"Para nerde küçük hanım?"
Boğazım deli gibi acıyordu ama adam tek eli ile beni tutarken bile hareket edemiyordum. En ufak hareketimde baskısı artıyordu.
"Doğru ben böyle yaparken cevap veremezsin." dedi ve boğazımı bıraktı.
Dizlerimin bağı çözüldü yete düştüm ve boğazımı tutarak öksürmeye başladım.
Manyak mıydı bu adam? Sanırım cidden başıma bela almıstim. Parayı benim aldığımı nerden biliyordu?
Adam bir dizinin üstüne çöküp benle aynı hizaya geldi. Çenemden tutup kafamı ona doğru kaldırdı."Konuş diye bıraktım seni. E hadi dinliyorum ama!"
"Ne parası?"
Adam bir anda kahkaha atmaya başladı. Ve bi anda ciddileşti çenemi sıkmaya başladı.
"Bana bak. İşimi seviyorum ve senin gibi bir bücür yüzünden işimi kaybedemem. Paranın yerini söyle bende seni bırakayım."
Anneme onu ameliyat ettireceğimi söylememiş olsaydım paranın yerini söylerdim ama şuan öyle bir şey yapamam. Adam beni öldürse bile bunu yapamazdım.
" Gerçekten bilmiyorum ben bir şey"
Yanaklarımdan yaşlar akmaya başlamıştı bile. Adam çenemi sertçe bıraktı ve ayağa kalktı. Ne yapıcağını düşünür gibi bir sağ bir sola hareket etmeye başladı. Ve sonra telefonu çaldı.
"Efendim"
"Ne kadarmış parası?"
"Ne lazım?"Bunu söyledikten sonra bana bakıp ufak bir gülümsedi. Ama bu gülümseme iyi bir gülümseme değildi.
" Hallettim bile" dedi ve telefonu kapattı.
"İşime yaramak mı istersin yoksa ölmek mi?"
"Yerini bilmediğim bir para için beni mi öldürceksin"
"Ordan bakınca salak gibi mi gözüküyorum?"
Diye söylenip gülmeye başladı. Fazla uzun boylu tahminen yirmilerinin sonunda yeşil gözlü kumral biriydi.
"Evet, fazlası ile." dedim.
Gülümsemesi gitti ve bana doğru yaklaşıp kolumdan tutup beni ayaga kaldırdı. Sertçe arkaya doğru itti. Sırtımın duvara vurması ile acı ile inledim.
"O zaman anneni öldürürüm."
Bu cümle benim başımdan aşağı kaynar su dökülmesine sebep oldu. Babam annemi bana emanet etmişti. Ve beim yasama sebebim annemdi. Benim yüzümden başına bir şey gelse kendimi adla affetmezdim. Adam yüzümde ki korkutu anlamış olucak ki sözüne devam etti;
" Parayı sana soruyorsam aldığını ve ne için kullandığınıda biliyorumdur. Şimdi ya benle gelirsin yada annene gidip çaldığım parayı geri aldılar üzgünüm ameliyat olman imkansız diyceksin. Sen seç"
Annemi o kadar umutlandırmışken ona böyle bir şey söyleyemezdim. İsterse beni öldürsünler ama o iyileşsin.
"Tamam seninle gelicem" dedim sesim çok az çıkmıştı.
Adam bana yaklaştı ve elini kulapına koyup duymuyormuş gibi işaret yaptı.
"Anlamadım?"
"Yakından çok çirkinmişsin pislik"
Dediğim şeye tam gülücekken surasıma bir tokat yedim. Pislşk herif.
"Bir kadına vurabilicek kadarda acizmişsin."
Dişlerimi sıkarak konuşmuştum. Adam beni konumdan tutup onune doğru çekiştirdi. Asansörün düğmesine bastı ve çalıştırdı. Hastaneden çıktık ve kapıda duran siyah bir araba bize korka çaldı.
Arabaya doğru ilerledik kapımı açıp beni kapıya doğru ittirdi.