"Louis! LOUİS! Ölü hayvan gibi yatmayı kes! Geç kalacağız!"
Resmen üzerimde tepinen Mai'ye kısık gözlerimle baktım.
"İyi de daha alarmım bile çalmadı."
"Çaldı Louis. Ama onu 4 kere erteledin. Ve seni uyandırmasaydım geç kalana kadar ertelemeye devam edecektin."
"Anladım, şimdi üzerimde tepinmeye ara verebilirsin bak gözlerim açık."
Gözlerimi olabildiğince açtım gözüne sokmak istercesine ama uyuduğum 2 saatlik uyku yüzünden torbacı gibi gözüktüğümün farkındaydım. Kafamı tekrar yastığa gömmemek için büyük bir çaba sarf etmem gerekiyordu.
"Haha bi emin olamadım ama neyse. Olamaz, Ethan bütün masayı uçurmadan önce aşağıya yetişmem lazım."
Mai kafamı okşayıp yanaklarımı sıktı ardından aceleyle odamdan çıktı.
Mai. Bu evde yaşayan benimle beraber 6. kişi. Özel gücü geleceği görme, zayıf noktası bu özelliğinin çok kısıtlı olması. Bize çoğu zaman fotoğrafı andıran birkaç karenin zihninde belirdiğinden bahseder.
Ne kadar üşensem de yorganı üzerimden itip yataktan çıktım. Dün gece kurutucudan çıkartıp sandalyenin üzerine özensizce fırlattığım formamı aldım. Okulun arması, altın renge sahip kaliteli bir iple siyah gömleğin sağ üst kısmına işlenmişti. Geceliğimi çıkartıp formayı giydim. Aynı armaya sahip olan koyu kırmızı kravatı da düğüm yapmamaya özen göstererek boynuma taktım. Pantolonunumu da ayağıma geçirdiğimde giyinme işi bitmişti.
Bu evde yaşayan diğer kişilerden kısaca bahsedeyim.
Ethan, yemeği soğutayım derken masayı uçuran eleman. Özel gücü hava kontrolü. Zayıf noktası ağırlık sınırının olması.
Laura, yarı bitki yarı insan ve vücudunun bir kısmını zehirli sarmaşığa çevirebiliyor. Zayıf noktası, vücudu bir bitki gibi çalıştığından su, nem ve ışık sorunları yaşaması.
Athena, evdeki yaşça en büyük ve olgun davranışlara sahip insan. Özel gücü ateş kontrolü. Zayıf noktası gücünü kullandığı esnada ıslanmasının ona büyük zarar vermesi. Bu arada gücünü kullanırken gözleri ve saçları kırmızı oluyor. Ben neden bu kadar havalı değilim amk. Neyse.
Lana ise iyileştirme gücüne sahip. Biryerlere tırmanmaya ve tırmandığım yerlerden sürekli düşmeye bayıldığım için en çok benimle uğraşır. Zayıf noktası gücünü fazla kullandığında bayılması. Ayrıca sürekli götümde kurt olduğundan bahseder. Ama yok. İftira.
Son olarak ben. İsmim Louis. Özel gücüm ise yarı kedi yarı insan olmam.
Özel gücümün getirdiği birkaç özelliğim de var. Keskin dişlere ve havalı pençelere sahibim, karanlıkta görebiliyorum. Dönüşebildiğim birkaç forma sahibim. İlki insan, en çok kaldığım form. İkincisi yarı kedi yarı insan, kısaca neko da diyebiliriz. Bu formun insan formundan tek farkı kedi kulakları ve kuyruk. Çoğu zaman iradem dışı çıktıkları için kulaklarımı ve kuyruğumu pek sevdiğim söylenemez. Beni hep utandırıyorlar!
Son form ise tamamen kedi olan form. Bu formdayken siyah, yeşil gözlü yavru sayılabilecek bir kedi oluyorum. Yarı kedi yarı insan olduğumda ise normalde de yeşil olan gözlerim biraz parlaklık kazanıyor, kulaklarım, içindeki hafif pembelik hariç siyah, kuyruğumda buna uyumlu olarak siyah renk.
Zayıf noktam ise fiziksel olarak güçsüz kaldığımda ya da ağır bir yara alıp kan kaybı yaşadığımda kedi formuna girip çıkamamam. Ayrıca tıbbi tedaviye ihtiyaç duyduğumda, vücudum kedi gibi çalıştığı için insancıl tedaviler işe yaramıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maske (BxB)
Random"Özel insan" olarak adlandırılan kişilerin toplandığı bir ada ve içinde eğitim gören öğrenciler. Hiçbirisi neden burda tutulduğunu bilmiyor. Tek bildikleri bir şeylerin ters gittiği. Kimin kötü kimin iyi tarafta olduğunu anlamak neredeyse imkânsız...