2. Bölüm

1.3K 54 39
                                    

Eveet kısa bir süre sonra tekrardan merhaba . Nasılsınızz??

Hepinize İyi okumalar ...

.
.
.
.
.
.
.
.

Yine Alinin alarm sesine uyanmıştık bu çocuk beni bitiriyor valla ya sabah 10.00'a kurmuş alarmı 10 ne 10 ya sinirli sinirli Aliye bakıyorduk " valla öyle bakmayın bu sefer herkesle tanışmak istiyorum " demisti . Üstümüzü Edayla aynı giyinicektik şuan

Ali İkimizi görüp " ya giyiyonuz böyle şeyleri bakiyolar dövücem en son " demişti bizde Eda la gülmüştük " Asker  bunlar sana tek yumruk atsa yerdesin Alicim" demişti Eda

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ali İkimizi görüp " ya giyiyonuz böyle şeyleri bakiyolar dövücem en son " demişti bizde Eda la gülmüştük " Asker bunlar sana tek yumruk atsa yerdesin Alicim" demişti Eda . Bende kafa sallayıp Edayı onaylamıştım. Ali " bi kerede benim tarafımda ol sucuğum" demişti . Sucuğum mu ? Ben bu çocuğu öldürücem ama ayaklarımın üstünde durup ensesine bi tane yapıştırmıştım . "Dışarıdan barbie duruyo olabiliriz ama içimizde bi harbi yapıyo agam " demiştim . Ali mal gibi suratıma bakıyordu . Eda benimle aynı düşünmüş olucakki " ne bakıyon mal gibi kız haklı " Ali ise " ben her gün sizin farklı yüzünüzü görüyorum gerçekten çok şaşkınım " demişti ve yürümeye başlamıştı biz gülerek arkasından gidiyorduk . Aşşağı indiğimizde Ali , Emrelerin masasına ilerliyodu bizde onu takip etmiştik. Ali "otura bilir miyim " demişti şuan Ali gözüme çok tatlı gelmişti. Emre " buyur " demişti teşekkür edip oturmuştuk . bizde Alinin yanına otururken hepsiyle tanışmıştık Ali sayesinde Arda ve Kerem diye birileri vardı çok komiklerdi her dediklerine gülüyorduk.

Diğerleriyle konuşuyorduk Arda ve Kerem bundan sonra best shiptiler gözümde best kankslarım özür dilerim Alicim .

Kahvaltıdan sonra yukarı çıkmıştık. 12 de telefonlara bakmaya başlamıştık . O kadar dalmıştık ki 4 saattir bakıyorduk . Saat 4 olmuştu . " Eda düğün 6 30 başlıyodu gel hazırlanalım " demiştim tamam diyip hazırlanmaya başlamıştık kırmızı bir ruj ve eyeliner sürmüştüm ben kırmızı bir elbise giyinmiştim .

Eda ise beyaz bi elbise giyinmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Eda ise beyaz bi elbise giyinmişti

( Kolları yok arkadaşlar sıfır kol )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Kolları yok arkadaşlar sıfır kol )

Makyajımı da kiyafetlerimizide giyinmiştik . Aşşagi indiğimizde babam , Emre , Arda , Kerem ve timdeki bazı kişiler vardı.
Babam çok güzel olmuşsunuz demişti bizde teşekkür etmiştik. Babam önden yürürken biz arkadan gidiyorduk Emre kulağıma yaklaşarak " bugün yanından ayrılmamam gerekiyo galiba " demişti . Bende " bence benimde senin yanından ayrılmamam gerekiyo " demiştim. Kızarıcamı falan sanmayın aşklarım kızarsam gözükmez yüzümde kapatıcı var . Emre şaşırmıştı benden böyle kelimeler beklemiyordu. Arabaya binmiştik ve düğüne gidiyorduk . Düğün e geldiğimizde masaya oturmuştuk sağımda Emre solumda Eda onun yanında Ali , Arda , Bora , Kerem , babam oturuyorduk . Arda bi ara yanıma gelip tik tok videoları izlemiştik. Sıra sıra danslar çalıyordu Eda , ben ve Ali halaya kalmıştık. Oyun anında Eda ile arama biri girmişti sarışın bir adamdı sonra devam ederken adamla aramıza Emre girmişti . Emre halay mı oynicak bi dakika oha lan bu çocuk bu halaya kaldıran hayat bize neler yapmaz diye düşünüyordum . Halay bitince yerimize oturmuştuk . Emre kulağıma eğilip

"halaya kalkarken benide çağır bide lavuklarla arana giriyoruz "demişti bende böyle demesine gülmüştüm . Halaya kalkmıştık ve işte her düğünde olması gereken şarkı çalmaya başlamıştı .

Müslüm Gürses : Seni yazdım

Çalmaya başlamıştı

Sormadan gel artık aşkımın gülü
Olsada konuşsa kalbimin dili
Küçücük dünyamda bir bilsen seni
.
.
.
.
.
Biz Emre'yle dans ediyoduk. Hemde bu şarkıda Allahim goooll demek istiyordum

Ve en sevdiğim nakarat kısmı gelmişti

Böyle bir aşk görülmemiş dünyada
Ne geçmişte nede bundan sonrada
Arasalar bulamazlar rüyada
Göremezler seni yazdım kalbime ...

