solda. Sağ elini almış elime sıkıntıdan oynuyordum.

Edmund arada iç çekse o kadar daha ona yaklaşıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Edmund arada iç çekse o kadar daha ona yaklaşıyordum. Artık o kadar yaklaşmıştım ki kafamı omuzuna koymuştum. Ona döndüm ve ilk konuşan ben oldum.

Amelia: Eğer bir sorununu anlatmak istiyorsan ben her zaman senin sağ tarafında olucam.

Sağ melek şakası yaptıktan sonra aptal gibi kocaman sırıttım. Bana baktı ve gülümsedi. Ama nası bir gülümseme. Az daha kalp krizi geçirmiştim. Yanağını öpüp kafamı yeniden omuzuna koyup eteğimin üstündeki eli yuğurmaya devam ettim. Edmund ayaklandı ve hızlıca konuşmaya başladı.

Edmund: Hemen buradan gitmeliyiz.

Amelia: Neden?

Eliyle ormanın içini gösterdi.yukarıda olduğumuz için biraz ormanı seçebiliyordum. İçinde bir sürü asker buraya doğru geliyordu. Hemen ikimiz de ayağa kalkıp Peter'ın yanına gittik. Hala o odadaydı.

Edmund: Pete. Hemen gelsen iyi olur.

Hepimiz balkon gibi bir yerden çıkıp baktık. Kocaman bir ordu bize doğru geliyordu. Hemen Fereo'ydu bulmam gerek diye düşünerek ilk ben aşağıya indim.

.

.

.
Normalde olsaydı atardım ama son zamanlarda çok meşkulum. Eskiden 3 yıldır yaptığım spora yeniden dönüş yaptım ve Koceli'ne gittim. Haftaya Çarşamba yani 30 Ağustos 2023'de ileride okuduğunuzda ya da ben baktığımda tarihi anliyim diye) Tekirdağ'a gidicen ve okulların açıldığı hafta Vümartesi Çanakkale' ye gidicem. Bu yüzden sık sık atmaya bilirim hepinizden her bölümde olduğu gibi özür dilerim. Biliyorum bölüm kısa oldu ama sabah yeni bölümünde yazıcam şarjım az şimdiden görüşürüz.

Arklar güncelleme getirdim çünkü hem çok kusurum vardı hem de çok kısaydı biraz bir şeyler yapmaya çalıştım ama yeni bölümü birazdan atıcam zaten görüşürüüüüz. Öpüldünüüüx.

TikTok: yn_byers

İns: ebraarnisa

( Kelime sayısı: 494 )

( yeniden güncelleme tarihi: 28.08.23/18.11.23 )

( Oy sınırı: 17)

Edmund x reader |Narnia Günlükleri|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin