Oy vermeyi unutmayınn💗
....Jimin, jungkook, jhope, suga, rm, Jin ve tae kantin masasında oturuyorlardı. Tüm okula bir gün hepsinin aynı masaya oturacağını söyleseniz büyük ihtimalle sizle dalga geçip gülerlerdi.
Fakat şaka değil di. Hepsi aynı masadaydı. Ama hiçbiri konuşmuyordu. Jungkook jimin'e gözlerini dikip sırıttığı için jimin kafasını kaldırmıyor, dizleriyle bakışıyordu.
En sonunda sessizliği bitiren tae olmuştu.
"böyle boş boş oturacakmıyız?"
Jungkook'ta ona katılıp.
"haklı. Biraz konu mu açsanız? Hem jimin'de kafasını sonunda kaldırmış olur.""hadi akşam buluşalım."
Herkes jin'in attığı fikirle kafasını kaldırınca jungkook araya girmişti.
"evet. Bizim yatı alırım babamdan? Orada vakit geçiririz."Rm de kafasını sallamıştı.
"harika fikir. O zaman kimse itiraz etmesin gece buluşuyoruz."...
"ya hobi hyung bıraksana"
"güzelim üşüyorsun. Şunu da giy."
Jhope jimin'e 3. Battaniye yi vererek ısınması için bedenine sarmıştı. Jimin mız mız etsede hobi vazgeçmediği için pes etmişti.
"güzelim derken?"
Hobi sesin sahibine dönerek kaşlarını çattı.
"sana ne be!"
Yoongi yanlarına yaklaşıp,
"çingenemiymişsin sen?"Hobi yoongi'den duyduğuna inanmayıp gözlerini açmıştı.
Ne yani cidden Yoongi onunla konuşuyordu."ne alaka be!"
"bana da mı cırlayacaksın hobi? Yakıştıramadım."
Jimin onları izleyip sırıtıyordu. Çünkü hobi uzun süredir Yoongi hyung dan hoşlanıyordu. Jimin onlara sırıtırken birinin onu kolundan çekip yatın içindeki odaya çekmesi bir olmuştu.
Jimin ne olduğunu anlamadan sırtı duvara yaslanmıştı. Oda da ışık kapalı olduğu için karanlık olduğundan jimin kim olduğunu göremiyordu.
Fakat şimdi aldığı sade ve etkileyeci kokudan bunun Jeon jungkook olduğunu anlamıştı."j-jungkook?"
"efendim güzelim?"
Jungkook burnunu jimin'in yanağına sürtüp kulağına fısıldamıştı.
"kokumdan mı anladın yoksa?"
Jimin jungkook'un temasıyla kaskatı kesilirken güçlükle kelimeleri toparlayıp konuşabilmişti.
"h-hayır. Sadece başka kim beni odada sıkıştırır ki?"
"hm. Öyle mi dersin?"
"öyle."
Jungkook duvarda olan iki elinden birini jimin'in beline atıp kendine çekmişti. Jimin hareket bile edemezken heyacandan titreyen ayakları ile düşmemek için jungkook'un omuzlarına tutunmuştu.
Jungkook belindeki elini sıklaştırıp yüzünü daha da olabildiğince yüzüne yaklaştırmıştı. Nefesleri birbirine karışıyordu.
"sarışın"
"hm?"
"seni öpmeme izin verir misin?"
Jimin duyduğu soruyla ne yapacağını ne diyeceğini ne düşüneceğini bilmiyordu. Kaskatı kesilmiş bedeni ile hızlı hızlı nefesler alıyordu.
"jeon-"
Daha ağzını açamadan dudağına kapanan dudaklar ile nefesi içine kaçmıştı. Gözleri sonuna kadar açılırken jungkook'un gözleri çoktan kapanmıştı.
....
#kookmin de 3. Olmuşuzz💗🥺
Oy vermeyi unutmayın💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VENOM|JİKOOK
Teen FictionJimin kimseye yenilmeyen, söz dinlemeyen, kendi başına tüm dertleri üstlenen ve asla kendini kimseye küçük düşürmeyen biri. Özellikle ona emir verilmesinden hiç hoşlanmaz. -(jungkook) Seni herkesin içinde kucağıma alırsam ne yapabilirsinki? 🥳#jikoo...