7. BÖLÜM: KATLANMALISIN

18 12 11
                                    

Lana Del Rey - A&W
.
.
.

'Hazırız Ayris, kolay olacak başlıyoruz.'

Kendi içimde kendimi onayladığımda derin bir nefes almıştım. Adımım ilerlediğinde Barın eş değer adımlar ile yanıma geldi ve yüzümde dolaştırdığı gözleri ile konuşacaktı ki Oğuz'un konuşması ile bakışlarım ona döndü.

"Şimdi güzellik şu kolyeyi alacaksın."

Elinde ki biraz küçük taşlara sahip normal boylarda olan inci koleyeye bakışlarım döndü ardında soru dolu gözler ile ona baktığımda konuştu;

"Bu kolyeyi ve Barın'ın kolunda ki saati havalandırmaya koyacaksın. O saat zamanı geldiğinde ufak bir patlama yaşatacak ve bu kolyenin incileri yani inci gibi gözüken tanelerinde ki tozlar havalandırıcıdan yayılacak ve planımız hazır hâle gelecek. Gel bakalım." Deyip arkama yöneldiğinde kolyenin zincirini açtığını anladım ve saçlarımı ellerim ile topladım. Beklerken arkamda Barın'ın sesi yükseldi.

"Yarın saat seni mi bekleyeceğiz çekil şuradan."

Dediğinde arkamdan uzaklaşan Oğuz ile sırtıma kısa saniyelik gelen esinti aktif olduğunda ürperdim. Bu ürpertim birkaç saniye sürdü ve ardından saçlarımı tutan ellerimin üzerinde bir sıcaklık hissettim. Bu sıcaklık bir tutam daha saçı ellerime bıraktığında ufacık titreme neden olan bu sıcaklık sonrasında ensemdeki sıcak nefes ve tanıdık çikolata kokusu kısa sürelik duraklama mı sağladı. İnciyi andıran kolye gözümün önünden geçtikten birkaç saniye sonra göğsünde bir soğukluk ardından da boynuma değen parmakların sıcaklığını hissettim. Ellerinin dış yüzü boynumun ardından enseme ulaştığında ufak bir süre parmaklarının ucu kolyenin zincirini takana kadar ensemsen uzaklaşmadı ardından sıcak nefesi daha yoğun gelmeye başladı. Eli boynuma geri gelirken köprücük kemiğimin üzerinde ki yapay deri de durdu ardından konuştu.

"Madem kabul edecektin neden bu kadar zarar verdirdin ki kendine?"

Titrek bir nefes almamaya özen göstererek konuştum.

"Şu yapmacık hareketlerin ve inandırıcı olmayan yakın davranışlarına tahmini ne zaman son verirsin?"

Sert çıkan sesimin ardından bana hissettirdiği yoğunluktan uzaklaşmak amacı ile elini tutup boynumdan uzaklaştırdığımda kendime kısa saniye süre verdim ardından yüzümü ona döndüm.

Şaşkın yüzü ve kısık gözlerinin açıklığı ile karşılaştığımda konuştum.

"Şaşırtacak bir şey söylediğimi düşünmüyorum Minik Kaya ne zaman son bulur bu ilgili tavrın merak ediyorum sadece. Anladığım kadarı ile amacın benim size bağlanmam ve kabul ettiğim bu plandan kaçışımın olmamasını sağlamak fakat benim sizin için kaldığım falan yok ve şunu bil tek amacım intikam."

Yutkundu ardından konuştu.

"Sen tam olarak nasıl algıladın bilmiyorum fakat benim sana olan davranışımın veya yakınlığımın senin duygularını veya güvenini kullanmak ile uzaktan yakından alakası yok!"

Etrafa boş bir bakış attım herkes kamyonun içinde iken çevremizde kimse yoktu ve gülüşümü dışarıya bıraktım yüksek ses ile gülerken Barın'ın daha da çoğalan anlam veremeyen bakışları üzerimdeydi ve bu benim zerre umurumda değildi. Gülerken gözümden gelen yas ile durakladım ve o yaşı parmağımın tersi ile sildim ve konuştum.

"O yüzden mi sürekli yanıma gelip samimi davrandıktan bir süre sonra hayatımda az kalan şeyleri sikip atıp yok ediyorsun?"

Ondan uzaklaştırdığım adımıma inat bana doğru bir adım attı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 14, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MEDASHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin