8:Basketbol takımı

94 7 9
                                    

Yanağına küçük bir buse kondurdum.Diğer ucu alıp kendine çekti ve taktıktan sonra kıpkırmızı yüzünü saklamak niyetiyle yerinde dumur olup yüzünü kapattı.

Okula vardığımız zaman ben oturdum ve o tualete girdi.

Felix;

Okula girdiğimiz gibi sırama çantamı bıraktım ve Tualete girdim.Yanağıma baktığımda iz yoktu.Bu beni rahatlattı çünkü yanlış anlaşılabilirdi.

Ve yine ve yine ve yine kızarmıştım.Neden böyle davranıyordu? Sarılıp evine götürmesi,Gece korktuğum için yanına yatırması,bana şarkı söylemesi,beni öpmesi...Tanrım sanırım öldum ve cennetteyim.

Tualetten çıkıp yerime geçtim ve ders kimyaydı.İlk ders neden kimya olur ki?

Hyunjin:Bugün kimya hocası yokmuş.Bacağını kırmış.

Felix:Nasıl becermiş onu?

Hyunjin:Kimya deneyleri yaparken yanlış bir maddeyi kaba dökmüş ve o da patlayınca ilkip yere düşmüş.Dizide taşa zıt çarpınca olan olmuş.

Felix:Geçmiş olsun.

Hyunjin:Bugün yine maç varmış.Normalde tatilimiz olması gerekirdi ama acil maçmış.Bu ders basket sağasında çalışmaya gideceğim.Gelir misin?

Felix:Olur.

Sahaya gittiğimizde Seungmin,Minho ve Chan oradaydı.Hyunjin soyunma odasına gidip üstünü değiştirdi ve maç için hazırlardı.Antrenman yapıyorlardı bende onları izliyordum.Cidden iyi oynuyorlardı.

Hyunjin:Yongbokie~

Felix:Efendim?

Hyunjin:Gelip denemek ister misin?

Felix:Siz oynayın ben iyi değilim pek.

Hyunjin:Olsun bir kere dene n'olur?

Felix:Peki ama kıyafetler?

Chan:Dolaplarda yeni gelecek olan öğrenciler için yedekler var.Sana uygun buluruz.

Felix:Peki.

Chan Hyung ile soyunma odasına girdiğimizde dolapların olduğu tarafa doğru gittik.

Chan:Kaç beden giyiyorsun?

Felix:L

Chan:Bakalım bulabilecek miyizzz.Burada buldum işte! giy bakalım oluyor mu.

Chan hyung arkasını döndüğünde giyindim ve ona dönebileceğini söyledim.

Felix:Hyung,bu biraz büyük değil mi?

Chan:Hayır bu gayet iyi.Normalde de böyle olması gerek zaten.Bol ve rahat.

Felix:Peki sen me dersen.

Salona döndüğümüzde sahanın karşısında bizi bekliyorlardı.

Seungmin:Kuralları biliyor musun?

Felix:Tabii ki de o kadar acemi değilim.

Minho:İddialısın bu konuda.Peki öyle olsun.Bakalım aynı eminlikte konuşmaya devam edecek misin?

Felix:Bu konuda iyi olmadığını söylemiştim.Yeneceğiniz kesin zaten.

Chan:Eğlence için oynuyoruz Felix önemi yok.

Hyunjin:Kolay mı oynayalım her zaman oynadığımız gibi mi?

Felix:Normalde nasılsanız öyle oynayın nasıl olsa eğlence için oynuyoruz.

Seungmin:Peki,takımları ayırıyoruz.Hyunjin?

Hyunjin:Felix Chan ile,Ben Minho ile olacağım.Felix'in nasıl oynadığını merak ettiğim için aynı takıma almadım.

Art Room?, Hyunlix'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin