11 - Felix?..

141 12 3
                                    

Obudziłem się o godzinie 2 w nocy, dalej nie mogłem zasnąć, cięgle myślę tylko o rodzicach. Jest mi źle, ale mam przy sobie Felixa. Wstałem i zajrzałem do szafki, leżała tam żyletka. Wyciągnąłem ją i przez chwilę trzymałem. Przyłożyłem do dłoni i zacząłem ciąć. Każda rana coraz większa. Moja dłoń była cała we krwi a krew kapała na podłogę.
Odłożyłem ją, dłoń bolała mnie bardzo ale pomagało mi to w stresie. Kręciło mi się w głowie ale zignorowałem to, pościerałem krew a rękę zawinąłem w bandaż. Leżałem przez całą noc. Nie zasnąłem nic.

Na 8:00 miałem do pracy a była 6:35. Wstałem i się ubrałem, nic nie zjadłem, już od kilku dni nie jem ale nie czuje takiej potrzeby. Wyszedłem z domu i poszedłem na pieszo do pracy. Na komendzie nic się szczególnego jej działo.

- Hyun, chcesz się dzisiaj spotkać? - wszedł do pokoju Felix.

- Wiesz.. - Nie dokończyłem ponieważ wszedł Seok.

- Hej, Hyun mam pytanie, chcesz dzisiaj się spotkać? - usiadł na przeciwko mnie.

- No, wiesz.. - popatrzyłem się na Felixa.

- No cóż my się najwyżej spotkamy kiedy indziej, cześć - Lix wyszedł.

Było mi głupio ale co miałem zrobić.

- No to co? - zapytał Seokjoon - widzimy się w parku o 16?

- No dobra.

Wyszedłem z komendy udając się do domu. Tam zmieniłem bandaż. Usiadłem na kanapie, miałem jeszcze kilkadziesiąt minut do 16:00 więc nie musiałem się martwić.
Przejrzałem internet ale nic ciekawego nie było.

Była 15:45 więc wstałem i ubrałem buty i wyszedłem. Do parku miałem jakieś kilka minut, dlatego zjawiłem się tam przed czasem.

- Hej, długo czekasz? - podszedł do mnie Seok.

- Nie

- To co idziemy?

- Mhm

Spacerowaliśmy po parku rozmawiając.

- Pamiętasz jak raz przez przypadek wpadliśmy do wody? - Seok zaczął się śmiać.

- Boże tak

Śmialiśmy się przez kilka minut.

- Może zaprosimy przyjaciół? - spojrzał na mnie Seok.

- Dobry pomysł - wyciągnąłem telefon i zadzwoniłem po moja paczkę przyjaciół.

Po skończeniu rozmowy, usiedliśmy na ławce czekając na ich przyjście. Dzwoniłem też do Felixa ale ten nie odbierał. Po kilku minutach zjawił się Chan, Jisung, Seungmin, Minho, Changbin, Jeongin. Rozmawialiśmy spacerując. Postanowiliśmy udać się do kawiarni gdy zauważyłem dwóch facetów. Był to Felix z Kimś tylko kim? Czy oni się całują?

- Felix?.. - podszedłem do nich.

_______________

Cóż się może wydarzyć? Wstawiam tak szybko :)
Mam już plany na kolejną książkę ale ona pojawi się dopiero jak ta skończę.

Until the end together || HYUNLIXOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz