Mi-am deschis ochii, examinînd încăperea ce era d-abia luminată de razele soarelui, ce urma să răsară. Mi-am întors privirea spre stînga, văzînd corpul adormit al lui Harry, ce avea buzele puţin întredeschise, iar creţii atîrnîndui peste frunte. Imaginile de ieri îmi invadase mintea, realizînd acum, cît de apropiaţi am am fost cu el. Ceea ce e ciudat lucru e că mi-a plăcut, într-atît de mult, încît dacă aş avea oportunitatea de a întoarce timpul înapoi, aş face asta cu Harry din nou. Ştiu că acum nu gîndesc limede, şi nu conştientizez că am o iubită sau că acum o zi eram un băiat normal. Dar cui îi pasă? Trăiesc clipa.
Nu ştiu exact ce simt pentru Harry, dar un lucru e concret, am sentimente pentru el şi îl plac. Îl plac, şi îmi place atunci cînd mă priveşte atent muşcîndu-şi buzele. Îmi place cînd zîmbeşte, dezvăluind două gropiţi adînci. Îmi place cînd mă atinge. Îmi place cînd corpurile noastre sunt presate unul de altul. Îmi place cînd buzele noastre se împletesc unele cu altele. Îmi plac mîinile lui imense plimbîndu-se pe pieptul meu. Îmi place vocea lui atunci cînd îmi pronunţă numele. Îmi place tot la el.
Mi-am întins braţult spre noptiera de lîngă pat, luînd telefonul şi deblocîndul. Am deschis twitterul, unde am văzut sutele de meaje şi notificări primite de la fani, ce aşteptau răspunsuri. Am trecut cu privirea peste ele, oprindu-mă la una ce era de la Theodora.
@Louis_Tomlinson E Harry ok? Nu răspunde la telefon şi nu pot da de el.Am vrut să-i răspunde, dar o idee tîmpită îmi veni în cap. Un video. Am pornit camera şi am început să filmez fiind indiferent de ce va spunde Modest! Sau de faptul că e Harry lîngă mine.
" Hei aici Louis Tomlinson, exact din patul renumitului somnoros Harold Styles. Am primit o întrebare ce e adresată domnului Styles, ce pe moment se află în hibernare. Ar fi păcat să-l trezim acum, dar ar fi şi mai păcat dacă l-aş lăsa sa doarmă. " încep fîsticindu-mă în întreg patul.
"Harold trezeşte-te!" zic zguduind-ul puţin. El doar mîrîi şi se întoarse cu spatele la mine, expunîndu-şi spatele plin de zgîrîieturi.
"Uuu, dar ce avem noi aici? Cineva a avut o mică aventură seara trecută." zic rînjind, fiind mîndru de ceea ce era expus pe spatele lui.
"Louis, tacă-ţi fleanca." zise el cu o voce groasă, adîncindu-se n cearşafuri şi trăgîndu-şi plapuma peste el.
"Oh haide, fanii vor să te vadă somnoros." zic îndreptînd camera spre el.
"Louis, dacă nu mă laşi să dorm ju- "
"Îţi întorc favoarea pentru ieri." zic seductiv în urechea lui, iar el tăcu pentru cîteva momente. Îşi întoarse faţa spre mine, privindu-mă somnoros.
"Louis. Dormi!" zise slab întorcîndu-se iar cu spatele la mine.
"După cum vedeţi, ursul grizzly Styles e prea morocănos în dimineaţa asta, deci da Theo, el e bine." termin apoi închid camera. Am aruncat telefon undeva pe jos, apoi mi-am întors privirea spre Harry ce probabil dormea. M-am apropiat de el, îndepărtînd uşor plapuma, pentru a trasa cîteva linii pe pielea lui, ocolind rănile de pe spate.
"Hazz.." zic lipindu-mi zona intimă de fundul lui, simţind cum membrul meu devine din ce în ce mai tare. Am plasat un sărut pe spatele lui , lăsînd mîna să se ridice şi să coboarea de-a lungul corpului lui.
"Harry.." şoptesc, plasînd un alt sărut umed.
"Louis Tomlinson, controlează-ţi hormonii şi lasă-mă să dorm." mîrîi îndepărtîndu-mi mîna de pe el.
"Dar Harry.." mă milogesc presîndu-mi şi mai tare bărbăţia de el, scoţînd un geamăt înfundat. El doar tăcu, continuîndu-şi somnul. Mîna mea ce-i cutreieră spatele, se opri şi curbă spre abdomenul lui ca mai apoi să coboare în boxerii lui, unde găsi un Harold junior ce nu avea somn. Am început a-i mîngîia bărbăţia, şoptindu-i diferite chestii 'murdare' seductiv, sperînd că se va trezi.
CITEȘTI
My Happy Empty Heart (Larry Stylinson)
Fanfic"Sper că inima ta e destul de puternică pentru a rezista la plecarea mea." "Dacă tu nu cobori din ceruri pe aripile formate şi create de iubirea nostră, atunci va trebui să cobor în Infern făcînd un pact cu Diavolul" ________________________________...