16.rész

68 2 0
                                    

Ekkor eszmélek rá miután az ölembe nézek hogy a pulóverét elfelejtettem vissza adni neki. Cleo meg már ült mellettem.
- Akkor hát szia Cleo, majd találkozunk! - majd nyávogott egyet és elballagott, ahogy én is haza felé vettem az irányt.

Russia szemszöge

Péntek van. Utolsó nap a héten utána végre pihenhetünk mert ugyebár következik a hétvége, hétfőn meg vár minket a kirándulás! Reggel benéztem a kisboltba ott vettem egy péksüteményt meg egy üdítöt. Utána indultam is a suliba, jó idő van szerencsére szóval nem kellett nagyon beöltözzek.
- Hali Russia! - köszön rám Magyar.
- Hali Magyar mizú?
- Semmi végre péntek!
- Jaja és méghozzá ez egy nyugodt hét volt el se hiszem!
- Hát igen, nem irtunk semmi dolgozatot meg nem is feleltünk igazi csoda! - kuncogjuk el magunkat beérve a terembe.
A helyemhez sétáltam pár szót beszéltem Amerikával majd valaki oda lép a pad elé váratlanul.
- Szia Russia, beszélhetnénk? - jön oda Kína.
- Uhm igen asszem.- - mondom zavarodottan majd Amerikára nézek és ő meg felhúzott szemöldökkel néz rám erre vállat vonok én kimegyünk a teremből mivel Kína ott akarta megbeszélni ezt az egészet.
- Miről is van szó?
- Akarsz mokázni~ - húzza vészjosló mosolyra a száját.
- Miről lenne szó azt mond meg!
- Azt nem monhatom meg. - komolyodik el.
- Akkor végeztem! - mennék vissza a terembe majd utánam szól.
- Várj! Ne olyan gyorsan. Van itt még valami! - vissza fordulok unottan kérdő fejjel.
- Kukkancs bele! - majd leveszi a táskáját a hátárol, kicipzározza majd felém mutatja és megpillantok 8 db üveg vodkát a hátizsákjában.
- Ezt meg hogy a francba hoztad be a suliba?! - kérdem tőle furcsállva.
- Az titok! Na ez mind a tied ha segítes nekünk!
- Nekted? Kinek kell segítség??
- Ugy értem, nekem csak megkéne verned Philippines-t! - majd vissza zárja a táskáját.
- És mi van ha valaki ezt megtudja?
- Nem fogja a kamerákat ki iktattam vagyis megsemmisítettem őket!
- Minek akarod megverni Philippines-t? Azt hittem spanok vagytok vagy lányoknál nem tudom hogy hívjátok egymást. - fogatom meg a szemem.
- Mindig kihasznál és felhasznál a terveihez de nem kapok érte cserébe semmit!
- Okéé értem, akkor mi a terv?
- Röviden tömören annyi a feladatod ha majd szólók akkor menj hátra az ebéd szünetben a suli mögé ott van a kanyar oda be állsz és mikor halod hogy jön csak ütsz mielött meglátna ugye mikor bekanyarodna az elött. Majd oda hívom hogy beszélnünk kell vagy valami ilyen szöveg és akkor te addig ott várod én meg majd adom a jelet ha esetleg nem hallanád ha jön.
- Oké, ezt jól kitervelted asszem.
- Akkor benne vagy?
- Benne. - rázom meg a kezét majd vissza megyek a terembe Amerikának behazudtam hogy csak Kína a háziról kérdezett amit szerencse elhitt.

Poland szemszöge

- Bocsi Ukraina még nincs semmi tervem Philippines ellen de majd a kiránduláson lenne jó megtréfálni valamivel!
- Oké, nem is rossz ötlet!
- Megyünk az ebédlőbe kajálni?
- Aha persze! - elindultunk Ukraina-val az ebédlőbe Magyar foglalt nekünk helyet majd minden féléről beszélgettünk kaja közben.

Russia szemszöge

- Akkor csak annyi hogy ide állok a fal mögé, hogy ne lásson és te adod a jelet fentről?
- Igen, majd ha hallod a sípom akkor üs.
- Rendben!
- Állj a helyedre én meg majd adom a jelzést.
- Oké ha kiütöm Philippines-t mit csináljak?
- Hagyd ott azt kész!
- Okés megérdemli majd jó nagyot ütök belé! - majd megropogtatom az ujjaimat, vigyorogva el is indulok a suli háta mögé, majd várok a jelre.
Miért is segítek Kínának? Nem tudom, de nagyon megszeretném verni Philippines-t! Hallok lépteket, felkészültem egyre jobban közeledett majd Kína alig hallhatóan megfujta a sípot és ütöttem egyett, csak a kezemet vittem ki a fal mögül majd mikor megakartam volna nézni hogyan is fest Philippines akkor ledöbbentem.
- Kína! - kiáltok fel.
- Upsz rossz ember~! - neveti el magát a fölöttem lévő emeletről majd bezárja azt az ablakot ahol nézett ki és elment. Amerikát vertem meg. Miért is hittem ennek a nyomoréknak?! Arghh csak azon kattogott az agyam hogy végre megverhetem Philippines-t! Én hülye nem gondoltokdatam csak mentem a fejem után. Felnyaláboltam Amerikát a karjaimba majd az iskola orvoshoz bevittem. Az orra vérzett kicsit össze fogta a ruhám de mkst ez a legkisebb gondom. Remélem nem esett nagy baja, mivel nem gyengén ütöttem neki, szerencse hogy nem teljes erőmmel mentem neki!
-Úgy sajnálom Amerika.. - suttogom a folyóson neki közben gyors léptekkel haladok az iskola orvoshoz.

Time skip

Amerikának szerencsére nincs komoly baja csak sérülések pl sajoghat a feje az orra vérezhet meg ilyenek, de attól még mindig bűntudatom van.. Nagyon is amiért megvertem őt ok nélkül, de az a rohadék Kína vett rá. Ez az én hibám belátom, nem gondolkodtam előre. Miért is hittem volna hogy Kína nem ver át. Ismerem mint a rossz pénzt mégis átvert. Gondolom ez az ő és Philippines által kitervelt őtletük! Mérges vagyok magamra de nem tudok mit tenni már.. Most itt ülök Amerika mellett aki az ágyban pihen, elájult és azóta fel sem ébredt, az orrábol a vér még folyik egy kicsit szóval cserélem neki a zsepit, ez a legkevesebb amit most tudok tenni érte az orvosnak másokkal is kell fogalkoznia szóval engem kikért az órákról vagyis a maradék 2 órárol. Remélem megbocsájt nekem Amerika, bár nem is tudom mit mondjak neki mikor felkel. Nem akarok a szemébe hazudni azzal hogy "Megtaláltalak a suli mögött és behoztalak!"
El fogom neki mondani hogy mi történt az egészet a Kínás dologgal együtt! Úgy lesz a legjobb..

(874)

Szemeid gyönyöre [RusAme] Where stories live. Discover now