"K-kenapa Aunty buat macam ni pada saya." Tanya Hoshi dengan suara perlahan.Ia sekarang sudah kehabisan tenaga untuk menjerit.
"Ini semua sebab bapak kau dengan adik aku! Diorang yang buat rancangan aku hancur!"
"Apa yang Appa buat dekat aunty sampai Aunty marah sangat dekat dia."
"Disebabkan dia lah semua rancangan aku hancur! HANCUR!!"
"IYA SAYA TAHU RANCANGAN AUNTY HANCUR SEBAB APPA SAYA, TAPI BAGITAHU LAH APA SEBAB NYA HALAMAK!!" Aunty Shim mengaru tengkuk nya yang tidak gatal lalu duduk dikerusi bersebelahan dengan katil pesakit yang Hoshi baring.
"Semua nya bermula..... "
Flashback .
"AKHIRNYA! AKU DAPAT CIPTAKAN SEJARAH!!" Pekik Aunty Shim riang.
Tuan Kwon yang merupakan tunangan kepada Aunty Shim memandang kearah nya dengan tatapan pelik.
Tuan Kwon menghampiri Aunty Shim lalu memeluk pinggang Aunty Shim dengan erat.
"Apa yang buat awak bahagia sangat ni?" Tanya nya sambil meletakkan dagu diatas bahu Aunty Shim.
"Sayang! Uji kaji saya berhasil." Tuan Kwon membuat muka terkejut lalu melepaskan pelukan nya.
"Seriously babe?" Aunty Shim menganguk mantap. Tuan Kwon tersenyum tipis.
"Syukurlah, akhirnya impian awak tercapai."
Sebulan berlalu.
Perangai Aunty Shim berubah total. Ia menjadi semakin gila dengan kerjanya .
Aunty Shim tersenyum bagaikan orang gila. Ia menyuntik cecair berwarna biru kehitaman pada lengan bakal bapak mertua nya.
Tuan Kwon yang ternampak kejadian tersebut berlari mendekati Aunty Shim yang ketawa mengilai.
"ARGHH!!" Raung Sang bakal mertua.
"SAYANG! APA YANG AWAK BUAT!!" Aunty Shim menatap nyalang kearah Tuan Kwon.
"KAU DIAM! KAU TAK ADA HAK UNTUK LARANG AKU!!" Aunty Shim merogoh poket seluar nya lalu mengeluarkan jarum suntik.
Jarum suntik tersebut terdapat cecair berwarna kelabu.
Cttak!
Ia mencucuk kan jarum tersebut pada leher sang bakal bapak mertua dengan kasar.
"AYAH!"
"ARGHHH!!!"
Tuan Kwon berlari menghampiri Ayah nya yang secara perlahan berubah menjadi seekor serigala berbadan besar.
"Ayah! Ayah!!" Panggil nya.
Tuan Kwon memandang kearah Aunty Shim dengan tatapan benci.
"DASAR PEREMPUAN TAK GUNA!!"
"HAHAHAHA!! KATA LAH APA YANG KAU NAK KATA!! KAU TAK AKAN DAPAT HALANG AKU!"
"GUARGGH!' Kini Sang Bapak sudah bertukar secara seratus peratus menjadi serigala.
Serigala [ si bapak ] tersebut menerkam Tuan Kwon.
Tuan Kwon sedaya upaya menahan serigala daripada mengigit nya " AYAH! SEDAR AYAH !!"
Aunty Shim masih lagi ketawa riang "TAMAT RIWAYAT KAU KWON YOUNGSOON!"
YOU ARE READING
HYBRID TERSESAT:Season One
FantasiCerita ini mengisahkan tentang 2 manusia terjumpa seekor Hybrid Harimau yang disangkanya Harimau Terbiar yang tersesat dibandar. Mereka membawa Harimau itu kerumah dan berniat untuk membela nya bersama dengan kawan mereka yang lain. Bagaimanakah kis...