9:Galibiyet

86 6 14
                                    

Felix;

Hyunjin:Sen,takıma girecek misin?N'olur kabul et,senin gibi birisine ihtiyacımız var.

Felix:Emin değilim...ben daha bu konuda acemiyim ve direkt bir anda bir basketbol takımına alınmam,ne bileyim... Ya kötüye sürüklersem?

Chan:Felix,önemli olan bu değil hem sen bizi bizi tekte 2/0 yere serdin ve bu şans işi kesinlikle değil.

Seungmin:Hem senin gibi birine takımın ihtiyacı var.

Minho'ya baktığımda bana "Karar senin ben karışamam"dedi ve omuz silkti.Hyunjin'e baktığımda ise normal dursa bile belli olan bir heyecanı vardı ve gözleri bana yalvarıyordu.

Felix:Siz ne derseniz.Tamam klübe gireceğim.

Hyunjin sevinçle yerinde zıplayıp ellerini çırptı.Bir çocuk gibi olabiliyordu bazen,5 yaşında ki uyumak yerine oynamasına izin verilen çocuklar gibi...

Sonra yanıma koştu ve dev bedeni beni sardı.Fakat o beden şuan bana büyük değil,tam tersi minik bir çocuk bedeni gibi hissettiriyordu.Gözleri kısılana kadar güldü ve "Teşekkür ederim" diye fısıldadı.

Sonra da Minho Chan'a yaklaşarak ona sessizce sordu.

Minho:Chan,bu hep böyle kedi mi?

Chan:Felix'in yanında böyle.

Minho:İlginç,yani sanırım.

Hyunjin:Felix,öğlen arası karşı sınıfın takımı ile maç var.Amaç pratik.Daha asıl maçlara başlamadan böyle basit maçlar yapılır pratik amaçlı.

Felix:Peki gelecek miyim?

Hyunjin:Lix artık bu takımdasın ve gelmen gerek.Yani evet geleceksin.

Felix:Tamam.

Chan:Kantine gidelim mi? Hep beraber.

Hyunjin:Bana uyar.

Seungmin:Bana da.

Minho:Me too.

Felix:Olur.

Hyunjin;

Kantine gittik ve gelişi güzel bir masaya oturduk.Kantinde bizim dersiniz boş olduğu için sadece biz vardık.Sohpet edip eğlenirken kantine doğru yaklaşan Jisung'u fark ettim.

Hyunjin:Jisung!;Bir dakikaya dönerim.

Jisung:Hyun? burada ne işin var? Kantin de,aşık olduğun çocukla ve yanında basketbol takımı arkadaşlarınla?

Hyunjin:Herşeyi anlatacağım Ji.Gelmek ister misin bize eşlik edersin sen de.

Jisung:Yok istemiyorum teşekkür ederim.

Hyunjin:Ama Minho var?

Dediğim zaman benim önüme geçmiş olan Jisung'u gördüm.

Jisung:Hyunjin ne bekliyorsun,arkadaşlarını bekletmek istemezsin.

Jisung'un bu dediğine bir kahkaha patlattım ve yanına ilerledim.Birlikte Felix'lerin olduğu masaya gittik.Jisung biraz çekinmişti.

Hyunjin:Felix tanıştırayım bu Jisung.Jisung bu Felix.

Felix:Memnun oldum.

Jisung:Bende.

Hyunjin:Jisung,Minho'nun yanına oturabirsin orası boş.

Dedim ve Jisung'a bir mesaj yolladım.Bunu anlayıp tenefüste seni öldürücem bakışları attı ve Minho'nun yanına çekinerek oturdu.

Art Room?, Hyunlix'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin