ထယ်ယောင်းတစ်ေယာက်ဆေးခန်းဖွင့်ပြီးနောက်ပိုင်းမှာကိုကိုနဲ့မေတွ့ဖြစ်...သူကိုယ်တိုင်ကဆေးခန်းမှာဘဲအချိန်ကုန်တာများနေတာကြောင့်ရော၊ကိုကိုကလည်းအလုပ်နဲ့တစ်ဖက်ကြောင့်ရောမတွေ့ဖြစ်ပါ...ဖုန်းနဲ့သာအဆက်အသွယ်လုပ်ဖြစ်ကြသည်
Th"ဟင်းးးကိုကိုနဲ့တောင်မတွေ့တာကြာလှပြီ"
နေ့လယ်ပိုင်းတွေမှာဆေးခန်းကလူသိပ်မလာတာကြောင့်ထယ်ယောင်း..ကိုကို့အကြောင်းတွေးမိပြီးတစ်ကိုယ်တည်းညီးညူနေမိသည်..ဒါကိုဆေးခန်းမှာအကူခေါ်ထားတဲ့nurseမလေးကကြားသွားပြီး
......"ဒေါက်တာကင်ကေကာင်ေလးကိုလွမ်းနေတာလား?"
Th"ဗျာ မဟုတ်ပါဘူး အကို့မှာကောင်လေးမရှိပါဘူး"
......."ဒါဖြင့်ရင်ခုနကဒေါက်တာကင်ညီးလိုက်တာကြားလိုက်ပါတယ်..ကိုကိုနဲ့တောင်မတွေ့ရတာကြာလှပြီဆိုပြီးတော့လေအဲ့ဒါဒေါက်တာကင်ရဲ့ကောင်လေးမဟုတ်ဘူးလား?"
Th"မဟုတ်ပါဘူးဗျာ~အဲ့ဒါအကို့ရဲ့အကိုလိုချစ်ရတဲ့သူပါ"
......."အော်...အဲ့လိုလား ညီမကဒေါက်တာကင်ကောင်လေးမှတ်လို့ပြောလိုက်မိတာပါတောင်းပန်ပါတယ်"
Th"မဟုတ်တာ တောင်းပန်စရာမလိုပါဘူးမသိလို့ပြောမိတာဘဲဥစ္စာ"
....."ဟီး ဒေါက်တာကင်ကတော်တော်သဘောကောင်းတာဘဲဒီလိုရုပ်ရည်ကလည်းချောပြီးသဘောလည်းေကာင်းတဲ့ဒေါက်တာကင့်ကိုပိုင်ဆိုင်ရတဲ့သူကတော့အတော်ကံကောင်းမှာဘဲနော်"
Th"အဲ့လောက်လည်းမဟုတ်ပါဘူးဗျာ"
Th pov*တကယ်ဆိုကိုကို့ကိုပိုင်ဆိုင်ခွင့်ရတဲ့ဂျောင်ကုသာကံအကောင်းဆုံးပါ*
....."တကယ် ဒေါက်တာကင်ရဲ့..အကယ်၍ညီမသာယောကျာ်းလေးတွေစိတ်ဝင်စားရင်သေချာပေါက်ဒေါက်တာကင်ကိုကြိုက်မိမှာ..ညီမကlgbtဖြစ်နေလို့သာ"
Th"အကို့ကိုအခုလိုချီးကျူးလို့ကျေးဇူးတင်ပါတယ်"
......"အာ မဟုတ်တာ"
ထိုစဉ်ဆေးခန်းထဲကိုဝင်လာတဲ့သူကြောင့်ပြောလက်စစကားတို့ပြတ်သွားလေတယ်..ဆေးခန်းထဲကိုဝင်ရောက်လာသူကတစ်ခြားသူမဟုတ်..သူတွေ့ချင်လွန်းလှတဲ့သူ့ရဲ့ကိုကိုပင်.....
Th"ကိုကို!!"
Jn"ယောင်းငယ်~"
Th"ကိုကို လာ~ဒီမှာထိုင်"
Jn"အင်း"
Th"ကိုကို ဒီနေ့အလုပ်ပိတ်တာလား?"
Jn"ဟုတ်တယ်ယောင်းငယ်ရဲ့ ဒီနေ့ကကိုကို့အလုပ်ပိတ်ရက်လေ အဲ့ဒါနဲ့ယောင်းငယ်နဲ့မတွေ့ဖြစ်တာလည်းကြာတာနဲ့ယောင်းငယ်ဆီလာခဲ့လိုက်တာ ယောင်းငယ်ရောပင်ပန်းနေလား?လူနာတွေဆေးကုပေးနေရတော့"
Th"မပင်ပန်းပါဘူးကိုကိုရယ်~ယောင်းတို့လိုဆရာဝန်တွေကလူနာတွေကိုဆေးကုပေးရလို့ပင်ပန်းတယ်ဆိုတာမရှိပါဘူး ဒါနဲ့ကိုကိုရောအလုပ်လုပ်ရတာပင်ပန်းနေလား?"
Jn"ဟင့်အင်း ကိုကိုလည်းမပင်ပန်းပါဘူး~ပင်ပန်းလည်းပင်ပန်းတာတွေပြေစေတဲ့ကိုကိုရဲ့အမောပြေလေးရှိနေတဲ့ဥစ္စာ"
Th"ဟွန်း ကိုကိုကတော့အရမ်းတွေဖဲ့တယ်နော်"
Jn"ဟားဟားစတာပါယောင်းငယ်ရယ်~ဒါနဲ့ယောင်းငယ်အားလား?ကိုကိုနဲ့အပြင်မှာမုန့်ထွက်စားရင်းစကားပြောကြရအောင်ေလ~မတွေ့ရတာကြာပြီဆိုတော့"
Th"အင်း အခုနေ့လယ်ပိုင်းကတော့လူနည်းနည်းရှင်းတော့ ရပါတယ်~ယောင်းလိုက်ခဲ့မယ်လေ~ခန..ယောင်း~ဂျူတီကုတ်ချွတ်ခဲ့လိုက်အုံးမယ်"
Jn"အင်း အင်း"
.အထဲမှာပြောနေတာတွေကိုအပြင်ကနေခိုးနားထောင်နေတဲ့nurseမလေးမှာတော့
... *ဟင် ကိုကိုတဲ့ဒါဆိုဒီအကိုကြီးကခုနကဒေါက်တာကင်တွေ့ချင်လို့ညီးညူနေတဲ့သူပေါ့..အမယ်လေးကိုကိုကလည်းချောလိုက်တာပုခုံးပြင်ကလည်းအကျယ်ကြီးဘဲအရပ်ကြီးကလည်းရှယ်မိုက်ရုပ်ရည်ကလည်း..အမယ်ေလးလူကောဟုတ်ရဲ့လားမသိပါဘူးနတ်သားလေးများနတ်ပြည်ကေနနတ်သက်ေကြွလာတာလားမသိဘူးချောလိုက်တာ..ငါတောင်ပြန်ဖြောင့်ချင်သွားတယ်...ဒါပေမယ့်ဒေါက်တာကင်နဲ့ဘဲသဘောတူတယ်ဒေါက်တာကင်ကလည်းချောဟိုကလည်းချောအရမ်းတွေလိုက်ဖက်နေပါပြီ...ဒေါက်တာကင်ကအကိုလိုချစ်တယ်ပြောပြောငါတော့မယုံပါဘူးဒေါက်တာကင်ဟိုအကိုကြီးကိုကြည့်တဲ့မျက်ဝန်းတွေကအချစ်ရိပ်တွေအပြည့်နဲ့...ဘယ်လိုဘဲဖြစ်ဖြစ်ဒီနှစ်ယောက်ကိုတော့shipလိုက်ပြီသူတို့ဘာသာကြိုက်တာမကြိုက်တာအသာထားငါကတော့ကြိုက်ခိုင်းလိုက်ပြီ ဟီးဟီး*
ထိုစဉ်အထဲကေနထွက်လာတဲ့ေဆာ့ဂျင်နဲ့ထယ်ေယာင်းေကြာင့်nurseမေလးမှာခိုးနားေထာင်ေနတဲ့ေနရာကေနအမြန်ထပြီးေဆးေတွလိုက်စီသလိုလုပ်ကာအရင်ထွက်လတဲ့ာေဆာ့ဂျင်ကိုရယ်ပြလိုက်မိသည်သို့ေသာ်ပြန်ရယ်ပြလာတဲ့အပြံုးချိုချိုေလးေကြာင့်ခုနကအေတွးထဲကshipတဲ့ကိစ္စကပြန်ေပါ်လာပြီးနှာခေါင်းသွေးတို့ယိုကျလာလေသည်ဒါကိုမြင်သွားတဲ့ဆော့ဂျင်က
Jn"ဟို ညီမ!"
...."ရှင်!!"
Jn"ဟို ညီမနှာခေါင်းသွေးတွေယိုနေတယ် အဆင်ပြေရဲ့လား?"
