I want you

3K 221 28
                                    

Oy vermeyi unutmayınn💗
....

Jimin ne yapacağını bilmiyordu. Hiç beklemiyordu. Ki jungkook ile öpüşecek kadar seviyeye gelmemişti. Yani o öyle düşünüyordu. Nedenini bilmiyordu ama bundan rahatsız olmuyordu.

Fakat öyle şaşırmıştı ki karşılık dahi vermiyordu. En sonunda jungkook kafasını kaldırıp jimin'e baktı.
Onun böyle utanmasını seviyordu. Hoşuna gidiyordu. Jimin'e bakıp sırıttı.

"güzelim?"

"sen yine beni öptün."

"rahatsız mı oldun sarışın?"
Sesi alaylı çıkmıştı. Çünkü zaten dünkü konuşmalarında Jimin mesajında hoşuna gittiğini söylemişti.

"HAYIR APTAL! SADECE AH.. ANİDEN YAPMA BUNLARI KALBİME İNİYOR."

Jungkook bu tatlılığı karşısında kahkaha atmıştı. Yaklaşıp burnunun ucuna bir öpücük daha kondurdu.

"böyle utandığını bilsem daha sık öperdim."

"APTAL. Hoşuna gidiyor yani?"

"fazlasıyla park."

"Arsız."

"öyleyimdir."

"LAN KAPIYI AÇSANIZA AMK GÖTÜMÜZ DONDU"

Rm'in bağırması ile konuşmaları yarım kalmıştı. Jimin fırsatı bulmuşken kolları arasından sıyrılıp kapıyı açmıştı. Açar açmaz rm'i bile takmadan kendini odadan dışarı atmıştı.

Jungkook ise arkasından şaşırsa da sırıtıyordu.

"Jungkook doğruyu söyle yemedin dimi lan jimin'i"

"yedim hyung. Midemde."
Jungkook kıkırdayıp odadan çıkmıştı.
Dışarı da tae yine telefondaki silah oyununu oynuyordu.
Jhope ve yoongi beraber oturup sohbet ediyorlardı. Rm ise Jin için aldığı battaniyeyle odadan çıkıp yanına gitmişti.

Gözleri jimin'i ararken arka tarafta sandalyeye oturup dizlerini kendine çekip kollarını da etrafına bağlayıp, kafasını dizlerine yaslayan bir adet Jimin görmüştü.

Yanına doğru ilerleyip onun yanındaki sandalyeye oturdu.

"sarışın."

"hm?"

"üşümüyormusun? Hobi'nin sana verdiği battaniye nerede?"

"üşümüyorum. Odada kaldı battaniye."

"gidip alayım"

"hayı-"

"sus sarışın. Burnun kıpkırmızı olmuş."

Jimin diretmemiş jungkook'un battaniyeyi alıp geri gelmesini beklemişti.

"geldim.al şunu."

"teşekkür ederim."

"önemli değil sarışın."

İkisi de sandalyelere oturup manzarayı izliyorlardı.

Jimin denizi. Jungkook jimin'i.

En güzel manzara değil miydi iki çift göz ama sadece sana sevgi dolu bakanından.

Jimin'in aklı karışıktı. Birkaç gün öncesine kadar ikisi de birbirinden nefret ediyordu. Fakat az önce jungkook onu öpmüştü.

Acaba gerçekten jungkook ona karşı birşeyler hissediyormu diye içten içe kendini yiyordu.

"sarışın."

"hm?"

"okulun ilk zamanları, seninle ilk kavga ettiğimiz gün. Jackson ile neden kavga  etmiştin?"

Jimin aklına gelen anılar ile gözlerini kırpıştırmıştı. Gerçekten iğrenç bir gündü.

"o babamdan dayak yediğimi öğrenmişti. Kantinde de bağırarak bununla alay etti. Bende kendimi tutamadım."

Jungkook duyduğu şey ile gözlerini kocaman açmıştı. Jimin haklı olmasına rağmen jungkook gidip onu dövmüştü. Kendinden tiksiniyordu jungkook.

"jimin ben-"

"özür dileme kook. Sende haklısın. Babasından dayak yiyen biri ile dalga geçilmeli değil mi?"

"ben özür dilerim."

"seninle her konuştuğumuz diyaloglar da ben haklı çıkıyorum kook, ve sende hep özür diliyorsun."

"ben aptalım park."

"öyle deme."

"Cidden sana daha önce yaptığım her şey için çok özür dilerim. Yeminim olsun ki birdaha sana hiçbir yanlışım olmayacak park."

"Sana inanayım mı?"

"inan güzelim. Çok özür dilerim. Seni çok kırdım. Çok üzdüm ama birdaha olmayacak hm?"

"bilmiyorum kook. Düşünmem gerek. Sadece sana inanıyorum ama daha önce de özür dilemene rağmen yine kırdın, yine üzdün, yine bıraktın kook."

"seni bekleyeceğim park."

....

Birdahaki bölüm final olacak🥺💗
Bayağı uzun olacak bu yüzden. Bunu kısa kesmenin sebebi de o.
Finali okuyup okuyup bitiremeyin diye😋💗

Oy vermeyi unutmayın💗

Oy vermeyi unutmayın💗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1.olmuşuzz🥺💗💗

VENOM|JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin