7. Deo

76 6 3
                                    

- Ti, šta ti radiš ovde? - Vikala sam od ranog jutra.
- A šta ti radiš ovde? - Mila je stajala ispred mene.
- Možda jer je ovo moja vila.
- Tvoja? - Ostala je u neverici, sigurno je čekala Danila u ovoj vili.
- Ajde sad, napolje rekla sam.
- Došla si? Joj izvini bila sam do apoteke, znaš da nemamo nikoga od radnika trenutno, sve moram sama, vozač je na bolovanju zbog operacije. Hajde udji. - Anabela se vratila.
- A daj Anabela, zoveš je da udje ili sam pogrešno čula?
- A upoznale ste se? Drago mi je, nadam se da ćete se lepo slagati, udji draga. - Mila je ušla a ja nisam znala šta se dešava. Još malo sam stajala na vratima i taman kad sam htela da udjem taksi se parkirao ispred naše vile.

- Bravo, još neki degenerik stiže. - Iz taksija je izašao Nikolaj.

-  Nikolaj? Kako si došao? - Potrčala sam kod njega.
- Pobegao sam. - Hladno je rekao.
- Ali naći će te..
- Opa, sestra koja me prepustila problemima, odjednom postaje brižna.
- Ne lupaj, nisam brižna samo...
- Samo šta? Žao ti je što si me ostavila tamo, ili ti je možda žao što sam došao pa sam ti upropastio mirovanje? - Prekinuo me je i nije dao da bilo šta izgovorim.
- Opet lupaš gluposti.
- Nikoga nije briga za mene, sto puta su zvali Despota da dodje po mene on se nije javljao.
- Uglavnom ne izlazi iz sobe a i mislim da je sada otišao na neki put. - Gledala sam u svog brata.
- Nadam se da je put do pakla. A i ako te zanima nisam pobegao, već su me pustili. - Prošao je kao voz pored, i ušao u kuću.

- Dok sam lupala o pod svojim sandalama, mama je već uputila Milu u svaki detalj dok je ona pomno slušala i glumatala dobricu a ustvari je samo jedna zmija.

Veče.

- Marijana, Mila će noćas da spava sa tobom u sobi dok se ne očisti soba za spremačicu. - Mama je rekla, sa puno sreće što je Nikolaj došao.
- Šta? Ova mala će da bude sa mnom u sobi? Mama jesi li bolesna?
- Ne budi bezobrazna bar jednom. Znaš da ima toliko toga da se očisti, ne želim da devojka prvi dan na poslu stekne loš utisak. A baš je dobra i draga, neće ti smetati, vidiš, došao je i Nikolaj sada se opusti i druži se malo. - Imala je taj neki andjeoski glas.
- Ma samo probaj. - Pozvala sam taksi i otišla u prvi noćni klub, onako obučena, nimalo sredjena.

- Sama sam bila za šankom, bukvalno odmah pored zvučnika, ture su se redjale jedna za drugom, plesala sam sa mnogo ljudi oko sebe kao da ih znam oduvek. Sve dok me jedan lepi dečko nije izveo i poveo kući.

-  Tako lepa i mlada a izlazi sama. - Vozio je sporo kako bi pričao sa mnom.
- Ko ti je rekao da sam sama? - Pogledala sam ga.
- Nisi imala pratnju celo veče, izgleda da si baš povredjena.
- Šta tebe interesuje to?
- Polako, polako. Vozim te kući. - Dodao je gas.
- Ti ni ne znaš gde ja živim. - Nasmejala sam se i pogledala kroz prozor.
- Čuvena Marijana Despotović, nemaš skrivenu kućicu zar ne?
- Prokletstvo, i ti me znaš. - Udarila sam šakom o prozor.
-Opusti se, glavna si faca u gradu. - Namignuo je.

- Nakon vožnje, misteriozni lik sa crnom kosom i krupnim očima je stao ispred moje kuće sa svojim autom.

- Razmazala ti se maskara, plakala si? - Kao da je bio zabrinut.
-Naravno da ne, dame kao ja ne plaču.
Y U pravu si, a i mi muškarci trebamo damama da razmažemo karmin a ne maskaru. Čekaj da popravim. - Svojom rukom je krenuo ka mom licu, da popravi šminku.
- Ne treba, kako si romantičan. - Prevrnula sam očima.
- Ne prevrći očima. Ustvari možeš, pijanom čoveku je sve oprošteno. - Namignuo mi je tom slatkom facom.
- Nisam pijana opet ti govorim, laku noć.
- Pre nego što izadješ... - Stavio je papirić u moju torbicu.
- Šta je to?
- Ne otvaraj dok ne udješ u kuću.
- A zašto ne.
- Baš si uporna, zar ne gledaš filmove?  zanimljivije je tako.
- U redu, laku noć. - Izašla sam i jedva ušla u vilu od svega što sam popila, jedino sam videla da je bilo tri ujutru i to jedva izvadila telefon iz torbice. Sve u glavi mi se mantalo i stvaralo duple slike.

- Ulazim u moju sobu, kad ono Mila. Spava na mom krevetu, nisam obraćala pažnju toliko već sam samo legla pored nje i čekala da se otreznim da bih mogla da funkcionišem. Ovako pijana sam se osećala slabom, i nisam imala u planu da se raspravljam sa nekim kada nisam u elementu.

7. Deo je tu posle kratke pauze.
Nadam se da vam se dopalo, želim da čujem vaša mišljenja i šta mislite šta piše na papiriću i ko je ovaj momak koji je doveo pijanu Marijanu kući?

Vaša: SpontanaLažljivica《♡》.





You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 18, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Porodica DespotovićWhere stories live. Discover now