......"အာ ရတယ်အကို ညီမဘာမှမဖြစ်ဘူးဒီတိုင်းနှာခေါင်းသွေးယိုတာကိစ္စမရှိဘူး"
ထိုစဉ်အနောက်ကနေထွက်လာတဲ့ထယ်ယောင်းကလည်း
Th"ရရဲ့လား အဆင်မပြေရင်လည်းဆေးသောက်လိုက်လေ"
...."ရတယ် ရတယ်ဒေါက်တာကင် ဆေးသောက်စရာမလိုဘူးသူ့အလိုလိုပျောက်သွားလိမ့်မယ် ညီမကိုစိတ်ထဲမထားနဲ့"
Th"ဒါဆို ညီမ!အကို~ဒီကအကိုနဲ့အပြင်ခဏသွားလိုက်အုံးမယ်နော်သိပ်မကြာပါဘူး"
......."ရတယ် ကိစ္စမရှိဘူးဒေါက်တာကင်~ဆေးခန်းကိုညီမကြည့်ထားလိုက်မယ် ဒါကြောင့်ဒေါက်တာကင်ခဏလေးမဟုတ်ဘဲအကြာကြီးနေလို့လည်းရတယ် သိလား?"
Th"ရပါတယ် အကိုအကြာကြီးတော့မနေပါဘူး တော်ကြာဆေးခန်းကိုလူနာတွေလာရင်ဒုက္ခရောက်နေပါအုံးမယ်"
......."အာ ဟုတ်သားဘဲ ဘာဘဲဖြစ်ဖြစ်ဒေါက်တာကင်~ဆေးခန်းကိုေတာ့စိတ်ချ ညီမသေချာကြည့်ထားပေးမယ်ဒါမှမဟုတ်ဒေါက်တာကင်!ဆေးခန်းကိုလူနာလာတော့မှညီမဒေါက်တာကင့်ဆီဖုန်းလှမ်းဆက်လိုက်မယ်လေ"
Th"အင်း အဲ့လိုဆိုလည်း အဲ့ကျမှဖုန်းလှမ်းဆက်လိုက်နော် ဒါဆိုညီမ အကိုသွားပြီနော်"
Jn"ညီမ ခွင့်ပြုပါအုံး"
......"ဟုတ် ဒေါက်တာကင်!ဟုတ် အကို!"
ထယ်ယောင်းနဲ့ဆော့ဂျင်လည်းnurseမလေးရဲ့စကားကိုယုံစားပြီးအပြင်မှာလျှောက်လည်ပြီးစကားပြောနေလိုက်ကြတာညရောက်တဲ့အထိပင်...ထယ်ယောင်းစိတ်ထဲတွင်တော့
Th pov*ဘာလို့ဖုန်းမဆက်တာပါလိမ့်..ခါတိုင်းဒီအချိန်လောက်ဆိုလူနာတွေလာနေကျပါ..အင်းးလူနာမလာလို့မဆက်တာနေမှာပါ..ဒါလည်းကောင်းတာပါဘဲဒါမှကိုကိုနဲ့အချိန်အကြာကြီးအတူရှိခွင့်ရမှာ..*သို့သော်ထယ်ေယာင်းမသိခဲ့သည်ကထယ်ယောင်းထင်ထားသလိုလူနာမလာလို့ဖုန်းမဆက်တာမဟုတ်ဘဲတစ်ဖက်ကnurseမေလးမှာဆေးခန်းအပြင်ဘက်မှာနေ့တစ်ဝက်ဆေးခန်းပိတ်သည်ဟုရေးကာဆေးခန်းပိတ်ထားသောကြောင့်ဖြစ်သည်...
ဒါတွေဟာfujoshi nurseမလေးရဲ့ဒေါက်တာကင့်အပေါ်ထားတဲ့စေတနာတွေပင်ဖြစ်သည်.........(အဲ့ဒီnurseမလေးကကျွန်တော်ပါ🙋)
(ကျွန်တော်တစ်ခုလောက်ပြောချင်ပါတယ်ကျွန်တော်အခုအလုပ်ရသွားတာမို့အပ်ဒိတ်ကြာချင်ကြာနိုင်ပါတယ်ဒါမှမဟုတ်ရင်လည်းကျွန်တော်အလုပ်ကပြန်လာလို့အချိန်ရရင်လည်းအားတဲ့ရက်ညပိုင်းတွေမှာအပ်ပေးပါ့မယ်..ဖတ်ပေးတဲ့readersလေးတွေကိုကျေးဇူးလည်းတင်ပါတယ်၊ချစ်လည်းချစ်ပါတယ်ဗျ🙆😘)