Yerimize oturmuştuk. Babam bir yere gitmişti nereye diye sordumda ise gelicem diye yanıt vermişti. Masallardaki bazı kızlar bizim masaya bakıyordu .

Tabi buldular yakışıklı çocukları tabi bakarlar baksınlar tabiki ama bakma adabı var bunlar ağzını yaya yaya bakıyordu çarpcam ağzına bir daha yayıyo mu görücem . Arda kalkıp Emrenin kulağına bir şey demişti . Emre "2 dakka geliyoruz güzelim dikkat edin " demişti. " Ne güzelin miyim gerçekten " demiştim. Gülmüştü lan bi dakka ben onu içimden dememiştim kafama ben tövbe ya . Bütün tim ayağa kalkmıştı ben Ali ve Eda vardık sadece masada .

Bi tane silah sesi duyulmuştu . Lan ananı avradını silah sesi düğünde ne işi var silahın ard arda yedi sekiz silah sesinden sonra durmuştu herkes bağırıyordu. Böyle durumlarda soğukkanlı olmak gerekiyordu çünkü bağırınca dahada korkuluyordu. Biz masanın altına girmiştik . Emre bizim yanımıza gelip " bir şeyiniz var mı " demişti. Biz hayır dedikten sonra . Yaralılar vardı onlara bakmamız gerekiyordu " Emre yaralılar var onlara bakalım " demiştim . Oda kafasını sallayarak elimden tutup kaldırmıştı. Hemen en yakınımdaki yaralıya koşmuştum . Karnından vurulmuştu . "Emre kanı durdurucak bir şey lazım ambulans gelene kadar " Emre üstündeki gömleği çıkarmıştı bende onu yaraya bastırıyordum . Eda ve Ali de aynısını yapiyordu . Kim niye masumlara vurur anlamıyordum. 3 kişinin yarasını durdurmustum . Kalan 4 kişiyede Eda ile Ali ilgilenmişti. Silah sesleri devam ediyordu insanlar burayı boşaltıyordu ama düğün çok kalabalık olduğu için azalmamasi normaldi Emrelerde silah sıkıyorlardı .

1 saat gibi bir süre geçmişti benim elbisem kırmızı olduğu için pek belli olmuyordu ama yüzümde boynumda ve allerimde çok vardı çünkü yaraya bastırırken yüzüm terlediği için siliyordum ellerindeki kanda her yerime bulaşmıştı . Eda 'nın üstü beyaz olduğu için çok kanlı duruyordu . Alinin üstü siyahtı ama onunda elleri ve boynunda vardı benim gibi . Yaralıları ambulansa teslim ettikten sonra Emreler yanımıza gelmişti ve bana sıkıca sarılmıştı . " Bir şeyin varmı " demişti " hayır " diyerek yanıt vermiştim " sen yaralandı mi " demiştim " hayır merak etme " demişti bu sefer ben ona sıkıca sarılmıştım. Çok yoğun bi gündü Emreden öğrendiğime göre böyle açık hava düğünlerde çoğu zaman teröri*tler başarmış ve yaralayip kaçarmış neyseki ölü yoktu sadece ufak yata ve yaralılar vardı ölüm riski hiç birinin yoktu sadece yaralarının iyileşmesi zaman alırdı. Babam beni arayıp bize bir şey olup olmadığı sormuştu. Oda askeriyeye görev bilgilendirmesi için gittiğini söylemişti .

Emreler bu gece bir göreve gidiyordu sarılıp yanağından öpmüştüm ne olur ne olmaz öpim de yine diyerek içimden geçirmiştim " Allah yardım etsin " demiştim oda " Amin " demişti ona ve göreve gidecek herkes için dua etmiştim . Görev hakkımda zaten bilgim yoktu ama hızla gelmelerini umuyordum.

Askeriyeye girip duş aldıktan sonra giyinmistik. " çok korkunç bi gün değil miydi " demişti Eda " Evet ya biz olmasaydık belki hayatını kaybedenler bile olabilirdi " demişti Ali haklıydı çünkü ambulans gelene kadar çok kan kaybederlerdi iyiki oradaydıkta ilk müdahele yapmıştık . " Evet bencede " demiştim. Bu durum üçümüzüde çok üzmüştü . Hatta ordaki herkesi çok üzmüştü . Bugün çok değişik bi gündü Allaha emanet gidip gelse Emreler bide yaralılanlara Allah acil şifa versin bugün başka hiç bir şey istemiyordum . Işıkları kapatmıştık . Ve uykuya dalmak için gözlerimi kapatmıştım .

.
.
.
.
.
.
.
.
.

Evet bi bölümün daha sonuna geldik arkadaşlar dedim biraz aksiyon iyidir neyseki birileri ölmeden bu bölümü bitirdim her an benden her şey bekleye bilirsiniz wkwnskjsos şaka şaka arkadaşlar . Neyse iyi geceler çünkü ben bu bölümü gece 2. 56 yazıyorum kusura bakmayın biraz kısa oldu bu bölüm .

Hepinizi öpüyorum görüşürüz.

EMRE SÖZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin