Bela

425 17 10
                                    

Bana bundan bir kaç gün önce sorsalar hayatımın çok normal ilerlediğini söylerdim. Ama artık asla eskisi gibi olmaz.
Dilerseniz başlayalım.

Nasıl böyle bir işin içine düştüm bilmiyorum ama bildiğim bir şey var o da bundan sonra başımın beladan kurtulmayacak olması.
"Asya sıra sende"
Sesi duyunca düşüncelerime ara verdim. Sesin geldiği yöne döndüm ve başımla dinlediğime dair onu onayladım. Sözüne devam etti;
"Adamımız bu" dedi elinde ki telefonda ki adamı gösterirken.
Resmi incelerken dinlemeye devam ettim.
"Bunu al" elime bir şişe dolu su gibi bir şey verdi "Uygun bir zamanda içeceğinin içine ekle, mümkünse sen bir şey içme adamı odaya çıkar ve bana mesaj at. Ben zaten hemen gelicem."

"Ya bu şey adama bir etki etmezse ne olucak?" dedim.

"Bozma ve ortama ayak uydur. Bu sefer olmazda baska sefer olur. Adamı şüphelendirme ne isterse yap yeter."

"Ne diyosun be! Eskort muyum ben? Eğer öyle bir şey olursa bırakır adamı kaçarım haberin olsun."

Beni ne sanıyordu bu adam? Evet onlar için çalışmak zorundaydım ama bu kadarı olmazdı zaten ilk fırsatta kaçıcaktım.

"Benim dediğimi yapmazsan veya kaçmaya çalışırsan ne olucağını biliyorsun dimi?"

Yavaşça üstüme doğru yaklaştı. Araba küçük olduğu için uzaklaşamıyordum. Hızlı bir hareketle kolumu tuttu ve sertçe sıktı. Sadece yüzümü buruşturdum. Daha da yaklaştı, nefesi yüzüme vuruyordu.

"Çokta güzel bir kızsın yazık olur." Dedi alaycı bir sesle. Ciddi bir tona geçti ve " be diyorsam onu yapacaksınız itiraz etme lüksün yok!" dedi.

" TAMAM MI?"

Kolumu geriye doğru çektim dişimi sıkarak tamam dedim.

Arabanın kapısını açtım ve indim kapıyı sertçe kapattım. Üstümde ki beyaz kalem elbiseyi çekiştirip düzelttim ve yürümeye başladım.

Lüks ve buram buram para kokan mekana bir kaç saniye öylece baktım. Okulumu okuyup kendi paramla annemi getirmek istediğim mekana bir adamı baştan çıkarmak için gelmek canımı çok acıtıyordu.

Dikkat çekmemek için yürümeye devam ettim. Kapıda ki güvenliğe davetiyemi uzattım . Bir süre baktı kontrol etti ve başı ile onayladı.

" buyrun lütfen." dedi güler yüzlü diğer güvenlik.

Derin bir nefes aldım ve içeriye adımımı attım.

3 GÜN ÖNCE

Gözlerimi mükemmel bir güne açtım. Çünkü bu gün tam 19 yaşına bastım. Yavaşça yatakta doğruldum bir süre telefonumda gezindikten sonra sonunda yataktan kalkma kararı aldım.

İlk olarak dün geceden kalan dağınık çalışma masamı toparladım. Test kitaplarımı kitaplığa dizip silgi tozlarını ellerimle süpürüp çüpe attım.

Elimi yüzümü yıkayıp aynanın karşısına geçtim. Berbat gözüküyordum. Omzumun altına kadar uzanan siyah saçlarım çok dağınık gözüküyordu. Saçımı tarayıp perçemlerimi ayırıp alttan bir at kuyruğu topladım.
Üzerime bir siyah tişört altıma yırtık kot giydim. Yüzüme hafif bir makyaj yapıp odamdan çıktım.

Bir varmış hep yokmuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin