27:Hayal Kırıklığı

51 4 0
                                    


Bulamıyordu.Kendini bulamıyor,hayatın amacını bulamıyordu Felix.Artık yaşamayı hak etmiyordu.Yani öyle düşünüyordu.Hyunjin olmadan onun için yaşamanın hiçbir anlamı kalmamıştı.Hyunjin'in sıcacık kucağında uyuyamamak,dolgun dudaklarını hissedememek,yumuşak saçlarını okşayamamak,kahverengi gözlerine derin derin bakamamak...

Bunlar parçalıyordu onu.Sendeleyerek ve yavaşça saatlerdir yürüdüğü ıssız sokaklarda bunlar kalbini parçalıyordu.

Hyunjin,o ise resim atölyesinde hala öylece duruyor ve ağlanıyordu.Canı yanıyordu,çok canı yanıyordu.Küçükken annesinin ona yaptıklarından daha çok acıtıyordu.Sıcak tavanın ona verdiği hasar fiziksel ve geçiciydi fakat sevdiği adamın onu aldatması ona kalben,büyük ve çok ağır hasar vermişti.

İkiside ne arkadaşlarını ne de başkalarını aramıştı.Yalnız kalmak istiyorlardı.

***

Felix elindeki telefonun satın baktığında 23:10 olduğunu gördü.Hızlı adımlar ile gittiği yere geri geliyordu.

Eve döndüğünde kapının anahtarının dışarıda olduğunu gördü.Anahtarı çevirdi ve kapıyı içeri itti.Ayakkabılarını çıkarttı ve eve girdi.Anahtarı alıp kapıyı geri kapattı.Mutfaktan gelen koku onu oraya taşıdı.Masanın üstünde Bulgogi vardı.Sevdiği için Hyunjin ona Bulgogi yapmıştı...

Hyunjin ortalıkta yoktu.Büyük ihtimal resim odasındaydı hala.Felix oturdu ve hiçbir şey yapmadan sadece yemeğini yedi.Bitirdiğinde kendine kıyafet almak için Hyunjin'in odasına girmesi gerekiyordu.Kapı kolunu kavrayarak ne kadar atölyede olduğunu düşünürse düşünsün her ihtimale karşı yavaş ve sessizdi.İyi ki de ihtimal düşünmüştü.

Hyunjin yatağının duvar köşesinde kıvrılmış,iç çekerek uyuyordu.Felix'in şiş gözleri tekrar doldu.Hyunjin'in yüzüne elinden geldiğince son kez gibi baktı.Gözleri kıpkırmızı şişmiş,dudakları kıvrılmış,saçları dağılmış,burnu çenesi ve yanağında siyah boya vardı.Arada zırlıyor ve gözünden tekrar yaş akıyordu.Felix'in tek düşündüğü sevgilisini seyretmek olmuş,kıyafetleri unutmuştu.

Dakikalarca,dakikalarca ağlayarak uyuyan sevgilisini izledi.Bir süre sonra kalktı ve kendi odasına gitti.Dedim ya,kıyafetlerini unutmuştu.

Odasına girdiğinde yatağının hazır olduğunu ve üstünde civcivli pijamalarının,göz bandının ve patiklerinin olduğunu gördü.Hyunjin'in odasına girmek istemeyeceğini düşünmüş ve her şeyini oraya koymuştu Hyunjin.Felix yine gözleri dolmuş zar zor üstünü değiştirmişti.

Yatağına oturmuş ve telefonundan Hyunjin ile çekildiği fotoğrafları incelemeye başlamıştı.Yani fotoğraflardaki Hyunjin'e bakıyordu sadece.Kendisine değil.

Çekildikleri fotoğraflardan biri dikkatini çekti.O kadar şirin görünüyorlardı ki fotoğrafta,Jisung,gitmeden önce onlar birlikte uyurken bu fotoğrafı çektiğini söylemişti önceden.

O kadar şirin görünüyorlardı ki fotoğrafta,Jisung,gitmeden önce onlar birlikte uyurken bu fotoğrafı çektiğini söylemişti önceden

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Art Room?, Hyunlix'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin