Oy vermeyi unutmayınn💗💗
Düz yazı + texting.
...Jimin sabahın erken saatlerinde kalkıp okul için hazırlanmaya başladı.
Gri bol bir tişört giydikten sonra altına da siyah bol bir eşofman giydi.
Kolyesini ve şapkasınıda taktıktan sonra dudak nemlendiricisinide sürdükten sonra evden çıktı.Yolda giderken de hobi'ye haber verip onun evinin önünde beklemeye başladı. Hobi fazla bekletmeden geldiğinde kolunu jimin'in omzuna atıp yürümeye başladı. Jimin her ne kadar ona omuz atılmasına nefret etsede hobi hyung'unu seviyordu.
...
Jungkook yine geç kalkıp babasının gazete okuyup kahvaltı yaptığı masaya geçti.
Babası gözlüklerini burnuna indirip jungkook a bakmaya başladı."jungkook"
Jungkook ağzındaki salatalıkla telefondaki gözlerini babasına çıkardı.
"hm?""okulda kavga etmişsin oğlum."
Jungkook göz devirip yine telefona bakmaya başladı.
"başına birşey gelmesini istemiyorum oğlum. Hem kimle kavga ettin?"
"önemsiz biri baba, boşver."
"seni rahatsız ediyorsa okuldan attırayım. Kim olduğunu söylemen yeterli oğlum."
Jungkook babasına bakıp biraz düşünmüştü. Fakat jimin'in şu an okuldan attırmak erken olurdu.
"hayır baba. Rahatsız etmiyor."
"pekala oğlum. Ben işe gidiyorum. Kahvaltını yap sende geç kalma okula."
Babası yanından geçerken bir miktar para masaya bırakıp,jungkook'un saçlarını da karıştırıp gitti.
Jungkook temastan nefret ederdi
Ama babasını gerçekten seviyordu.
Ona bu kadar değer verirken birşey diyemiyordu.Biraz daha oyalandıktan sonra 3. Ders saatinde okula gitmeye koyuldu.
Arabaya binip okula vardığında telefonunu cebine koyup okulun bahçesinde yürümeye başladı.Tüm gözler yine onun üzerindeydi.
Aslına bakılırsa okuldaki birçok kızı bırakın erkeği bile kendine düşürmeyi başaran biri.Fakat o hâlâ kimseye düşmemişti.
Ve düşmememeyi planlıyordu.Sınıfının olduğu kata çıkınca yoongi'yi görüp yanına oturmuştu.
Yoongi yine uyuyordu.
Jungkook masasına vurup yoongi'yi uyandırmıştı.Yoongi sinirli sinirli ona homurdnınca jungkook sırıtmıştı.
Yoongi'yi sinirlendirmek hoşuna gidiyordu. Biraz daha oyalandıktan sonra hocanın gelmesi ile hepsi ayağa kalkmışlardı.Yarım saatlik dersten sonra teneffüs çalmıştı. Jungkook yoongi'yi kaldırmaya çalışsada kalkmayınca pes etmişti.
Tae'yi bulmaya koyulmuştu.
Yan tarafındaki Tae'yi görünce yanına gidip kolunu omzuna atmıştı.Beraber alt koridora doğru yürümeye başladılar.
Jungkook merdivenden indiğinde karşısında arkası dönük yürüyen pembe saçlıyı görünce sırıtmıştı.
Tae'ye birazdan geleceğini söyleyip kantine yollamıştı.İlerleyip pembe saçlının yanına gitti.
Arkasında sırıtarak durdu.
Jimin hâlâ onu farketmemişti.
Jimin yürümek için arkasını döndüğünde çarptığı bedenle zaten sinirliyken daha da sinirlenmişti.Kafasını kaldırıp konuşmaya başladı ki "önüne baksana amk mal mıs-"
Çarptığı kişinin jeon olduğunu görünce kaşları daha da çatıldı.
Resmen ona yapışmış olan jungkook'u göğüslerinden iterek uzaklaştırdı."ne yapmaya çalışıyorsun jeon?"
"beni döveceksin ya, ayaklarına geldim. Dövsene" yüzünde yine aynı sırıtış oluştu.
Jimin ona doğru yaklaşıp yanından geçecek gibi yapıp jungkook'a hiç beklemediği anda yumruğu yapıştırmıştı. Jungkook bu beklemediği hareket ile yere düşerken jimin hiç beklemeden üstüne çıktığı gibi yakalarından tuttu.
"bidaha beni küçümseme jeon.
Yoksa seni küçümsenecek hale getiririm."...
#Gökten yağan ejderha bokları#
Yoongi
LAN
JUNGKOOK LA JİMİN'İ GÖRDÜNÜZ MÜ
Tae
ne oldu ki
Jackson
NE OLMADI Kİ AMK
Tae
artık anlatacakmısınız?Yoongi
JİMİN JUNGKOOK'U DÖVDÜTae
NeJackson
NeYoongi
Jackson sen mal mısın amk zaten biliyodunJackson
yine sasirdim amkGercek olamaz amk
Tae
SİZ CİDDİMİSİNİZNEDEN YAPTI
Yoongi
bizde bilmiyoruzakşam jungkook gruba
girince sorunTae
TamamJackson
Tamam(Yoongi çevrimdışı)
(Jackson çevrimdışı)
(tae çevrimdışı)
...
Bölüm sonuu.
Jimin minik falan ama güçsüz de değil💪
Oy vermeyi unutmayınn bay bay💗🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VENOM|JİKOOK
Genç KurguJimin kimseye yenilmeyen, söz dinlemeyen, kendi başına tüm dertleri üstlenen ve asla kendini kimseye küçük düşürmeyen biri. Özellikle ona emir verilmesinden hiç hoşlanmaz. -(jungkook) Seni herkesin içinde kucağıma alırsam ne yapabilirsinki? 🥳#jikoo...