Who is he?

118 7 1
                                    

*You are the cause of my euphoria*(📲📲)
Jn"Hello"
......?"Hello~အခု‌ေပြာ‌ေနတာKim Seok jinပါလားခင်ဗျာ~"
Jm"ဟုတ်ပါတယ် အဲ့ဒီဘက်ကဘယ်သူ?..ဟင်!ယောင်းငယ်!!"
Th"ခ်ခ် ဟုတ်ပါတယ်ကျွန်တော်ကင်ထယ်ယောင်းပါစိတ်မရှိရင်လေဆိပ်ကိုလာကြိုပေးနိုင်မလား?"
Jn"ဟင်!‌ယောင်းငယ်ကအခုကိုရီးယားကိုပြန်ရောက်နေတာလား?ကိုကို့ကိုကြိုလည်းမပြောဘူး"
Th"Supriseတိုက်ချင်လို့ကိုသေချာမပြောတာ ကဲပါ ကိုကိုရာ!အခုလေဆိပ်ကိုသာလာကြိုလှည့်ပါ!!"
Jn"ဟားဟား ဟုတ်ပါပြီကိုကိုအခုထွက်လာပြီနော်"
Th"ဟုတ် အဲ့ဒါဆိုယောင်း ဖုန်းချလိုက်တော့မယ်နော်"
Jn"အင်း"
တီ!
✈️✈️အင်ချွန်းလေဆိပ်တွင်
Th"ကိုကို!!ယောင်းဒီမှာ!!"
ဆော့ဂျင်တစ်ယောက်အသံကြားရာဘက်ကိုရှာကြည့်လိုက်တော့တွေ့လိုက်ပါပြီသူ့ရဲ့ယောင်းငယ်~မတွေ့ရတဲ့နှစ်တွေအတွင်းမှာဒီကောင်လေးတော်တော်ချောလာတာဘဲ~
ဆော့ဂျင်လည်းထယ်‌ေယာင်းဆီကိုလျှောက်သွားလိုက်တော့သူ့ကိုတင်းကြပ်စွာဖက်တွယ်လာတဲ့သူ့ရဲ့ညီလေး~အင်းညီလေးဆိုပေမယ့်သူတို့နှစ်ယောက်ဟာသွေးသားအရင်းချာတွေမဟုတ်ကြပါ...သူနိုင်ငံခြားမှာကျောင်းတက်ခဲ့အချိန်ကရင်းနှီးကျွမ်းဝင်ခဲ့တဲ့သူ့ရဲ့ဂျူနီယာလေး၊ကိုရီးယားလူမျိုးအချင်းမို့ပိုပြီးရင်းနှီးခဲ့ကြတဲ့အပြင်တစ်ဦးတည်းသောသားဖြစ်တဲ့အတွက်ယောင်းငယ်ကိုသူ့ရဲ့ညီလေးအရင်းတစ်ယောက်လိုချစ်ရပါတယ်..........
Th"ကိုကို့ကိုယောင်းကလွမ်းနေတာ~"
Jn"အင်းကိုကိုလည်းယောင်းကိုလွမ်းပါတယ်~ဒါနဲ့!ယောင်းကအခုကိုရီးယားကိုခဏလာတာလား?အပြီးပြန်လာတာလား?ကျောင်းရောပြီးသွားပြီလား?"
Th"အမယ်လေး!မေးခွန်းတွေကလည်းများလိုက်တာကိုကိုရယ်ယောင်းကဘယ်ကနေစဖြေရမှာတုန်း!ကိုကိုကလေမတွေ့ရတဲ့နှစ်တွေအတွင်းမှာအရင်ကထက်စကားတွေပေါလာတယ်သိလား?!ယောင်း~ကိုကိုမေးတဲ့မေးခွန်းတွေကိုဖြေပါ့မယ်ဒါပေမယ့်အခုတော့မဟုတ်သေးဘူးခနနေမှ..အခုတော့ယောင်းဗိုက်ဆာနေလို့ဆိုင်တစ်ဆိုင်အရင်သွားကြရအောင်!!"
Jn"ဟုတ်ပါပြီ!အဲ့ဒါဆိုလာသွားကြမယ် ပေး!ကိုကို့ကိုယောင်းရဲ့အိတ်တွေ!!"
Th"အာ ရတယ်နေနေ!ယောင်းဘာသာဘဲသယ်ခဲ့မယ်"
Jn"မဟုတ်တာ ကိုကိုသယ်ပေးပါ့မယ်"
Th"ဟင့်အင်း ရတယ်ယောင်းဘာသာဘဲသယ်မယ်"
Jn"ကဲ!ပြောမရရင်လည်းမသယ်တော့ဘူး!ဟုတ်ပြီလား"
Th"ဟီးဟီး"
--------------------------------------------
စားသောက်ဆိုင်တစ်ခုတွင်

Rewrite the stars✨(Completed)Where stories live. Discover now