26. Rész

202 7 2
                                    

🖤 Lídia szemszögéből: 🖤

A reggel szokásosan indult, felkeltünk összebújtunk, majd készülődtünk és mindenki indult a szokásos útján.

Eljött a félévi bizonyítvány osztásának a napja, izgatottan indultam útnak, hiszen Péternek hála sikerült minden tantárgyat megmentenem a bukástól.

A sulihoz érve már minden diák elindult az osztályterme felé, én is készültem, épp így tenni, amikor valaki utánnam szólt.

- Lídia! - megfagyott bennem a vér, amikor tudatosult bennem, a hang tulajdonosának kiléte.

- Mit keresel itt? - dadogtam.

És reménykedtem benne, hogy Péter felbukkan.

- Hiányoztál édesem! - kapta el a karom, és húzott magához közelebb.

Elfogott a hányinger!!

- Engedj el, Krisztián! - mondtam halkan.

- Ne csináld életem, tudom, hogy hiányoztam! - próbált csókolgatni.

Undorodom tőle, ha megtudtam volna védeni magam, akkor, nem hagytam volna, hogy bántson vagy megerőszakoljon.

- Engedj el, kérlek! - mondtam, majd éreztem pár pillanat múlva, hogy valaki elragadja tőlem.

- Mi a f.szt nem tudsz megérteni abban, hogy engedd el!! - hallottam Márk hangját, majd egy csattanást.

Kinyitottam a szemem, és Krisztián a földön feküdt, Márk pedig felette állt.

- Most legyél kemény! - kiáltotta felé Márk.

Nem akartam, hogy baja legyen, így próbáltam védelmezi.

- Hagyd elmenni! - fogtam meg a karját.

- Húzz el a fenébe, addig, amíg eltudsz!! - mondta neki, Márk, majd megvárta, míg elmegy.

Felém fordult, és aggódva nézett rám.

- Jól vagy? Bántott az a f.sz, mert utánna megyek! - mutatott arrafelé, amerre Krisztián ment.

- Jól vagyok! - mondtam mosolyogva.

Jól esett, ahogy megvédett, és aggódott értem. Bár kicsit hiányzott, hogy nem Péter tette ezt.

- Menned kellene órára! - jelentette ki Márk!

Ezek után nem akartam órára menni, tudom, hogy Péter haragudni fog, de most ezt muszáj ellógnom ezt a napot.

- Hazamegyek inkább! - mondtam..

Meglepődött, de nem erőszakoskodott.

- Hazaviszlek! - mondta egyszerűen.

Most én lepődtem meg, hogy képes lenne értem, bajba keverni magát.

- Nem kellene órát tartanod? - kérdeztem tőle.

Egy papírt nyújtott át nekem!!

Közös megegyezéssel megszűnt a munkaviszonya! Megrémültem, beleszerettem Péterbe, de nem akarom elveszíteni Márkot.

- Felmondtam! - jelentette ki.

- Miért? - ennyit tudtam, csak kiejteni.

- Nyáron lesz egy projekt, amire készülnöm kell, így láttam jónak.

Sakk- matt, játék vége.

Péter biztos örülni fog neki, én most szomorú.

🖤 Péter szemszögéből: 🖤

A ilyen boldogan indult a reggel, olyan romossá vált, ahogy beértem az iskolába.

Az igazgatónő az aulában várt:

- Most azonnal jöjjön velem az igazgatóiba! - jelentette ki szigorúan.

Remélem nincs nagy baj.

- Kedves Péter! Amikor felvettem magát, bíztam magában, hogy maga egy rendes, mindenben számítani lehet magára, és most mélységesen el vagyok keseredve! - jelentette ki, majd papírokat vett elő a fiókjából.

- A tegnapi nap folyamán ezek a fényképek jutottak el hozzám, mivel tudja magyarázni őket! - tolt elém 5 képet, amin Lídia és én voltam látható, különböző helyzetben.

A szívem megállt, a torkom görcsölt.

ENNYI... LEBUKTUNK ÉS KÉSZ!!

- Semmivel asszonyom! - jelentettem ki.

- Tudja a következményét a tanár - diák kapcsolatnak? - kérdezte.

Teljes mértékben tisztában voltam vele, de senkinek sem kívánom ezt a helyzetet.

De akárhogy akarom magam menteni, az elejétől fogva tudtam, hogy nem helyes.

- Igen, asszonyom!

- Két lehetőség van: Feljelentést teszek ön ellen, kiskorú megrontásáért vagy közös megegyezés alapján felmond, és sem Tóth Lídia és sem az iskola közelében nem jön, amíg Tóth Lídia iskolánk diákja!

- Elfogadom a második álláspontot! - jelentettem ki.

Megírta a papírokat, aláírtam, majd elkísért a tanáriba, ahol megvárta, amíg össze pakolom a cuccaim, majd kikísért.

- Elfelejtettem, hogy semmilyen internetes oldalon nem kezdeményezhet Tóth Lídiával kapcsolatot. - jelentette ki.

El sem hiszem, hogy ez tényleg megtörtént, hogy elvesztettem az állásom.

De nem is ez fáj a legjobban, hanem elveszítem a lányt, akit szeretek.

A szívem darabokban hever...

Annyi jó élményt átéltünk együtt, hogy hihetetlen, hogy vége és nem lesz /lehet belőle több..

Életem hosszú idő után szerelembe esek, és elveszi tőlem a világ.

A legfájdalmasabb ütés, hogy el sem búcsúzhatok tőle...

Csak fájdalmasan szenvedek, magányosan.

És várok, hogy egy nap köddé válik, és semmilyen érzés nem lesz iránta.

Veszélyes játék /JÁTÉK SOROZAT /Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang