I'm already dead

4K 289 51
                                    

Oy vermeyi unutmayınn💗💕
...

Jimin her yeri ağrımasına rağmen seke seke yürüyerek taksi durağına gitti. Babasının büyük ihtimalle polisten kaçmak için gideceği eski barın adresini taksiciye verip yolu izlemeye başladı.
Hiç birşey hissedemiyordu.
Çok garip bir hal içindeydi. Ağlayamıyordu bile..

Taksi eski barın önünde durduğunda jimin ücreti ödeyip taksiden inmişti.
Etrafa göz gezdirip eski barın içine girmeye başladı. Kırık dökük duvarları vardı. Ve rutubet kokuyordu. İçeri yaklaştıkça çoğalan sigara kokusuyla yüzünü buruşturdu jimin.

İleri masada oturan babasını görünce gözleri ateş almıştı. Hızlı adımlarla ona doğru yaklaşmaya başladı. Adım seslerini duyan babası arkasını döndüğünde jimin'in görüp gözlerini büyüttü.

"evlat, birşey yapacağını sanma. Yanında silah bile olmadığına yemin edebilirim"

Jimin birşey demeden yürüyüp babasına yumruk attı. Babası birşey demeyip direkt olarak cebindeki silahı çıkardı.

"kaşınma jimin. Annene acımadığım gibi sanada acımam."

Annesinin adını bile duyunca sinirleniyordu jimin.
Babasına yaklaşacağı sırada anlına dayanan silahla duraksamıştı jimin.
Babası silahını jimin'e doğrultmuştu, sırıtarak.

"sana durmanı söylemiştim jimin."

Silahın mermisini çekip ateş etmek için hazırlamıştı.
Ama jimin onu öldürmeden ölmeyeceğine yemin etmişti.

Babasının hiç beklemediği bir andan yararlanıp silahı kendi eline aldı jimin. Silahı aynı şekilde babasına doğrulttu. Hiç zaman kaybetmemesi gerekiyordu. Çünkü o babasını öldürmezse, babası onu öldürecekti.

Silahı göğsüne tutup babası tam harektelenecekken nişan edip ateşledi. Üstüne bir tane daha ateşleyip silahının elinden kayıp yere düşmesine izin verdi.

Kendiside dizleri üstüne yere düşüp ağlamaya başladı. Burada kimse yoktu. Rahatça ağlayabilirdi. Ya da o öyle sanıyordu. Jungkook çoktan peşine koruma takıp yanına yollamıştı. Birden barın içine iki tane yapılı adam girince jimin'in yaşlı gözleri onlara doğru döndü.

"jimin bey, polisler yakında gelecekler. Sizden şüphe etmemeleri için bizimle gelmelisin."

"s-siz kimsiniz? Sizi tanımıyorum."

"giderken anlatırız zamanımız yok jimin bey."

Jimin her kim olduklarını bilmesede adamlar haklıydı. Polisler gelirse onu da götürürlerdi. Jimin ayağa kalkmaya çalışırken zorlandığı için korumalar hemen koluna girip yardım etmişlerdi.

"siz kimsiniz ve neden bana böyle iyi davranıyorsunuz?"

Korumalar sadece sırıtıp onu arabaya doğru götürmüşlerdi. Jimin arabaya bindiğinde korumalarda ön koltuklara bindi. Biri arabayı sürmeye başladı diğeri ise yan koltuğuna oturdu.

...

Jungkook&jimin

Jungkook
Park.

Jimin
Bana yazma jeon.

Jungkook
Yazacağım park.
Ve,
Sana iyi bir haberim var.

Jimin
Bana iyi bir haber verme jeon.
Sadece yazma bana.
İstemiyorum.

Jungkook
Annen yaşıyor park.

Jimin
Ne sikim saçmalıyorsun jeon.
O öldü.

Jungkook
Hayır.
Baban kalbine yakın bile isabet ettirememiş silahı.
Durumu çok iyi olmasa da yaşıyor.
Yoğun bakımda.

Jimin
Jeon, bunları nereden biliyorsun?
Neredesin sen?

Jungkook
Anneni hastaneye yolladım.
Korumalarla güvende.
Sende öyle.

Jimin
Jeon.
Bunlar senin korumaların mı yani.

Jungkook
Evet park.

Jimin
Sikeyim.
İneceğim bu lanet olası arabadan.

Jungkook
Dene istersen park ;)

Jimin
Jeon!
Söyle şu korumalarına açsınlar lanet kapıyı.

Jungkook
Merak etme birazdan yanımda olacaksın.

Jimin
Ne sikim diyorsun?
Yanına gelmeyeceğim.

Jungkook
;)

Jimin
Seni öldüreceğim jeon.

Jungkook
Sabırsızlıkla bekliyorum park.

...

Jeon'a karma yaşatacak bir jimin var ;)
Oylarınızı bekliyorum.
💗💗


VENOM|JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin