Oy vermiyorsunuz ama yinede yazacağım.
Oy vermedikçe hevesim kaçıyor🥺
...Jungkook yerdeki bedene yaklaşıp, eğildi. Ağzındaki sigara dumanını karşısındaki yüzü kan içinde olan çocuğa çevirdi. Jungkook jimin'e bakıp sırıttı.
"demmeki neymiş park? Jeon'a karşı gelmeyecekmişsin."
"s-senden nefret ediyorum jeon."
Jimin gözyaşlarını serbest bırakıp hareketlenmeye çalıştı. Her yeri ağrıdığı için yüzü buruşmuştu ve ağzından küçük bir inleme kaçmıştı.
Elleri yerdeki kırık cam içki şişelerine batıp ufak ufak kanamasına rağmen üstünü silkemeye çalışmıştı.Jeon hâlâ ona bakıyordu.
Fakat jimin'in aklındaki tek şey annesiydi. Tam ayağa kalkacakken çalan telefonla yerinde çakılı kalmıştı jimin.
Titreyen elleri ile telefonu aldığında, jeon ayağa kalkıp sırtını duvara yaslayıp jimin'i izliyordu."a-alo?"
"jimin o#=@!""
"sesin gelmiyor."
Jimin sesi gelmediği telefonu hoparlöre alıp dinlemeye çalıştı.
Ses daha iyi geliyordu."jimin.."
"suhaa teyze?, bir şey mi oldu"
"annen jimin.."
Jimin gözleri sonuna kadar açılmıştı.
Umarım düşündüğü şey değildir.
Yoksa yetişemediği için kendini asla affetmezdi.
Asla.."jimin o öldü.."
"n-ne? SUHAA TEYZE NOLUR ŞAKA DE NOLUR"
"hayır jimin'cim keşke şaka olsa meleğim."
"BABAMI NEDEN DURDURMADINIZ B-BEN ZATEN ORAYA GELİYORDUM *jungkook'a baktı. Onun yüzündendi hepsi onun yüzünden. * TRAFİK VARDI GELEMEDİM ŞİMDİ BİNİP GELECEKTİM SİZ... NEDEN ANNEME SAHİP ÇIKMADINIZKİ..."
Sonlara doğru yüksek sesi çatılıp minik bir çocuk gibi kırılgan çıkmıştı.
Jimin ne yapacağını nasıl davranacağını bilemiyordu şu an." o babam denecek adam nerede? Onun da ölümü benim elimden olacak. "
" hayır jimin saçmalama sadece buraya gel. "
" teyze sana onun yerini söyle dedim.
Onunla olan işimi halledip geleceğim.""oğl-"
"teyze, hadi."
"tamam. Eski barın oraya gitti diyorlar en son bilmiyorum. Polislere haber verildi zaten. Jimin birşey yapma oğlum. Başına bela alacaksı-"
Jimin telefonu suratına kapatıp ayağa kalktı. Dizi kanayan bacaklarıyla seke seke jungkook'un önünde durdu.
Jungkook'a nolmuştu böyle?
Jimin gözlerinde pişmanlık görüyordu.
Jimin tam yumruğunu kaldırıp vuracakken gücü kalmamışçasına hıçkırıp ağlamaya başladı.Kafası istemsizce jungkook'un göğsüne düşünce orada ağlamaya başladı.
"senin yüzünden jeon..
Hepsi senin yüzünden""ben-"
Jimin kafasını kaldırıp onu susturmuştu.
"sus jeon. Sus"
Jungkook sadece onun naif gözlerine bakmakla yetinmişti.
"şu an konuşacak en son kişi bile değilsin. Ki bu zaten seninle son konuşmamız jeon."
İşaret parmağını jungkook'a sallamaya başladı.
"sen.. Sen benim hayatımı mahvettin jeon."
Daha sonra birşey demeden çekip gitti jimin. Jungkook ise sadece arkasından bakakaldı.
Jimin ilk önce o adamı öldürecekti.
Sonra kendini.
Demiştim. Annesi onun tek yaşam amacıydı. Artık ne amacı kaldı,ne de yaşamı....
Nasıl buldunuz.
Bir dahaki bölümü yarın atacağım.Oy vermeyi unutmayınn💗💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VENOM|JİKOOK
Teen FictionJimin kimseye yenilmeyen, söz dinlemeyen, kendi başına tüm dertleri üstlenen ve asla kendini kimseye küçük düşürmeyen biri. Özellikle ona emir verilmesinden hiç hoşlanmaz. -(jungkook) Seni herkesin içinde kucağıma alırsam ne yapabilirsinki? 🥳#jikoo...