Mereka ber-12 turun dari Van setelah sampai ke destinasi.
Ada yang merenggangkan badan, ada yang menghirup oxygen negeri Busan, dan ada yang tidur sambil berdiri.
"Okay, anak-anak tak seberapa nak angkat ku, sila ambil barang korang." Arah Seungcheol dan lansung dituruti oleh mereka bersepeluh kecuali Jihoon yang tengah tidur sambil berdiri.
Jjtak!
"Auch." Jihoon mengusap dahi nya yang dijentik secara haram oleh Wonwoo.
"Asal kau jentik dahi aku" Wonwoo membuat muka derk.
"Saja."
"Si-" Belum sempat Jihoon mengeluarkan ayat mutiara.
Jisoo terlebih dahulu mengacuh kan rotan nya kearah Jihoon "Kau carut, berbirat tangan kau."
Jihoon menjeling Wonwoo dan Jisoo lalu mengambil beg sandang dan beg yang lain dari bonet Van dan terus menuju kearah yang lain.
"Woahh, besarnya." Hidung Jisoo mengembang manakala Jeonghan poker face.
"Jangan puji si ikan Josh ni, tengok dia dah kembang."
"Alah kau ni han, sekali sekala kembang apa salahnya" Jeonghan membuat muka judge.
"Dah, dah, jom masuk." Ajak Junhui sambil mengheret bagasi miliknya.
Mereka ber-dua belas masuk kedalam Villa.
Terdapat pelbagai reaksi dari para member.
Ada yang jakun macam tak pernah masuk rumah besar, ada yang wat lek wat pis dan ada yang terus berlari kearah Sofa.
Hansol memandang sekeliling Ruang tamu Villa itu "Hmm, not bad tho."
"Sakitnya pinggang aku." Ringis Seungcheol sambil berguling-guling diatas sofa.
Buk!
"Unta tua jatuh sofa sia." Mereka yang berada diruang tamu itu ketawa sakan.
Seungcheol meng-pout bibir "Tak guna punya manusia."
Tak lama selepas itu jeritan nyaring datang dari tingkat atas.
"INI BILIK AKU.
"HOTAK KAU, AKU YANG COP BILIK NI DULU."
"Sudah-sudah, memandang aku yang paling handsome kat sini, aku yang ambil bilik ni."
"HOTAK KAU!"
"Apa yang bising-bising tu." Tanya Jeonghan, yang lain mengedikan bahu nya.
"Dengar macam tengah rebutkan bilik."
"Memang tengah berebut bilik pun."
"HISH KAU NI, AKU NAK BILIK YANG ADA TANDAS!"
"AH TAKDE-TAKDE, AKU PILIH DULU JADINYA AKU LAH YANG TIDUR BILIK NI!!"
"AH TAKDE-TAKDE AKU LAH, BLAH KORANG DUA!!!" Minghao menolak Seokmin dan Mingyu dengan kuat lalu masuk kebilik dan menutup pintu dengan rapat.
"YAK! APEK! BUKA PINTU NI." Seokmin mengedor pintu bilik dengan kuat manakala Mingyu memulas-mulas knop pintu.
"TAK GUNA PUNYA KATAK, KAU BUKA PINTU NI SEKARANG!"
"TAKNAK, BLAH KORANG DUA, AKU YANG DAPAT BILIK NI DULU."
Chan yang berada berdekatan dengan mereka pun sweatdrop.
"Hyung-hyung ku sekalian, Bilik tu besar kan, kenapa tak kongsi je."
YOU ARE READING
HYBRID TERSESAT:Season One
FantezieCerita ini mengisahkan tentang 2 manusia terjumpa seekor Hybrid Harimau yang disangkanya Harimau Terbiar yang tersesat dibandar. Mereka membawa Harimau itu kerumah dan berniat untuk membela nya bersama dengan kawan mereka yang lain. Bagaimanakah kis...