Believe me

3K 263 29
                                    

Oy vermeyi unutmayınn💕🥺
.....

Jimin karşısındaki adama anlamaz gözlerle bakıyordu. Adam ise sırıtıyordu. İşin içinde babası varsa kesinlikle zararlı bir şeydi jimin için.

"ne anlamda?"

"baban en son bizden borç para almıştı. Ve ödemeyi 1 ay erteledi. Şimdi de öldü diyorlar. Madem baban öldü. Onun devrini sen çekeceksin küçük çocuk."

"o adam benim babam değil. Şimdi çıkın gidin şuradan."

"resmiyetten kabul etsende etmesende baban. Ya parayı verirsin ya da bizden rahat edemezsin evlat."

Jimin daha fazla yapamayacağı için kapıyı suratlarına kapatacaktı fakat adamın yanındaki iki koruma kapıyı jimin kapatmadan açıp jimin'i iki kolundan tutmuşlardı.

" bırakın beni. Bıraksana! "

Adam bir sigara yakıp yüzünü jimin'e yaklaştırmıştı. Jimin yüzünü iğrenir gibi buruşturup adama bakmıştı.

"paran varmı küçük çocuk?"

Jimin sadece annesiyle biriktirdiği parayı harcıyordu şimdilik.
Planında birkaç hafta sonra işe başlamak vardı zaten.
Elindeki son parayı da bu adamlara veremezdi. Ki adamların ne kadar istediğini bile bilmiyordu.

"hayır."

"güzel ozaman acı çekeceksin küçük."

Adam kafasını sallayıp korumalara işaret yapıp evden çıktı. Korumaların ikisi jimin'i tutarken diğer ikisi jimin'i dövmeye başlamıştı. Jimin'in çıtı çıkmıyordu. Çünkü biliyordu boğazından lav misali çıkan sözleri onlara söylesede fayda etmeyecek, tam tersi ona daha çok acı çektirecek ti.

Karanlığın içine gömülmüş yıldızları ararken kendini kaybediyordu belki de jimin.

Bir şeyi tam oluruna aldım derken. Daha kötüsü geliyordu.

Jimin'mi doğru yolu ararken kayboluyor du, yoksa doğru yol zaten kayıp mıydı?

Küçüklüğünden beri aynı acıları çekmekten bıkmıştı.
Fakat bilirsiniz, en çokta bıktığınız şeylere alışırsınız. Çünkü çoktan hayatınızın bir parçası olmuştur bıkmışlık.

Adamlar hâlen jimin'i darp etmeye devam ediyordu. Jimin babasından kurtulmuştu, ama babasının dertlerinden kurtulamamıştı.

Biliyordu babası zaten hayatının en kötü cezasıydı ona.

Bir deniz düşünün, tüm balıklar orada yaşamak zorunda. Ama deniz çoktan zehirli olmayı seçmişti.
Peki ya balıklar?
Ne farkeder?
Oradan çıkarlarsa susuzluktan, çıkmazlarsa zehirden öleceklerdi.

Jimin'de böyleydi işte babasıyla olsa da olmasa da hiç birşey iyiye gitmiyordu.

Babası jimin'in yüzmeye çalıştığı denizde boğulmasını sağlayan dalgalardı.

En sonunda jimin bilincini kaybetmeye başladığında adamlar onu bırakıp evi terk etmişlerdi. Jimin uykusuzluk ve yemeksiz kaldığı günlerden sonra bu kadar sarp edildikten sonra dayanamamıştı.

Eline son gücüyle telefonu alıp önüne gelen herhangi birine mesaj atmıştı.

Jm
Buraya gel lütfen
İyi değşlim
Yardsm et

Jk
Siktir git jimin.
Seninle işim yok artık.

Şimdi ise yerde göz kapakları daha fazla dayanmayan jimin. Birkaç dakikanın sonunda bayılmıştı.

......
Jimin'im🥺

VENOM|JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin