U jednoj prelepoj vili na Dedinju, živi porodica Despotović. Kada bacite pogled na tu prelepu vilu, nalik zamku, sigurno pomislite, ko su ovi srećnici koji žive tu?
A kada bi ušli u vilu, ne bi znali gde se nalazite, ne bi znali šta prvo da pogledate, levu ili desnu stranu? Ne bi znali na kojem ogledalu iz vile ste lepši. Ili samo možda one stepenice koje se nalaze u centru velikog hodnika. Ali, jeste li se zapitali, kakve mračne tajne se kriju iza tih prelepih zidina, u dušama tih poznatih ljudi iz porodice, za koje bi svi prodali dušu djavolu, da bi bili kao oni. Ovde ćete se upoznati sa porodicom Despotović, koja je na svim naslovnim stranama prikazana, kao porodica za primer, kao porodica kakvu priželjkuju svi. Ali isto tako ćete se uveriti da nije baš sve tako bajno i sjajno, i kako svi vide običnu laž na društvenim mrežama.
____________________________________________________________Veljko Despotović Despot, on važi za jednog od najbogatijih biznismena u Srbiji.
Počeo je sve od nule, i oženio prelepu Anabelu. Sa njom je dobio troje dece, Marijanu, Nikolaja i Filipa.
U životu je sve obezbezio svojoj ženi i deci. Toliko ih je pazio da je nekad postavljao kamere u parku, gde su se deca igrala, jer nije verovao toliko čak ni obezbedjenju. Nevina deca su izrasla u razmažene ljude, želeli su više i više svega. Sve im je bilo malo. Uvek su imali sve što su poželeli, imali su pristup novim telefonima čak i pre nego što su oni bili u prodaji. Imali su najskuplju garderobu, u školi nije niko imao takve dizajne kao oni. Sve što su nosili ili je bilo markirano, ili je bilo skrojeno samo za njih. Ali sve pada u vodu, kada Veljko zbog svoje nepažnje, izgubi posao, a zbog prevelikih računa i dugova, on bankrotira. Iza sebe je imao sve i ono što je želeo, a i ono što nije. Ali za samo jedan dan, je izgubio svaki delić njegovog truda. Ženu, posao, novac a kasnije i prekrasnu vilu, koja nije postojavala ni u bajkama.
____________________________________________________________
Dobrodošli u porodicu Despotović.
____________________________________________________________Hejj, evo ga i uvod nove priče "Porodica Despotović" za sve vas koji volite drame, pomalo i romantiku, i neke misterije. Nadam se da vas neću razočarati.
Želim vam dobrodošlicu u novu priču, i nove avanture koje vam spremam. Posebno se zahvaljujem divnoj twerking___styless koja je odradila prelep cover i time dodala magiju ovoj priči. ❤
Vaša: SpontanaLažljivica.《♡》
ESTÁS LEYENDO
Porodica Despotović
Misterio / SuspensoLuksuz, komfor, novac i velika vila interesuje mnoge, pa tako i ovu porodicu koja gubi sve. Upoznajte se sa moćnim životom bogataša, kao i sa razmaženom i bahatom decom velikog i čuvenog Despota, koji je za tren izgubio sve što je imao, i stvorio ve...