Okuyan herkes neden oy vermiyorr😡💪.
Neyse bölüm yine texting+düzyazı olacak.
İyi okumalar.
...Jungkook ilk defa okula erken gelmişti. Nedeni ise park jimin'in ta kendisiydi. Yoongi işi olduğu için bugün okula gelmemişti. Jungkook tek oturduğu sıradan teneffüs zili ile çıkarken. Koridorda yürümeye başladı. Taehyung'u arıyordu. Bulamayınca sınıfına doğru gitti.
Sınıfta uyuyan Taehyung'u görünce küçük bir of çekti ve tae'nin yanına yaklaştı.
Kafasına fazla sert olmayacak şekilde vurarak uyandırmaya çalıştı.
Tae uykulu gözlerini kaldırıp jungkook'a baktı."gelmeyeceğim çok uykum var."
"siz başına belamısınız. Biri evde uyumak için okula gelmez biri de okulda uyur."
Tae bir of çekip yine kafasını sıraya gömüp uyudu. Jungkook daha fazla uğraşmayarak sınıftan çıktı.
Kantine doğru ilerlemeye başladı.
Bugün kahvaltı etmemişti zaten.
Kantinin kapısını açıp yemek kısmına doğru gitmeye başladı.Tüm gözler yine jeon jungkook'un üzerindeydi.
Yemek sırasına bile girmeye gerek duymadan yemeği en ön sıraya geçip almaya başladı.
Tepsisini doldurup herhangi boş bir masaya oturmaya gitti.
Sandalyesini çekip oturdu.
Yemeğini yemeye başladığında gözüyle etrafa bakıyordu.Az ilerisinde cam tarafında telefon ile konuşan pembe saçlıyı görünce dikkatlice ona bakmaya başladı.
Ama bir terslik vardı.Jimin'i ilk defa böyle endişeli ve korkulu görüyordu.
Jimin yüzüne kapanan telefonla ne yapacağını şaşırmıştı.
Babası annesine jimin yüzünden bir şeyler yapacağını, çünkü jimin'in gay olduğunu bilip buna izin vermesine sinirlenmişti.Annesi ve babası zaten sıkıntılılılardı.
Araları hiç bir zaman iyi olmamıştı.
Zorla evlenmişlerdi zaten.
Jimin şimdi onlardan ayrı yaşasada aklı hep annesindeydi.
Hayattaki tek yaşam amacı oydu ve ona birşey olmasına katlanamaz dı.Bir an önce gidip annesini o adamdan kurtarması lazımdı.
Yoksa annesini öldürebilirdi bile o adam.Jimin hemen kantinden çıkıp müdürün odasına izin almaya gitmişti.
Jungkook planını yapacağı için sırıtıyordu.
O park jimin ise,
O da jeon jungkook'du.
Ve intikamını da alacaktı jimin'den.
...Jimin ara sokakta yürürken taksi durağına doğru gidiyordu.
Çok korkuyordu.
Ya yetişemezse annesine?
Ya bir şey olursa?Jimin ağlamaktan nefret etsede konu annesiydi.
Her an ağlayabilirdi jimin.
İlk defa dokunsan kırılacak gibi duruyordu.Ara sokakta yürümeye devam ederken birden karşısına çıkan grupla afallamıştı.
Yanlarından geçmek için hareketlendiğinde duvara itilmesi bir oldu.
Jimin sırtındaki ağrıyı umursamadan karşısındakine yumruk artınca birden gruptaki iki kişi kollarından tutmuştu.Jimin ilk defa korkuyordu.
Ama dayak yiyeceği için veya başına birşey geleceği için değil.
Annesi içindi..
Her kaybettiği zaman annesinin başına gelecekleri büyütüyordu.Gruptaki diğer iki kişi birden jimin'e yumruk ve tekme atmaya başlayınca jimin'in annesi için tuttuğu gözyaşı akmıştı.
Az kişi olsalardı jimin hepsinin icabından gelebilirdi fakat 5 kişilerdi.Arkadan gelen bir beden daha vardı.
Diğerleri yere yalpalayan jimin'e tekme atmaya devam ederken gelen bedenle jimin'in gözleri büyüdü.
Jeon jungkook.
Jimin tekmelenirken karşısında duran bedene yaşlı gözleriyle bakıyordu.
Jungkook cebindeki sigara paketini çıkarıp jimin'in dayak yerken izlemeye başladı."intikam soğuk yenen bir yemektir park."
...
#gökten yağan kaplumbağa bokları#
Jin
Lan jimin den haber alıyormusunuzRm
Hayır bende onu soracaktımJhope
Bende haber alamıyorum nerede lan buJin
Hiçbirimiz bilmediğimize göre okul grubuna soralımRm
HarbiJhope
Ben sorarımRm
Tamam...
. Okul grubu.
Hobi
Jimin'den haber alan varmı?
Ulaşamıyoruz.Taemin
*bir video paylaştı *Rm
Ne bu?Taemin
Haberiniz yokmu?
Tüm okul bunu konuşuyor.
Açın görürsünüz.Jin
Siktir
Kim yaptı lan bunu
Jungkook'u sikeceğimTae
Jungkook bu sefer fazla abarttı sanırım.
...Jimin meleğim çok üzülecek ama merak etmeyin o da intikam alacak💪🖤
Oy vermeyi unutmayınn💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VENOM|JİKOOK
Teen FictionJimin kimseye yenilmeyen, söz dinlemeyen, kendi başına tüm dertleri üstlenen ve asla kendini kimseye küçük düşürmeyen biri. Özellikle ona emir verilmesinden hiç hoşlanmaz. -(jungkook) Seni herkesin içinde kucağıma alırsam ne yapabilirsinki? 🥳#jikoo...