Oy vermeyi unutmayınn🖤
.....Jhope yarım saatin ardından taksiden parasını ödeyip inmişti. Jimin'in evine doğru yürümeye başladı. Kapının önüne geldiğinde kaşları çatılmıştı.
Çünkü kapı açıktı. İleri yürüdüğünde yerde yatan jimin ile gözleri kocaman olmuştu. Şaşkınlıktan biraz öyle durmuştu.Daha sonra hemen koşup jimin'in yanına ilerleyip diz çöktü. Yanaklarına ellerini koyup uyandırmaya çalıştı ama ne fayda, jimin uyanmıyordu.
Eline telefonu alıp ambulansı aradı.
Gözlerinden akan yaşlara engel olamıyordu. Karşısındaki bedenin dudakları kanlı, vucüdunda da birçok morluk oluşmuştu.....
Şimdi ise hastanedelerdi. Jimin hâlâ içerideydi ve jhope odanın kapısında doktordan veya hemşireden gelecek haberi bekliyordu.
Kapının açılması ile gelen doktora adımlamıştı jhope.
"ne oldu? İyi mi durumu?"
"iyi merak etmeyin. Sadece çok fazla darbe almış. Bunlar için krem ve damlalar yazacağım...
He birde çok fazla aç kalmış. Yani en az 1 haftadır birşey yememiş. Uykusuzlukta yapmış bayağı."Jhope duyduklarıyla gözlerini sonuna kadar açmıştı. Jimin nasıl bu kadar şeyi onlardan saklamıştı. Daha doğrusu saklayabilmişti?
Birkaç dakika sonra doktor yeniden gelip jhope'un jimin'in yanına gitmesine izin vermişti. Şimdi jhope jimin'in yanındaydı. Jimin ise uyuyordu.
Jimin'in telefonunu da almıştı jhope yanına. Gelen bildirimler ile telefonu açmak istemesede merak edip açmıştı. Gelen mesajlar onların grubundan dı. Ama en son mesajlaşma jungkook ile açık kalmıştı. Jhope okurken şaşkınlıktan ağzını açmıştı. Jungkook ona bu kadar kötü sözler söylemişken jimin onlara söylememişti?
Jhope şu an sinirli olsada jimin'e birşey demeyecekti.
Jm
Seni aptalJk
NeJm
Sen ne yaptığının farkında mısın?Jk
Ne yapmışım park?Jm
Ben jhope aptal.Jk
Telefonun sende ne işi var?Jm
Hastanedeyiz.Jk
Jimin'e mi bir şey oldu?Jm
Evet.
O baygın.
Ve hâlâ uyanmadı.
Senden yardım istedi ama sen ona siktir git dedin.Jk
Ne
Naswol
Neden baygjn
Yeriniz söyle banaJm
Siktir git jeon.....
Hobi'nin anlından öpelim beraber 😋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VENOM|JİKOOK
Novela JuvenilJimin kimseye yenilmeyen, söz dinlemeyen, kendi başına tüm dertleri üstlenen ve asla kendini kimseye küçük düşürmeyen biri. Özellikle ona emir verilmesinden hiç hoşlanmaz. -(jungkook) Seni herkesin içinde kucağıma alırsam ne yapabilirsinki? 🥳#jikoo...