Oy vermeyi unutmayınn.
...
Jimin uzun yolun ardından uyuya kaldığı için araba durduğunda farketmemişti. Gözlerinden akarken kuruyan gözyaşları vardı yüzünde.
Korumalar onu uyandıraccakken ilk önce jungkook'a haber vermişlerdi.
Jungkook ise uyandırmamalarını kendisini beklemelerini söylemişti.Jungkook birkaç dakika sonra evin kapısından çıkıp kapının önündeki siyah lüks arabanın içinde yatan jimin'e doğru gitti. Korumalar geriye çekilirken jungkook kapıyı açıp bir elini jimin'in beline, birini de bacaklarının altına koyup kucağına almıştı.
Jimin hâlâ uyuyordu. Çok yorulmuş olmalıydı.
Gerçi kim olsa bu yaşadıklarından sonra yorulurdu zaten...
Jungkook kucağındaki bedenle evin kapısından içeri girdi.Arkalarından hizmetçi de kapıyı kapattı. Jungkook kucağındaki bedenle yukarı kattaki odasına ilerledi.
Kapıyı dirseğiyle açıp içeri geçti.
Jimin'i yatağa bırakıp üzerindeki bol ceketi çıkarttı. Ceketi kenara koyup üzerine battaniye örtüp geri çekildi.Jimin hafif hafif mırıldanıp yan döndü. Yan döndüğünden dolayı pembe saçları yastığa dağılmış, kaynayıp kuruyan dudağı büzülmüştü.
Jungkook tam şu an kendinden nefret etti. Neden böyle birşey yaptığı için kendini suçladı. İlk defa yaptığı bir işten pişmandı..
Fakat gözü dönmüştü. Ortalıkta herkes "jungkook jimin'den dayak yedi" diye dolaşıp dalga geçince jungkook'da kendini tutamamıştı.
Fakat bu kadar yıpranacağını düşünmüyordu. Jimin'i bildi bileli güçlü biriydi. Dik başlı inatçı ve hakkını arayan biriydi. İlk defa bu kadar savunmasız görmüştü.Böyle olacağını düşünmüyordu..
Yatağının yanındaki koltuğa oturup,kafasını yana eğdi. Karşısında uyuyan bedeni izlemeye başladı. Kendini nasıl af ettirecekti?
Ya da jimin onu af edermiydi?Aklındaki düşüncelerle ellerini saçlarına götürüp karıştırmıştı. Jimin birazdan uyanır düşüncesi ile odadan çıkıp yan odadaki ilk yardım kutusunun yanına gitti.
İçinden renkli yara bantları ve sargi bezi gibi eşyaları çıkardı.
Jimin'in yapmasına izin vermeyeceğini biliyordu. Hatta oracıkta jungkook'u dövebilirdi.
Sonuna kadar da haklıydı.Jungkook yine jimin'in odasına gidecekken telefonu çaldı.
Telefonu açıp kulağına yanaştırdı.
Arayan jimin'in teyzesiydi."alo, suhaa hanım?"
"jimin yanındamı oğlum? Onun için aramıştım."
"evet, merak etmeyin o iyi."
"ona söylersin, doktorlar annesinin durumunun iyi olduğunu söylüyorlar yani ölüm tehlikesini atlatmış. Sadece kalıcı hasarlar kalabilirmiş."
"haber verdiğiniz için teşekkürler suhaa hanım. Jimin'e ileteceğim."
...
Jin
Sikeyim
Jungkook!
Buraya bakJungkook
Ne var amkJin
Jimin'e neden bunu yaptın
Yanına kalmayacak jeon
Seni geberteceğimJungkook
Jimin benim yanımda ve iyi
Boş yapmayı kesinJin
Ne saçmalıyorsun?
Çocuğu ilk önce ölesiye döv daha sonra yanımda o iyi de.Jungkook
Nereden biliyorsun dövdüğümü?Jin
Mal mısın?
Yoksa mal rolü mü yapıyorsun?Jungkook
Nereden biliyorsun diyorum?Jin
*bir video gönderdi*Jungkook
Sikeyim.
Kim çekti bunu?Jin
Ne bileyim amk
Sana sormalı
(görüldü)...
Bu bölümde bitti. Oy vermeyi unutmayınn💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VENOM|JİKOOK
Teen FictionJimin kimseye yenilmeyen, söz dinlemeyen, kendi başına tüm dertleri üstlenen ve asla kendini kimseye küçük düşürmeyen biri. Özellikle ona emir verilmesinden hiç hoşlanmaz. -(jungkook) Seni herkesin içinde kucağıma alırsam ne yapabilirsinki? 🥳#jikoo...